سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پشتیبانی مایکروسافت و اینتل از سیستم پاداش‌‌دهی با توکن جدیدی که توسط EEA ایجاد شده است!

مایکروسافت و اینتل از سیستم پاداش‌ دهی با توکن جدیدی که توسط Enterprise Ethereum Alliance (EEA) ایجاده شده است را پشتیبانی می کنند.

EEA باعث ایجاد سیستم پاداش دهی جدید می شود

EEA، استانداردهایی را برای برنامه های کاربردی بلاک چینی مبتنی بر اتریوم در تجارت ایجاد می کند. وظیفه ایجاد معیارهای لازم برای نرم‌ افزارهای مبتنی بر بلاک چین در کسب ‌و کارهای مختلف را عهده‌ دار است. این سازمان اعلام کرده است که سیستم جدیدی از توکن‌ های پاداش را ایجاد کرده است که از پشتیبانی هر دو غول فناوری دنیا برخوردار است.

لازم به ذکر است که EEA یک کنسرسیوم بلاک چین است که بیش از ۴۵۰ سازمان نهادی مانند مایکروسافت، جی پی مورگان چیس، سانتاندر، اکسنچر (Accenture)، آی‌ان‌جی، اینتل و سیسکو به عضویت آن درآمده اند. توکن ‌های جدید EEA قصد دارد به شرکت هایی که به طور فعال در یک کنسرسیوم شرکت می کنند، پاداش ارائه دهد.

مایکل رید (Michael Reed)، مدیر برنامه بلاک چینی اینتل در گفتگو با کوین دسک اعلام کرد که سه نوع توکن در این سیستم وجود دارد که عبارتند از: توکن‌ های پاداش، توکن‌ های اعتبار و توکن ‌های جریمه. وی در ادامه عنوان کرد:

این سیستم می ‌تواند در هر کنسرسیومی به منظور ایجاد انگیزه در کار تیمی مورد استفاده قرار گیرد. نمونه ای که ما از آن استفاده می کنیم کنسرسیوم توسعه نرم افزار مانند EEA است تا بدین وسیله انجام فعالیت ‌هایی نظیر ویرایش، همکاری در توسعه و اضافه کردن کدها را تشویق کنیم. مطمئناً می توانید برای فعالیت ‌های منفی از قبیل نبود همکاری، عدم بررسی، مهلت های از دست رفته و … نیز مجازات هایی را اعمال کنید. “

پیش از این نیز کوین تلگراف خبر داده بود که از توکن ها برای تراز کردن فعالیت ها و اعطای پاداش به افراد استفاده می شود. گزارش شده است که وین، پایتخت اتریش در اوایل سال جاری به فکر توسعه یک توکن مبتنی بر بلاک چین بود تا به عنوان بخشی از یک برنامه تشویقی ویژه‌ی شهروندان از آن استفاده کند.

این توکن ‌ها که «توکن وین» (Vienna Token) نام دارد در ازای ارائه بازخوردها در خصوص شهر و پرداخت هزینه پارکینگ یا پاداش به شهروندان به دلیل استفاده از دوچرخه اعطا خواهد شد. شهروندان می‌توانند با استفاده از نرم‌ افزار مخصوصی توکن‌ های خود ربا رای پرداخت هزینه‌ی بلیت سینما و تئاتر استفاده کنند.

موارد استفاده از EEA در زمینه‌ی ارتباطات از راه دور

در ماه آگوست، EEA مجموعه ای از کاربردهای فناوری بلاک چین را در زمینه‌ی ارتباطات از راه دور منتشر کرد. این مقاله اطلاعاتی در مورد چگونگی تسهیل فناوری بلاک چین در تراکنش های تجاری و امور داخلی صنعت ارتباطات از راه دور ارائه می دهد.

از جمله کاربردهای بلاک چین که در این مقاله به آن اشاره شده بود می توان به سیستم‌های رومینگ تماس‌های تلفنی مبتنی بر بلاک چین، استفاده از بلاک چین در خصوص حفظ حریم شخصی اطلاعات و بکارگیری این فناوری در حوزه پولی و مالی نام برد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version