سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نحوه‌ی پرداخت حقوق کارکنان با استفاده از بیت‌ کوین

پرداخت و یا دریافت با ستفاده از سکه های دیجیتال، در بخش رمزنگاری یک امر عادی است. با این حال، شرکت کنندگان در بسیاری از صنایع دیگر نیز ممکن است وسوسه شوند که از مزایای ارائه شده توسط ارزهای غیرمتمرکز بهره مند شوند. با استفاده از بیت کوین کش (BCH)، این تراکنش ها سریع تر، ایمن و ارزان است. بعضی از پلتفرم ها، پرداخت های ارزهای دیجیتال را بین شرکت ها و کارکنانشان تسهیل می کند. در حالیکه پرداخت های همتا به همتا هم می توانند گزینه ای مناسب در این زمینه باشند.

ارائه خدمات ارائه حقوق از طریق ارزهای دیجیتال

شرکت هایی که امکان بررسی پرداخت های رمزنگاری را برای کارکنان و پیمانکاران خود را دارند، ممکن است به کمک شرکت هایی نیاز داشته باشند که در زمینه‌ی این نوع حسابداری دارای تخصص کافی هستند. Bitwage، یک پلت فرم مناسب است که خدمات حقوقی و منابع انسانی را برای دوره و زمانه ای فراهم می کند، که استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت ها به سرعت در سراسر دنیا در حال رشد و گسترش است.

Bitwage به شرکت های بین المللی کمک می کند تا با استفاده از ارزهای دیجیتال بتوانند پرداختی های خود را به فروشندگان‌شان سریع تر و ارزان تر انجام دهند. بسیاری از مشتریان این پلتفرم، کارفرمایانی هستند که می خواهند به کارگران و پیمانکاران خود مزایای دارایی های دیجیتال را ارائه دهند.

در عین حال، Bitwage این امکان را برای افرادی که تمایل دارند تا بخشی یا همه‌ی حقوق خود را از طریق ارزهای دیجیتال دریافت کنند نیز فراهم می آورد.

این پلتفرم که دارای دفاتری در هر دو طرف اقیانوس اطلس بوده و مشتریانش از برزیل تا هند پراکنده هستند، در حال فعالیت با کسب و کارهایی است که نیاز گسترده به خدمات پرداخت حقوق و منابع انسانی کارکنان خود دارند. این پلتفرم، طیف گسترده ای از راه حل های انعطاف پذیر و قیمت گذاری را برای هر دو قشر کارفرمایان و کارمندان ارائه می دهد. Bitwage در حال حاضر، برای پرداخت حقوق و دستمزد از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و همچنین ارزهای فیات متعددی نظیر دلار آمریکا، یوان چینی، روبل روسیه و یورو پشتیبانی می کند.

هنگامی که Bitwage وجوه را دریافت می کند، کارگران می توانند انتخاب کنند که از طریق ارزهای دیجیتال یا ارزهای فیات محلی پرداختی خود را دریافت کنند.

در ایالات متحده، این پلتفرم همچنین به شرکت ها اجازه می دهد تا مالیات بر حقوق خود را با مشارکت یک شرکت آمریکایی دیگر از طریق ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. از ماه ژانویه، مشتریان Bitwage در ایالات متحده نیز قادر به پوشش دادن مزایای کارکنان مانند بیمه درمانی بوده اند. گفتنی است که تعهدات مالیاتی مربوط به درآمد ارزهای دیجیتال بین حوزه های قضایی مختلف، متفاوت است و مالیات دهندگان باید مقررات محلی خود را در این زمینه مورد بررسی قرار دهند.

تاسیس و توسعه‌ی سایر پلتفرم هایی که خدمات پرداخت حقوق را ارائه می دهند، احتمالا حتی کسب و کارهای بیشتری را جذب می کند، به ویژه آن دسته از مشاغلی که کارگران دورکار را به خدمت می گیرند، ترجیح می دهند که از ارزهای دیجیتال برای پرداخت حقوق و دستمزد استفاده کنند. در حال حاضر Bitwage دارای هیچ رقیب هم سطحی نمی باشد، اما پیشنهادهای جالبی در این باره وجود دارد. به عنوان مثال، یک سرویس استخدامی به نام Laborx تصمیم گرفته تا برای قطع واسطه های بانکی از ارزهای دیجیتال استفاده کند.

گفتنی است که اگر می خواهید پرداخت های خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال انجام دهید، پس بدون شک این سیستم مناسب شما خواهد بود البته اگر از کشور شما پشتیبانی کند! مدت زمانی که زمان می برد تا پول در حساب شما قرار گیرد، بین ۱ الی ۵ روز کاری خواهد بود.

اما، در خصوص اینکه مدیریت حقوق و دستمزد باید چگونه باشد، یک استارتاپ استرالیایی، معتقد است که سیستم پرداختی ماهانه و هفتگی منقض شده است و به شرکت ها اجازه می دهد تا حقوق کارکنانشان را پس از اینکه کارشان به اتمام رسید، پرداخت کنند. در پایان و یا حتی در طول روز کاری، کارکنان قادر خواهند بود تا آنچه را که به دست آورده اند، خرج کنند. هنگامی که این سیستم پرداخت فوری در سال گذشته اعلام شد، تنها برای اعضای اکوسیستم استخدامی Laborx و با استفاده از توکن های کارگر-ساعت به اجرا درآمد. با این حال، ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز مانند بیت کوین کش، نیز می تواند برای این هدف مورد استفاده قرار گیرد، زیرا انتقال های بیت کوین کش اغلب هزینه کمتری نسبت به سنت آمریکا در بر دارد.

پرداخت مستقیم از طریق بیت کوین

بسیاری از شرکت ها از صنعت ارزهای دیجیتال اغلب ترجیح می دهند که تمام حقوق و دستمزدها را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. بیت کوین کش به دلیل مزایایی که نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد، یکی از گزینه های انتخابی پلتفرم Bitcoin.com می باشد که از جمله‌ی این مزایا می توان به تراکنش های سریع و ایمن که با هزینه ناچیزی پردازش می شود، اشاره کرد.

برای پیاده سازی چنین پرداختی، نیاز به هیچ خدمات شخص ثالثی وجود ندارد. تمام چیزی که کارکنان و پیمانکاران شما نیاز دارند، یک برنامه امن و آسان برای استفاده از برنامه کیف پول ارزهای دیجیتال است. کیف پول Bitcoin.com به صورت رایگان در App Store و Google Play در دسترس می باشد. و برای برنامه های دسکتاپ، شما می توانید کیف پول Badger را امتحان کنید.

با این کیف پول، شما می توانید پرداخت و انتقالات خود را از هر آدرس بیت کوین کش و یا بیت کوین کور انجام دهید وBadger  دارای ویژگی های مفیدی می باشد. یکی از این ویژگی ها، ادغام یک سرویس مبادله ای به نام Sideshift است که به شما اجازه می دهد که بیت کوین و بیت کوین کش را با قیمت بسیار کم مبادله کنید و مبلغ مبادله شده را مستقیما در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید با استفاده از یک کارت اعتباری و بدون حضور در یک صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید.

گفتنی است که حتی اگر شما در کشوری زندگی می کنید که استفاده از گوشی های هوشمند چندان رواجی ندارد و اتصال به اینترنت نیز قابل اطمینان نیست، شما همچنان می توانید حقوق کارکنان خود را با استفاده از بیت کوین کش پرداخت کنید. Cointext، پلتفرمی است که تراکنش ارزهای دیجیتال را به صورت آفلاین تسهیل می بخشد. این پلتفرم، کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از پیام های متنی ساده، بیت کوین کش را انتقال دهند

ایجاد و ارسال فاکتورهای رمزنگاری

صورتحساب، بخش مهمی از روابط تجاری روزانه بین شرکت ها و پیمانکاران است. چندین پلتفرم وجود دارند که در حال حاضر خدمات حسابداری برای کسب و کار ها و حرفه های مختلف در فضای ارزهای دیجیتال و فراتر از آن ارائه می دهند، این پلتفرم ها شمال ابزارهایی هستند که به شما کمک می کنند تا فاکتورهای ارزهای دیجیتال مانند Gilded ،Anypay ،Blockonomics و Coinpayments را ایجاد و ارسال کنید.

در عین حال، سیستم های نظیر Piixpay نیز وجود دارند که به شما اجازه می دهند تا صورتحساب ها و فاکتورها را با دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین کش، به اشخاصی که فقط پول فیات را قبول می کنند، پرداخت کنید. برای انجام این کار و قبل از ارسال پول نقد الکترونیکی، چند مرحله وجود دارد که باید انجام دهید، مانند ارائه مبلغ دقیق به ارز قیات، نام گیرنده و شماره حساب بانکی شخصی که می خواهید پول را به او ارسال کنید.

گسترش همه این خدمات برایبسیاری از شرکت های و نه فقط آن دسته از شرکت هایی که در صنعت ارزهای دیجیتال فعال هستند، امکان پرداخت حقوق، پاداش ها و سایر دستمزد را به طور جزئی یا به طور کامل با استفاده از ارزهای دیجیتال را به ارمغان آورده است. به عنوان مثال، پلتفرم هایی مانند Openbazaar، Augur، Uber و Airbnb از مشتریان Bitwage هستند.

تنظیمات سایر پلتفرم ها اجازه می دهد تا بخشی از حقوق و دستمزدها با استفاده از ارزهای دیجیتال صورت بگیرد. GMO، غول اینترنتی ژاپنی، در اوایل سال گذشته چنین سیستمی را به مرجله‌ی اجرا درآورد. و در ماه می سال ۲۰۱۹، در پاسخ به ادعای پیتر شیف (Peter Schiff) که “هیچ راهی برای پرداخت حقوق با استفاده از بیت کوین وجود ندارد،” صرافی ارزهای دیجیتال کراکن برای سه ماه حقوق کارکنان خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کرد.

یافتن شغلی که با استفاده از ارزهای دیجیتال دستمزد می دهد

پیشرفت های تکنولوژیکی، از جمله گسترش ارزهای دیجیتال، جهان را کوچک تر ساخته است و با گذشت هر سال، اهمیت آزادسازی نیز بیشتر می شود. یک مطالعه منتشر شده در سال ۲۰۱۷ پیش بینی کرد که مشاغل آزاد در طول یک دهه، اکثریت نیروی کار را در ایالات متحده تشکیل خواهند داد. دورکاری، یک پدیده است که به سرعت در سطح جهانی در حال افزایش است.

در حال حاضر، ارزهای دیجیتال وسیله ای بی حد و مرز برای پرداخت حقوق و دستمزد می باشند. آنها می توانند به خوبی فضای آزاد را به خدمت بگیرند. یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۸ که توسط Humans.net انجام شد، از صاحبان مشاغل آزاد در ایالات متحده در مورد اینکه آنها ترجیح می دهند تا چگونه حقوق خود را دریافت کنند سوال شده بود، نتایج این نظرسنجی نشان داد که تقریبا یک سوم از پاسخ دهندگان تمایل دارند به صورت جزئی یا به طور کامل با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداختی خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است که اگر شما یک شغل آزاد دارید و به دنبال اشتغال در صنعت ارزهای دیجیتال بوده و می خواهید که با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداختی خود را دریافت کنید، باید گفت که بعضی از پلتفرم های آنلاین وجود دارند که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند، که از جمله‌ی آنها عبارتند از: Crypto Jobs List ،List Angel ،Peopleperhour ،Moneo ،Hire Match ،Blocklancer و Bitjob.

Workingforbitcoins، گزینه‌ی دیگری است که فرصتی ایجاد می کنند تا صاحبان مشاغل بتوانند حقوق کارکنان خود را با استفاده از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. این پلتفرم از ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت کوین کش (BCH) پشتیبانی می کند و حتی به شما اجازه می دهد تا با استفاده از ارزهای دیجیتال مورد علاقه‌ی خود نیز پرداختی خود را دریافت کنید. شما همچنین می توانید از هزاران آگهی شغلی که در Crypto.jobs ارائه شده است، بهره بگیرید و از خدمات سرویسی که Freelance for Coins نام دارد استفاده کنید، گفتنی است که این سرویس، کاربران را قادر می سازد تا پیشنهادات و درخواست های خود را برای خدمات مشاغل آزاد ارائه دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location