سرمایکس
video thumb

راه اندازی یک کارت بدهی جدید برای اروپا پس از تأیید UnionPay

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که کارت بدهی جدید تائیدیه UnionPay International را دریافت کرده است و هدف آن حمایت از پذیرش ارز دیجیتال از طریق برابر کردن همه ارزهاست.

یک کارت بدهی جدید پس از تبدیل شدن به یکی از اولین شرکت های دارایی دیجیتال که تأییدیه UnionPay International را دریافت می کند، در حال آماده شدن برای راه اندازی در ۳۱ کشور در سراسر منطقه اقتصادی اروپاست.

Amon می گوید کارت چند ارزی آن به کاربران امکان می دهد یورو و پوند را به صورت یکپارچه هزینه کنند. این پلاستیک به کیف پولی متصل است که از هشت ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می کند. برنامه هایی برای حمایت از دلار آمریكا در دست اجرا است، در حالی كه به جامعه آمون این فرصت داده شد هكه در مورد دارایی های دیجیتالی كه می خواهند در آینده اضافه شوند نیز رای دهند.

طبق این برند مستقر در انگلیس، UnionPay توسط ۲۸٫۵ میلیون بازرگان در سطح جهان پذیرفته شده است و این پردازنده پرداخت یک پوشش ۹۰ درصدی را در اکثر کشورهای منطقه اقتصادی اروپا دارا می باشد. در کشورهایی مانند اسپانیا، ایتالیا و اتریش این میزان به ۱۰۰٪ می رسد.

مدیران در آمون می گویند که آنها تصمیم گرفتند به جای Visa یا Mastercard از UnionPay استفاده کنند، زیرا این امر باعث می شود این شرکت بتواند خیلی سریعتر به توسعه جهانی دست یابد – راه را برای محصول خود برای راه اندازی مناطق دیگر مانند ایالات متحده و آمریکای جنوبی می باشد.

یک شرکت کننده متمایز در بازار

Amon لزوماً معتقد نیست که ارزهای دیجیتال باید جایگزین فیات شوند – در عوض، این برند فکر می کند این دو می توانند مکمل یکدیگر باشند. شعار این شرکت “آزادی خود را تعریف کنید” است و این تیم می گوید محصولات آنها برای ارائه به افرادی طراحی شده است که دارایی های دیجیتال را به عنوان ذخیره ارزش در نظر می گیرند و همچنین افرادی که از ارزهای مجازی برای خرید استفاده می کنند.

کارت بدهی ارز دیجیتال در رقابت با هزینه های خودپردازها شکل گرفته است، چرا که برای برداشت پول نقد زیر ۳۲۵ دلار هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

Michael Kulakovskij، مدیر ارشد بازاریابی آمون در توضیح اینکه چرا آمون اینقدر مصمم است که زندگی را برای مشتریانش ساده تر کند، به کوین تلگراف گفت: “بازار ارز دیجیتال در حال رشد سریع است و کاربران جدید اغلب از پیچیدگی بخش ارز دیجیتال احساس سرخوردگی و ناامیدی می کنند. “

در دسترس ساختن ارز دیجیتال

آمون توسط دانیل و کریستین ایزو تاسیس شد – زمانی که این دو برادر استفاده از ارز دیجیتال را برای خریدهای روزمره خود دشوار دیدند. توسعه برنامه این شرکت در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و این اقدام در مشارکت با یکی از بزرگ ترین بانک های تجاری مجارستان صورت گرفت.

اما این نام تجاری می خواهد فراتر از تضمین آسان بودن استفاده از بیت کوین هنگام خرید کالا و خدمات باشد. درعوض، هدف آن فراهم کردن یک محل فروش است که بتواند از آلت کوین ها برای هزینه های روزمره زندگی بدون هیچ گونه دردسری استفاده کند – با استفاده از هوش مصنوعی خریداران را قادر می سازد ارز دیجیتال با بهترین عملکرد را در هر لحظه ای پیدا کنند.

آمون اقدام به جمع آوری کمک مالی در پلتفرم جهانی BnkToTheFuture کرده است تا اطمینان حاصل کند که محصول آن می تواند با موفقیت راه اندازی شود و می گوید بیش از ۱۴۰۰ کارت بدهی ارز دیجیتال پیش سفارش شده است. توکن این شرکت یعنی AMN نیز در Liquid.com لیست شده است.

در طی یک پرسش و پاسخ در ماه مه، دانیل ایزو عنوان کرد که آمون قصد دارد به محض ورود کارت به بازار، نوآوری خود را ادامه دهد – با طرح های جدید، به علاوه مزایا و ویژگی های اضافی.

در پایان گفتنی است که پس از دو سال ساخت، بازار کارت های بدهی ارز دیجیتال رقیب جدیدی در بازار پیدا کرده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version