سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

روش های مختلف کسب درآمد اینترنتی از بیت کوین و رمزارز ها

امروزه اینترنت بدل به یکی از حیاتی ترین ارکان در زندگی بشر شده است. مدت هاست که این اقیانوس عظیم دیگر تنها برای سرگرمی استفاده نمی شود و نسلی جدید از درآمد زایی را تحت عنوان درآمد اینترنتی به ویژه پس از ظهور پدیده ای که  رمزارز (از جمله بیت کوین

روش ها درآمد زایی از دنیای رمزارز ها (بیت کوین)

همه ما می خواهیم درآمد اینترنتی که کسب آن همیشه حکایت “من بدو آهو بدو” است، را داشته باشیم. اگر تا کنون موفق نشده ایم، بنابراین وعده زندگی کردن با پول مفت به دست آمده از کلاه برداری های پونزی و طرح های خنیاگر ثروتمند ساز، هرگز نتیجه نخواهند داد. ارز دیجیتال

میان تمام FUD ها، FOMO ها، صرافی های جعلی و روش های سرمایه گذاری

می توانید از رمزارز ها درآمد اینترنتی داشته باشید؟

پاسخ کوتاه به این سوال مثبت است؛ می توانید از رمزارز ها درآمد اینترنتی داشته باشید. آنچه دیگران در این خصوص به شما نمی گویند این است که مانند هر صنعت دیگری این روش بسیار تدریجی و دشوار است و باید واقعا به آن متعهد باشید. بسته به روشی که انتخاب می نمائید، برای شما زمان، پول و کار بسیار زیاد و سخت، هزینه خواهد داشت تا درآمد اینترنتی شیرین خود را به جریان بیندازید.

روش هایی برای آغاز این نوع درآمد زایی را برای شما در زیر لیست کرده ام. لطفا توجه داشته باشید این روش ها به هیچ عنوان کاملا اثبات نشده و تضمین بازگشت سرمایه ای ندارند. این نوشته از آن دست پست های “سریع پولدار شوید” نبوده و اگر به دنبال راهی آسان برای پول در آوردن می گردید، بعید است در روش های زیر چیز جذابی دستگیرتان شود.

خواهشمندم توجه فرمائید برخی از روش ها به دلیل اینکه پیشتر در وب سایت ارزجو شرح داده شده اند و یا به دلیل تضاد با موازین شرعی و اخلاقی کشور عزیزمان، حذف گردیده اند.

وبلاگ نویسی، ویدیو لاگ سازی، معاونت و کامنت نویسی

وب سایت YouTube از ۲۰۰۴ با ما بوده است و اگر هر پست شما بیش از ۱۰,۰۰۰ بازدید می خورد می توانید درآمد اینترنتی خوبی از ویدیو لاگ سازی از آن کسب نمائید که این روش در مورد وبلاگ نویسی نیز صدق می کند. گوگل با بستر Adsense خود این فضا را در اختیار ما قرار داده است اما دنیای رمزارز ها با SteemCoin جایگزینی به ما معرفی می نماید.

SteemCoin یک ارز دیجیتال پشت بستر وبلاگ نویسی Steemit است. وب سایت Steemit بستری برای وبلاگ نویسی کوتاه معرفی نموده و مانند نویسنده این مطلب، می توانید درآمد اینترنتی روزمره ای مناسب با نوشتن وبلاگ خود در آن کسب نمایید. کاربران Steemit می توانند با نوشتن مطلب، ثبت نظرات خود در قالب کامنت و ساختن محتوا به عنوان معاون کاربران همکار خود، درآمد اینترنتی کسب کنند.

به محض ثبت نام در Steemit دسترسی شما به سایت های خواهر این بستر،Dtube (نسخه غیر متمرکز YouTube) و Busy.org (نسخه غیر متمرکز توئیتر) نیز میسر خواهد شد که موقعیت های مشابهی در آن برای کسب SteemCoin خواهید داشت.

این نگاهی به معنای واقعی انقلابی به شبکه های اجتماعی است که اگر قرار باشد Steemit در آینده بدل به رسانه اصلی و مقام اول گردد، شما را به اندیشه سود دهی آن در آینده نزدیک وا خواهد داشت.

سایت های قطره ای

این روش احتمالا کمترین حد تلاش را نیاز دارد اما زمان بسیار زیادی طلبیده و باید خود را به صورت ثابت وقف کار هایی بیهوده مانند Captcha ها و کلیک کردن هر یک ساعت یک بار بر دکمه دریافت (Claim) نمائید. وب سایت های قطره ای نیاز به سرمایه گذاری از جانب شما ندارند، درآمد آن ها از نشان دادن تبلیغ به شماست و نیز به شما اجازه می دهند بخشی از این درآمد اینترنتی را به ازای حق الزحمه دریافت نمائید.

وب سایت های متعددی در اینترنت وجود دارند که هر چند دقیقه یک بار امکان جمع آوری چند صد هزارم بیت کوین را از قطرات یک شیر آب مجازی (Faucet) به شما می دهند. در نهایت وقتی اندوخته تان به حد برداشت برسد، مقداری جزئی بیت کوین دارید که می توانید به کیف پول

می توانید با جستجوی گوگل این به اصطلاح “فاست” ها را بیابید یا از لینک های زیر که به نظر محبوب ترین ها هستند استفاده نمایید:

استخراج ابری

اگر تمایلی به بدل کردن یکی از اتاق های منزل خود به سونای خشک با دستگاه های استخراج ندارید، این روش به درد شما می خورد. خدمات استخراج ابری قابلیت اجاره تجهیزات استخراج

قرارداد های این سرویس ها معمولا ارزان نبوده و حدود ۴ ماه زمان می برد تا سرمایه اولیه خود را سر به سر کرده و پس از آن به سود خالص هر روزه دست یابید. هر چه بیشتر سرمایه گذاری کنید (به عبارت بهتر، هر چه بیشتر توان هش خریداری نمایید)، بیشتر هم کسب می کنید. پس نیازمند سرمایه گذاری سنگینی برای شروع هستید، برای مثال برای کسب روزی ۲۰ دلار به ۱۰,۰۰۰ دلار سرمایه نیاز دارید.

نمونه های ارائه دهندگان خدمات استخراج ابری:

  • Genesismining.com
  • Hashing24.com
  • Hashflare.com
  • Nicehash.com

سهام داری

در دنیای رمزارز ها که نوعی ارز دیجیتال محسوب می شوند، دو مکتب فکری وجود دارد؛ یکی گواه انجام کار (PoW) که فرآیند استخراج را شامل می شود، و دوم گواه اثبات سهام (PoS). گواه اثبات سهام برای دارندگان یک رمزارز امکان دریافت سود بابت نگهداری و پشتیبانی شبکه را میسر می سازد.

برای سرمایه گذاری از این طریق، شما نیازمند خرید مقدار مشخصی از ارز دیجیتال مشخصی هستید. سپس می باید یک کیف پول و گره (Node) مهیا نموده و رمزارز های خریداری شده ی خود را به این گره جدید انتقال دهید تا برای تائید تراکنش ها در بلاکچین، مورد استفاده قرار گیرد.

طی افزوده شدن بلاک های جدید به زنجیره، به نسبت بزرگی سهم خود از ارز دیجیتال مذکور پاداش دریافت خواهید نمود.

رمزارز های محبوبی که می توانید سهام دار آن ها شوید عبارتند از: Lisk, ARK, Neo, Qtum, OMG, Cardano, Stratis.

Airdrops

وقتی رمزارز جدیدی معرفی می شود، یا حجمی جدید از یک ارز دیجیتال ارائه می گردد، برای شتاب دادن به پروژه و علاقه مند کردن مشارکت کنندگان، بسیاری از این پروژه ها Airdrop ارائه می کنند. Airdrop فرآیندی است که طی آن تیم توسعه دهنده، رمزارز ایجاد شده را رایگان یا به ازای انجام کار هایی کوچک مانند دانلود نرم افزار پروژه، استفاده از کیف پول بومی پروژه یا ثبت نام برای ICO

اگر می خواهید بدانید Airdrop ها کی اتفاق می افتند، می توانید در وب سایت های Earn.com همچنین Airdropalert.com ثبت نام کنید.

انعام (Bounties)

انعام ها مانند Airdrop هستند که شرکت ها برای انگیزش به منظور محبوب کردن ارز دیجیتال خود ارائه می دهند. شرکت ها وظایف بازاریابی برای کاربران خود مانند به اشتراک گذاری در فیسبوک و توئیتر یا وبلاگ نویسی و ویدیو بلاگ سازی تعریف می نمایند و به آنانی که این وظایف را انجام دهند با رمزارز خود پاداش می دهند.

اگر می خواهید از زمان این انعام ها مطلع شوید می توانید در وب سایت Bountiesalert.com ثبت نام نمائید.

پشتیبانی شبکه

چند پروژه قابل اعتماد در دنیای ارز های دیجیتال وجود دارد که به دنبال خلق بازاری غیر متمرکز برای منابع می باشند. پروژه هایی همچون Golem, Sia, Presearch و Storaj امکان اجاره دادن فضای هارد درایو یا توان پردازشی CPU را به شما داده و در عوض رمزارز خود را به شما دستمزد می دهند.

ریز وظایف (Microtasks)

وب سایت های ارائه دهنده ریز وظایف توسط ارز دیجیتال به کسانی که این وظایف را انجام می دهند، دستمزد پرداخت می نماید. وظیفه ریز یا کوچک، هر کار یا ماموریتی است که اتمام آن در زمانی کوتاه میسر است. این وظایف به ذات می توانند بسیار متنوع باشند و در قالب ها نوشتن، ویرایش، اجرای نظرسنجی، رونویسی، تماشای یک ویدیو، کلیک کردن بر تبلیغات، جستجوی آنلاین و بسیاری دیگر یافت می شوند.

از این طریق نمی توان درآمد اینترنتی نجومی کسب کرد اما روش خوبی برای درآمد زایی از این تکنولوژی است. این روشی بسیار کم خطر برای چرخیدن در این بستر بوده و با راه اندازی یک کیف پول و ارسال ارز دیجیتال با بلاکچین تعامل کرده و با رمزارز ها آشنا می شوید.

برخی وب سایت های ارائه این ریز وظایف را در زیر لیست می نمایم:

اگر دونده هستید و یا علاقه به “فیتنس” دارید Sweatcoin برایتان شیرین خواهد بود. می توانید به ازای قدم هایی که در روز بر می دارید رمزارز بدست آورید.

قرارداد های آتی

اگر می خواهید بیت کوین ترید کنید اما دل و جرأت نوسانات بازار آن را ندارید، بد نیست به قرارداد های آتی بیت کوین هم نگاهی کنید. قرارداد های آتی قراری برای خرید یا فروش بیت کوین در زمانی مشخص در آینده و با مبلغی مشخص است.

با ورود به قرارداد آتی، طرفین قرارداد می باید خرید و فروش را بر اساس مبلغ توافق شده و بدون در نظر گرفتن قیمت حقیقی بازار، در زمان مقرر در قرارداد انجام دهند.

هدف از این قرارداد ها الزاما افزایش سود سرمایه نیست بلکه ابزاری برای کاهش ریسک است. این ابزار بیشتر در بازار های مالی برای ممانعت از خطرات ناشی از تغییرات قیمتی دارایی هایی است که به صورت مستمر خرید و فروش می شوند.

قرارداد آتی بیت کوین از ژانویه سال جاری مانند سال های گذشته، در جریان بوده و در هر ماه می تواند توسط صندوق های سرمایه گذاری یا بانک ها مانند CME (بورس کالای شیکاگو) یا CBOE (صندوق بورس مشتقه شیکاگو) و همچنین Morgan Stanley اخذ گردد.

هم اکنون قرارداد های آتی صرفا برای مبادله بیت کوین به عنوان دارایی پایه بوده اما قرارداد های آتی برای اتریوم و سایر رمزارز ها در دست بنیان گذاری است.

بازاریابی وابسته (Affiliate Marketing)

بازاریابی وابسته چیز جدیدی نیست، بسیاری از وبلاگ نویسان، تاثیر گذاران شبکه های اجتماعی و ویدیو بلاگ سازان از این پلتفرم بهره می برند. شما می توانید در برنامه بازاریابی وابسته صرافی های محبوب مانند Coinbase, Binance, Luno و Kucoin ثبت نام کرده و لینک معرفی خود را در بستر ها و کانال های دیجیتال پخش، یا به نوعی اسپم نمایید.

به ازای هر کاربری که با لینک معرفی شما ثبت نام و خرید کند پاداش دریافت می نمایید.

فروش کالا و خدمات

اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک هستید و فروش خرد یا “نرم افزار به عنوان خدمات” (SAAS) ارائه می نمایید، فقط لازم است کیف پول ارز دیجیتال مورد نظر خود را، به عنوان مثال بیت کوین ایجاد کرده و شرایط پرداخت را با درگاه پرداخت خود هماهنگ نمایید.

می توانید از درگاه هایی مانند Payfast, Paypal, Bitpay و بسیاری دیگر استفاده نمایید. همچنین از درگاه پرداخت فعلی خود امکان پذیرش رمزارز یا زمان فراهم سازی این امکان را جویا شوید.

اشتغال آزاد (Freelancing)

اگر در فضای دیجیتال به کار آزاد مشغول هستید احتمالا با این مفهوم آشنایی دارید. مدتی از برقراری وب سایت های مشاغل آزاد می گذرد. این بستر ها بازار کاری برای افرادی ماهر هستند که مردم برای انجام کار های خود به آن مراجعه می نمایند. در این وب سایت ها گستره ای وسیع از مهارت ها مانند برنامه نویسی، بازاریابی دیجیتال، محتوا نویسی، طراحی تصویر، طراحی گرافیکی و غیره ارائه می گردند.

وب سایت های مشهور این زمینه عبارتند از:

برنامه های سرمایه گذاری

این برنامه های سرمایه گذاری مانند استخراج ابری بیت کوین هستند اما با تفاوت هایی کلیدی شامل:

پس از گذشت مدت زمانی مشخص و مقرر مبلغ واریز اولیه خود را باز پس می گیرید.

درآمد واقعی از مبادله رمزارز ها توسط تریدر های حرفه ای یا ربات های نرم افزاری تریدر به دست می آید.

هر روز درصدی مشخص از واریز اولیه خود را، معمولا بین ۰٫۳۰ الی ۱٫۵ درصد دریافت می نمایید و پس از گذشت روز های از پیش تعیین شده، مبلغ اولیه ی خود را مضاف بر دریافتی های روزانه خود، پس از اتمام دوره سرمایه گذاری باز پس خواهید گرفت که می تواند در دور بعدی مجدد سرمایه گذاری شود.

نکته بسیار مهم اینجاست که بسیاری از این وب سایت های سرمایه گذاری به کلاه برداری پونزی متهم هستند، پس قبل از اقدام به سرمایه گذاری در آن ها حتما تحقیقات لازم خود را انجام دهید.

برنامه های سرمایه گذاری پربازده

این برنامه ها سعی دارند خود را در لباسی مبدل به برنامه های قابل اطمینان برای سرمایه گذاری جلوه دهند، اما چیزی جز طرح های پونزی یا هرمی نیستند. روش عملکرد این ها اغوای سرمایه گذاران برای اختصاص مبالغ عظیم است و مبالغ سنگینی به عنوان سود روزانه، در حد ۴ درصد باز می گردانند، تا زمانی که کل سود شما به مجموع ۱۶۰ درصد یا ۷ درصد به ازای هر ۶ ساعت برسد و سرمایه اولیه شما دو برابر گردد.

هنوز زمان برای درآمد اینترنتی از این روش ها، اگر زود وارد شوید یا مشکل اخلاقی با کسب سود از سرمایه گذاران جدید نداشته باشید، وجود دارد.

عطیه، اهدا یا کمک مالی (Donation)

یکی از چیز هایی که جامعه ارز دیجیتال به آن مشهورند سخاوت آن ها است. ما به این مفهوم باور داریم و چنان که می گوییم نیز عمل می کنیم. ما نه تنها برای ارز دیجیتال خود بازار گرمی می کنیم بلکه هدیه شان نیز می نماییم. Dogecoin مدرک ماست.

به سادگی می توانید کیف پولی راه اندازی نموده و آدرس آن را منتشر نمایید تا این هدایا را دریافت کنید.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location