video thumb

۷ دلیل ویژه برای استفاده از کیف پول بیت کوین ایرانی +روش استفاده

ارزجو نخستین استارتاپ فعال در حوزه بلاک چین است که اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را ارائه داده است.

ارزجو انواع خدمات حوزه‌ی بلاک چین را به کاربران و سازمان‌های مخاطب ارائه می‌کند. به ‌بیان ‌دیگر ارزجو در انجام پروژه‌های مرتبط با بلاک‌چین فعالیت می‌کند که رمزارزها هم دسته‌ای مهم از آن محسوب می‌شوند. به ‌علاوه ارزجو سرویس‌های اختصاصی خود را هم توسعه می‌دهد که به عنوان نمونه، اکنون نخستین کیف پول رمزارز ارزجو قابل بهره‌برداری است.

ولت ارزجو اکنون از بیت کوین پشتیبانی می‌کند و با توجه به برنامه فنی شرکت، در فاز بعدی ولت ارزهای لایت کوین و اتریوم و پس از آن سایر رمز ارزها در دسترس کاربران قرار می گیرد.
در نهایت ارزجو امروز به‌ عنوان اولین کیف پول رمزارز ایران خود را معرفی می‌کند و آمادگی ارائه‌ی خدمات درگاه ارز دیجیتال را هم دارد.

بدیهی است که این امکان باعث می شود تا بتوانید کسب و کار خود را گسترش دهید و از روش های جدید نقل و انتقالات مالی بهره برده و از تجارت خود لذت ببرید.

همچنین این ولت ایرانی ویژگی های متمایز و ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱_ غیرقابل تحریم: با توجه به مسئله تحریم کاربران ایرانی توسط کیف پول‌های خارجی، ارزجو به عنوان ولت ایرانی نگهداری و دسترسی همیشگی کاربران به ولت خود را تضمین می‌کند.
۲_ امکان فروش آنی به ارزجو به ویژه برای ماینرها: تمامی کاربران و به ویژه ماینرها می‌توانند از طریق ولت ارزجو ارز خود را به صورت لحظه‌ای به ریال تبدیل کنند.
۳_ امنیت این کیف پول تضمین شده بوده و می توانید برای نگهداری رمز ارزها به آن اعتماد کنید
۴_ سرعت انتقال بالا
۵_ کارمزد صفر فروش به ارزجو: کارمزد انتقال ارز به ولت ارزجو و فروش آن صفر است.
۶_ دسترسی همیشگی و بدون محدودیت زمانی و مکانی
۷_ ارائه گزارش کامل از تراکنش ها

 

مراحل فعال سازی کیف پول

پس از ثبت نام وارد سایت شوید و طبق تصویر زیر بر روی کیف پول من کلیک نمایید و یا از طریق پنل کاربری خود در سایت ارزجو گزینه کیف پول من را انتخاب کنید.

 

– کیف پول

 

به همین راحتی می توانید به دنیای ارزهای دیجیتال وارد شوید و از یک سرمایه گذاری و تجارت پر سود لذت ببرید. مجموعه ارزجو به شما اطمینان می‌دهد که در ثانیه به ثانیه از فعالیت شما در این حوزه همراهتان خواهد بود و تجربه متفاوتی از خدمات مالی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

در خصوص کیف پول من در سایت ارزجو می‌توانید پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تیکت برای ما ارسال نمایید