سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کوین بیس: بیت کوین از سال ۲۰۱۳ تاکنون عملکرد بهتری نسبت به S&P 500 داشته است!

بر اساس گزارش جدید صرافی ارزهای دیجیتال و ارائه دهنه‌ی خدمات کیف پول کوین بیس که در آمریکا واقع شده است، بیت کوین (BTC) همچنان عملکرد بهتری نسبت به محبوب‌‌ترین شاخص‌‌های بورس جهان داشته است.

کوین بیس‌‌ تازه‌‌ترین گزارش خود را در روزی که وایت ‌پیپر بیت کوین ۱۱ ساله شد، منتشر کرد و مدعی شد که بیت کوین از سال ۲۰۱۳ از بورس‌‌های فناوری و S&P 500 بهتر عمل کرده است. در این گزارش آمده است:

اگرچه قیمت بیت کوین نوسان دارد، اما در پی چندین حرکت انفجاری، رشدی باورنکردنی داشته است. امسال بیت کوین از شاخص‌‌ های بازار بورس جهانی نیز بهتر عمل کرده است.

بیت کوین در سال جاری تنها ۱۳۲ بازده داشته است

کوین بیس‌‌ خاطرنشان می کند که بیت کوین امسال تنها ۱۳۲ درصد بازده چشمگیر داشته است. این در حالی که است که Nasdaq 100 تنها ۱۷ درصد، S&P 500 12 درصد، FTSE Eaurope 100 11 درصد سود و FTSE ASEN 40 3 درصد زیان داشته‌‌ است.

در یک همه‌‌پرسی ملی از ۴۴۱۵ نفر که کوین بیس‌‌ توسط Qriously انجام داده است، به نظر می‌‌‌‌رسد بیشتر اکثر سرمایه گذاران متقاعد شده اند که ارزهای دبجیتال مانند بیت کوین بازده بیشتری نسبت به صندوق‌‌های قابل معامله در بورس، صندوق‌‌های سرمایه‌‌گذاری مبتنی بر شاخص و سهام شرکت‌‌هایشان تا ۱۰ سال آینده خواهند داشت.

گزارش کوین بیس‌‌ تخمین می زند که ۲۷ میلیون آمریکایی در سال ۲۰۱۹ از بزرگ‌‌ترین ارز دیجیتال جهان استفاده کرده‌‌اند، که تنها ۹ درصد جمعیت از ایالات متحده را تشکیل می دهد و این امر نشان می‌‌دهد پذیرش بیت کوین هنوز در مراحل ابتدایی خود است و برای شکوفا شدن به زمان نیاز دارد:
ایمیل در سال ۱۹۷۲ اختراع شد، اما گسترش استفاده از آن تا سال ۱۹۹۷ طول کشید و از ۱۰ میلیون نفر فراتر رفت. تلویزیون در سال ۱۹۲۷ اختراع شد اما تا اواخر دهه ۱۹۴۰ تنها ۲ درصد از خانواده‌‌های آمریکایی تلویزیون داشتند.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل شرکت کوین بیس‌‌ نحوه کشف بیت کوین در سال ۲۰۱۰ را بازگو کرد. وی گفت که خیلی زود فهمیده است که بیت کوین می تواند مهمترین اختراع بشر پس از اینترنت باشد. وی افزود:

در سال ۲۰۱۰ یک روز که داشتم اخبار Hacker News را دنبال می‌‌کردم، برای اولین بار وایت پیپر بیت کوین را خواندم. بلافاصله توجه من را به خود جلب کرد. احساس کردم که این فناوری می تواند مهمترین ایده ای باشد که پس از اینترنت با آن روبرو شده ام. “

عملکرد بهتر ارزهای دیجیتال نسبت به سهام

در فوریه سال ۲۰۱۹، آنتونی پامپلیانو، بنیان گذار مورگان کریک اظهار داشت که نگه داشتن ۹۹ درصد وجه نقد و ۱ درصد بیت کوین در ۱۰ سال گذشته، سرمایه گذاری به مراتب بهتری نسبت به سرمایه گذاری در بزرگ ترین بورس اوراق بهادار در تاریخ بوده است. وی با بیان نظر صعودی خود نسبت به این فناوری گفت: ارز دیجیتال برای ۱۰ سال آینده هم از بازار سهام بهتر عمل خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version