سرمایکس
video thumb

موسس اتریوم در فهرست بانفوذ ترین افراد بلومبرگ قرار دارد

موسس اتریوم را می‌شناسید؟ اخیرا، بلومبرگ فهرستی از ۵۰ نفر از بانفوذترین افراد جهان را در سال جاری منتشر کرده است. اسم ویتالین بوترین موسس اتریوم هم در این لیست هست. پنجاه نفر برتر فهرست بلومبرگ شامل تروتمندترین افراد جهان است که با سرمایه خود تحولات بزرگی را در عرصه‌ی صنعت ایجاد کردند. جف بیزوس، بنیان‌گذار و موسس آمازون، محمد بن سلمان شاهزاده عربستان سعودی و ایلان ماسک مدیر عامل میلیاردر SpaceX و تسلا هم در این لیست وجود دارند. حضور ویتالین بوترین موسس اتریوم در این فهرست خیلی هم شگفت‌انگیز نیست. بازار ارز‌های رمزنگاری شده غوغا کرده است. اتریوم و بیت کوین تبدیل به برترین ارزهای رمزنگاری شده‌اند.

موسس اتریوم و نفوذ آن در اقتصاد جهان

 

بیشتر بخوانید:

اتر چیست؟

اخیرا ارزش اتریوم به بالاترین حد خود یعنی بیش از ۴۷۰ دلار رسیده است. با اینکه بوترین فقط ۲۳ سال دارد؛ اما انقلاب بزرگی در دنیای فناوری ایجاد کرده است. او منجر به تحول بزرگی در صنعت مالی شرکت‌های استارتاپ و برنامه‌های کامپیوتری شده است. پلتفرم‌های مربوط به فناوری جدید توجه بسیاری را در صنایع تامین مالی جلب کرده است. کارشناسان تهیه‌ی فهرست بلومبرگ در این مورد می‌گویند:

توانایی اتریوم در افزایش قدرت کامپیوترها برای انتقال پول نظر وال استریت را به خود جلب کرده است. این فناوری در توسعه‌ صندوق‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌ها تاثیرگذار است. اتر، ابزاری برای خرید در عرضه اولیه سکه است که باعث کنار گذاشتن روش‌های سرمایه‌گذاری سنتی شده است. در سال جاری بیش از سه میلیارد دلار برای راه‌اندازی و توسعه استارتاپ‌های بلاک چین کمک شده است.

 

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اتریوم یا بیت کوین با همکاران باسابقه و مورد اعتماد ما در ارزجو مشورت کنید تا تجربه و خاطره‌ی خوبی از سرمایه‌گذاری روی ارز‌های مجازی داشته باشید.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version