video thumb

بایننس، پلتفرم مبادلات فرابورس ارز فیات ارائه می‌دهد!

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس قصد دارد که طی یک ماه آتی پلتفرم مبادلات فرابورس را به پلتفرم خود اضافه کند تا درگاه استفاده از ارزهای فیات را در اختیار کاربران قرار دهد.

هی یی (He Yi)، یکی از بنیان گذاران و مدیر ارشد بازاریابی بایننس، در جلسه رسانه ای خود که در شانگهای برگزار شد، عنوان کرد: صرافی به طور خاص ابتدا استفاده از ارز فیات یوان چین برای مبادلات فرابورس را پشتیبانی می کند.

وی افزود که این سرویس جدید بخشی از برنامه بایننس در ماه های آینده خواهد بود تا زمان و منابع بیشتری را برای رقابت در بازار چین اختصاص دهد. علاوه بر این، این صرافی همچنین یک سرویس پرداخت را در اختیار قرار می دهد تا کاربران ۱۷۰ کشور بتوانند دارایی های دیجیتال را با استفاده از ارزهای فیات در Binance.com خریداری کنند.

مبادلات فرابورس تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال، تبدیل به بخش مهمی در بازارهای تجارت ارز دیجیتال در چین شده است، زیرا مقامات قانون گذار ارتباط مستقیم صرافی ها به بانک ها را برای ارسال ارزهای فیات ممنوع کرده اند. این ممنوعیت بخشی از برنامه ممنوع شدن عرضه اولیه سکه در سال ۲۰۱۷ در این کشور است.

سایر صرافی های قدیمی چینی مثل هیوبی و اکی کوین در آن زمان به خارج از کشور منتقل شده و با به کارگیری متخصصان بازار فرابورس در پلتفرم های خود، خدمات مبادلات ارز به ارز را ارائه می دهند تا به کاربران کمک کنند تا بتوانند با استفاده از یوان چین، خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهند.

اخبار مربوط به اضافه شدن قابلیت های فرابورس بایننس در حالی است که طبق اطلاعات کوین مارکت کپ، بایننس، بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان از نظر حجم مبادلات است و به این ترتیب باعث افزایش سرعت ارتباط آن با اقتصاد ارزهای فیات و بهبود روابط با امور مالی اصلی می شود.

در ابتدای ماه، صرافی بایننس دو نسخه آزمایشی از پلتفرم قراردادهای آتی رمزنگاری به نام Futures A و Futures B را ارائه کرد که کاربران می توانند به هر کدام که کارایی بهتری دارد رای دهند. یک روز پس از آن بایننس از ایردراپ توکن جکس خبر داد.

هفته گذشته بایننس استیبل کوین با پشتوانه‌ دلار خود به نام بایننس یو اس دی را معرفی کرد و عنوان کرد که این کوین از سازمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) تاییدیه گرفته است.

همچنینن لازم به ذکر است که این صرافی، استیبل کوین خود را به عنوان جایگزینی برای لیبرا ارائه داده است. بایننس همچنین از پذیرش کاربران آمریکایی توسط شریک تجاری خود از تاریخ ۱۸ سپتامبر خبر داده است.