video thumb

تزوس (XTZ) در فهرست ارزهای دیجیتال OKEx صرافی قرار گرفت!

لیست عناوین این مطلب

اوکی اکس (OKEx)، سومین صرافی بزرگ ارزهای دیحیتال اعلام کرده که تزوس (XTZ) را در فهرست ارزهای دیجیتال صرافی خود قرار خواهد داد. اوکی اکس  در اطلاعیه ای که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، اعلام کرد که سپرده گذاری تزوس از تاریخ ۶ نوامبر در دسترس می باشد. معاملات نقدی تزوس در برابر بیت کوین و تتر از ۷ نوامبر و همچنین برداشت تزوس نیز از ساعت ۹ صبح به وقت جهانی در تاریخ روز ۸ نوامبر امکان پذیر می شود.

لازم به ذکر است؛ تزوس که توسط مورگان استنلی (Morgan Stanley)، آرتور بریتمن (Arthur Breitman) و کتلین بریتمن (Kathleen Breitman) از تحلیلگران ارزهای دیجیتال تأسیس شده است، یک پلتفرم چند منظوره بلاک چینی است که از برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند پشتیبانی می کند.

این پروتکل متن باز از یک الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می کند که سهامداران آن قادر به ارتقاء به پروتکل اصلی و ساختارهای حاکمیتی هستند، به گونه ای که مانع از هاردفورک بلاک چین شود. این اصول انعطاف پذیری پایدار ظاهراً به منظور پذیرش گسترده این فناوری درنظر گرفته شده اند.
اندی چنگ (Andy Cheung)، مدیر عملیاتی صرافی اوکی اکس در بیانیه ای عنوان کرد:

تزوس یک پروژه با جامعه ای بسیار محکم است  و ما خوشحالیم که می توانیم ارزش شبکه تزوس را به اکوسیستم OKEx اضافه کنیم.

اقدامات بایننس

فهرست شدن تزوس در اوکی اکس به دنبال اعلامیه اخیر این صرافی برای راه اندازی معاملات آتی تتر می باشد که عنوان کرده بود پیشنهاد معاملات آتی با ارائه‌ی یک قرارداد آتی خطی با ضریب اهرمی حداکثر ۱۰۰ برابری را ارائه می دهد. گفتنی است که قراردادهای آتی USDT از ۱۴ نوامبر آغاز می شود و مبادلات دائمی USDT برای ۳۰ نوامبر تعیین شده است.

همچنین در این اطلاعیه عنوان شده بود که تسویه حساب این قرارداد به صورت روزانه صورت می گیرد و از جفت ارزهایی همچون بیت کوین، EOS، اتریوم، لایت کوین، بیت کوین کش، ریپل، اتریوم کلاسیک، بیت کوین اس وی و ترون پشتیبانی می کند.

همچنین لازم به ذکر است که در اواخر ماه سپتامبر، بایننس به طور رسمی از اضافه شدن تزوس (XTZ) به فهرست ارزهای دیجیتال خود خبر داد و عنوان کرد که کاربران از این پس می ‌توانند تزوس را با بیت کوین، تتر (USDT) و توکن‌های بایننس، «بایننس کوین» (BNB)، معامله کنند.