سرمایکس
video thumb

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین ۸ ژانویه (۱۸ دی)

نشانه های خوبی از رشد قیمت وجود دارد. لایت کوین در محدوده ۲۶۰ – ۲۶۵ دلار حمایت می شود. توقف ضرر را در ۲۵۸ دلار در نظر بگیرید. اگر قیمت بتواند از ۲۶۵ دلار عبور کند،‌ احتمالا تا هدف ۳۷۵ دلار به پیش خواهد رفت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

آرشیو تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۱۱ دی ۱۳۹۶

در تحلیل هفته قبل خرید را هنگام رسیدن قیمت به ۳۰۰ دلار پیشنهاد کرده بودیم که به این قیمت نرسید و سقوط نسبتا شدیدی را تجربه کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

با توجه به دادهای نمودار افزایش قیمت به بالای ۲۴۰ دلار، باعث حرکت دوباره این ارز خواهد شد. ریسک خرید در بالای ۲۴۰ بسیار پایین است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۴ دی ۱۳۹۶

اگر قیمت از سطح حمایت ۳۰۰ دلار رد شود و خط روند نزولی را از بین ببرد، نشان دهنده حرکت صعودی است. اگر قیمت از ۳۰۰ دلار گذشت، می توانید خرید را در ۳۰۲ و حد ضرر را در ۲۲۰ دلار در نظر بگیرید. هدف اصلی و فروش برای ترید کوتاه مدت (حدود پنج روز) می تواند در ۳۶۰٫۰۰ دلار باشد اما برای احتیاط قبل از این سطح فروش را انجام دهید. هدف بلند مدت ۴۰۰ دلار هم دور از دسترس نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۲۹ آذر ۱۳۹۶

لایت کوین به زودی ۵۰۰ دلار

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

الگوی مثلث صعودی نشان از حرکت روبه بالا دارد. اگر قیمت سطح مقاومت را از بین می برد و در بالای خط این الگوی حرکت کند، نشان از سیگنال خرید دارد. ورود باید در ۳۳۰٫۰۰ و با حد ضرر ۲۸۰ دلار باشد. هدفگذاری سود بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار است. اگر قیمت پایین تر از مثلث بماند، انتظار داریم تا ۲۶۰ دلار افت کند.
همچنین تریدرهای بزرگ در توییتر و سایت های ترید اعتقاد دارند که اصلاح قیمت تمام شده است و لایت کوین به زودی به ۵۰۰ دلار خواهد رسید.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۲۳ آذر ۱۳۹۶

انتظار داشتیم که سطوح ۳۱۲ تا ۳۴۰ دلار احتمالا به عنوان یک مقاومت قوی عمل خواهند کرد که اتفاق افتاد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)
لایت کوین پس از رسیدن به بالاترین قیمتش در ۳۴۲٫۲۳۷ دلار، یک افت قیمت را آغاز کرد.

این افت قیمت یک حمایت قوی در ۲۴۳٫۸۳ و ۲۱۳٫۴۷۳ دلار دارد، که به ترتیب سطوح اصلاحی ۳۸٫۲ و ۵۰ درصد هستند که از افزایش قیمت از ۸۴٫۷۰۸ به ۳۴۲٫۲۳۷ دلار به دست آمده است.

قطعا پس از افزایش قیمت شدیدی مثل این باید انتظار اصلاح قیمت را داشت. بنابراین برای سطح فعلی تا کامل شدن اصلاح، تریدی را پیشنهاد نمی کنم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۱۸ آذر ۱۳۹۶

همانطور که انتظار داشتم، لایت کوین ابتدا در میانگین نمایی ۲۰ روزه، افت قیمت داشت و بعد از آن خرید شدید رکورد قیمتی جدیدی رساند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

عبور از کانال هدف ۱۵۴ دلاری داشت و لایت کوین

بالاتر از آن به ۱۵۷٫۳۶ دلار رسید. از آنجایی که قیمت به هدفگذاری تعیین شده رسیده است، بهتر است کمی از سودتان در این موقعیت باقی بماند.

پیش بینی می کنم پس از اینکه گاو ها برای صعود بیشتر تلاش کردند، چند روز تثبیت قیمت داشته باشیم. احتمالا پس از تثبیت باید یک افزایش قیمت داشته باشیم، مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

این ارز دیجیتال احتمالا در ۱۴۰٫۲۲ و ۱۲۹٫۶۱۲ دلار با حمایت روبرو خواهد شد که سطح اصلاحی ۲۳٫۶ و ۳۸٫۲ درصد فیبوناچی هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۱۶ آذر ۱۳۹۶

لایت کوین یکی دیگر از ارزهایی است که قدرت زیادی از خود نشان می‌دهد. این ارز در ۳ دسامبر به بالاترین قیمت خود یعنی ۱۰۶٫۳۳۴ دلار رسید. با این وجود، برای این ارز عبور از خط مقاومت کانال صعودی بسیار مشکل است. همچنین شاخص RSI هم در حال ایجاد یک واگرایی منفی است که یک روند نزولی را نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

اگر لایت کوین در عرض یک یا دو روز آینده از مقاومت بالایی نگذرد، احتمالا در میانگین متحرک نمائی (EMA) بیست روزه سقوط خواهد کرد.

در روی دیگر سکه، اگر از مقاومت بالایی در سطح ۱۰۵ دلار شکست بخورد، احتمالا لایت کوین روند صعودی خود را ادامه خواهد داد و به سطح ۱۲۵ دلار خواهد رسید. اگر قیمت از ۱۰۵ دلار عبور کرد می توانید با احتیاط به آن وارد شوید و تا ۱۲۰ دلار در آن بمانید.

در سطوح فعلی خرید خیلی مناسب نیست. فعلا هیچ گونه تریدی را برای آن توصیه نمی کنم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۸ آذر ۱۳۹۶

در آنالیز قبلی، من بازگشت احتمالی لایت کوین به بالاترین قیمت را پیشبینی کرده بودم، که درست از آب درآمد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین 8 ژانویه (18 دی)

با این حال، فقط تریدرهای چابک از افزایش قیمت

اخبار مثبت این است که متوسط متحرک نمائی ۲۰ روزه (EMA) شکسته نشده است، و این به معنای ادامه روند صعودی است.

افزایش قیمت بعدی با مقاومتی در ۹۳ دلار و بالاترین قیمت تاریخش مواجه خواهد شد . از سوی دیگر، کاهش قیمت احتمالا در EMA بیست روزه حمایت خواهد شد. با این حال، اگر این حمایت هم شکسته شود، احتمال کاهش قیمت به ۶۴ دلار هم وجود دارد.

تا اتمام نوسانات از هرگونه تریدی در این ارز خودداری کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۶ آذر ۱۳۹۶

لایتکوین توسط دش به رتبه ششم رانده شد. آیا این ارز رمزگذاری شده از سطح فعلی صعود می یابد و به موقعیت پیشین خود بازمیگردد؟

من در سطح ۶۰٫۴ دلار اقدام به خرید لایتکوین کردم. نرخ این ارز دیجیتال پس از شکست مقاومت سطح ۷۲ دلار دوباره به حرکت درآمده است.
با این حال ممکن است بمدت یک یا دو روز شاهد تثبیت نرخ آن در سطح فعلی باشیم. چرا که این مقاومت نهایی این ارز دیجیتال پیش از اینکه با نوسانات افزایشی خود وارد چالش شود، می باشد.
بنابراین توصیه می کنم حدود توقف ضرر خود را در سطح ۷۰ دلار حفظ کنید. چنانچه نرخ لایتکوین طی دو روز از ۸۴ دلار فراتر رفت، بخشی از سود خود را حفظ کرده و حدود توقف ضررتان را در این سطح نگاه دارید.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۱ آذر ۱۳۹۶

من در تحلیل قبلی خرید این ارز را به نرخ ۶۰٫۴ دلار توصیه کردم چراکه لایتکوین از محدوده ۴۴ تا ۵۷ دلار گذر کرده بود.

نرخ هدف معادل ۷۱ دلار بود که در ۱۶ نوامبر(۲۵آبان) به آن دست یافت. من فروش ۵۰ درصد ارز خریداری شده را به نرخ هدف توصیه کردم چراکه انتظار دارم آن به سطح ۸۲ دلار افزایش یابد.
من دیدگاه صعودی خود را تغییر خواهم داد، اگر این ارز دوباره به این محدوده سقوط کند. در مورد حفظ این ارز در نقطه سربسر فکر کنید. من بمحض اینکه لایتکوین به بالای ۷۵ دلار برسد، حد توقف ضرر خود را تا نرخ ۶۴ دلار افزایش خواهم داد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۲۴ آبان ۱۳۹۶

گرچه ما تاکنون در لایت کوین موفقیت چشمگیری مشاهده نکرده ایم، اما این ارز حداقل از ۴۴ دلار به ۵۷٫۷ دلار رسیده است. به این ترتیب آیا باید آن را خریداری کنیم؟

تلاش های لایت کوین برای خروج از این محدوده با فشار فروش در سطوح بالاتر مواجه شده است. با این حال، گاو ها فشار خرید خود را حفظ کرده‌ و این امر باعث افزایش احتمال بالا رفتن قیمت شده است.
الگوی هدف مورد نظر، خروج از محدوده ۷۱ دلار است.پ
پیشنهاد ما خرید لایت کوین با قیمت فعلی ۶۰٫۴ دلار با حد ضرر ۵۲ دلار است. ما قصد نداریم در صورت سقوط دوباره به این محدوده، به خرید سهام ادامه دهیم.
لطفاً ۵۰ درصد سود را در ۷۱ دلار رزرو کرده و حدود ضرر را برای مابقی، به منظور سر به سر شدن، افزایش دهید، زیرا انتظار داریم که با افزایش قیمت، به سطح ۸۰ دلار برسیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۴ آبان ۱۳۹۶

روز گذشته لایتکوین در تلاش بود که مقاومت بالای ۵۸ دلار را در هم شکند. با این حال دلالان  نرخ آنرا به محدوده خود بازگرداندند.

این ارز رمزگذاری شده مجددا به محدوده ۴۴ تا ۵۷٫۷ دلار بازگشت.
نرخ این ارز تنها در صورت شکست محدوده و نزدیک به بالاترین انتهای آن افزایش خواهد یافت. ما خرید لایتکوین را با نرخی معادل بیش از ۵۷٫۷ دلار توصیه می کنیم. هدف نهایی ما برابر با ۷۱ دلار است. نقطه توقف ضرر این معامله می تواند با نرخ ۵۱ دلار حفظ گردد.
و بالعکس چنانچه دلالان باعث کاهش نرخ این ارز گردند، می تواند به زیر پایین ترین انتهای محدوده خود که معادل ۴۴ دلار می باشد، سقوط کند. بنابراین توصیه می کنیم پس از آنکه پیش دلالان  این ارز را از این محدوده خارج کنند، اقدام به خرید آن کنید.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۲ آبان ۱۳۹۶

لایت کوین سطوح خریدی را که در طی تحلیل پیشین در ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) توصیه نمودیم، رها نکرده و در نتیجه تاکنون بر مبنای این ارز موقعیت معاملاتی خود انتخاب نکرده ایم.

این ارز  نتوانست به سطح پشتیبان ۵۷٫۷ دلار برسد. لذا نرخ آن به محدوده ۴۴ تا ۵۷٫۷ دلار بازگشت.
نرخ پشتیبان این ارز ۵۰ دلار می باشد که به پایین ترین حد خود معادل ۴۴ دلار نیز کاهش خواهد یافت. گرچه این ارز  پیش از این نیز به ۴۴ دلار رسیده اما ما اکنون توصیه به خرید آن نمی نماییم. لازم است بمدت یک یا دو روز منتظر بمانیم و سپس زمانیکه نرخ آن در کمترین حد خود تثبیت شد اقدام به خرید نماییم.
اولین نشانه های صعود زمانی پدیدار می گردد که این ارز فراتر از خط روند نزولی رود و نرخ آن به بیش از ۵۸ دلار برسد. تا آن هنگام احتمالا بفروش گذارده خواهند شد و کاهش خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۲۷ مهر ۱۳۹۶

سقوط لایتکوین نقطه توقف ضرر(stop loss) ما را به نرخ ۶۱ و ۵۸ دلار رسانده است. هر دو positions عاملِ سر به سر شدن معامله خواهند بود.

لایتکوین مجددا به محدوده ۴۴ تا ۵۷٫۷ دلار سقوط کرده است. انتظار داریم حداقل سطح ۵۸ دلار حفظ گردد. اما فروش آن با سوددهی همراه خواهد بود. در حال حاضر این ارز  می تواند به سطح ۵۰ دلار و حتی زیر ۴۴ دلار سقوط نماید.

هنگامیکه (bearish view) این ارز در سطح بالای ۵۸ دلار ثابت شود، آنگاه دیدگاه ما در مورد آن از اعتبار ساقط خواهد شد. با این حال با وجود کاهش نرخ لایتکوین، ما به خرید آن اقدام نخواهیم نمود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین – ۲۵ مهر ۱۳۹۶

لایت کوین در دراز مدت(long positions) در نرخ ۵۸ و ۶۱ دلار مورد معامله بوده است. سود هدف ما معادل ۷۱ دلار بوده و این ارز طی روز گذشته به فراتر ۷۰٫۴۶۶ دلار رسیده است.

گرچه ما حداقل سود ۳۰ درصد معادل ۷۰ دلار را پیشبینی نموده ایم اما معامله این ارز را توصیه نمی کنیم.
این ارز در حال حاضر در سطح ۷۰ دلار بفروش می رسد و امروز قیمت خرید آن به سطح ۶۲ دلار کاهش یافت.
در حال حاضر نرخ این ارز احتمالا مجددا افزایش خواهد یافت. با این حال معامله گرانی که مایل به معامله آن به نرخ ۵۸ و ۶۱ دلار هستند لازم است جهت سر به  سر شدن معامله خود stop loss خود را بالا برند. ما نمیخواهیم اکنون که در نزدیکترین نقطه به هدف بسر می بریم، موقعیت خود را از دست دهیم.
چنانچه این ارز دیجیتال به ۶۷ دلار نزول نیابد، مجددا به سطح ۵۸ دلار سقوط خواهد کرد.
با این حال چنانچه لایت کوین به نرخ ۷۰ دلار افزایش یافت، لطفا ۳۰ درصد آنرا بفروش رسانده و باقیمانده را جهت سر بسر شدن با حفظ حد توقف ضرر نگهداری کنید. لازم است ما هنگامیکه لایت کوین به سطح ۷۱ دلار رسید، حد توقف ضرر را بالا بریم.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version