سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

XRP برای پرداخت‌های بین‌المللی ۱۰ برابر ایمن‌تر از ارزهای فیات است!

طبق مطالعات شرکت ریپل، XRP برای پرداخت های بین المللی ۱۰ برابر ایمن تر از ارزهای فیات می باشد. یا همانطور که تیم ریپل عنوان می کند، در تراکنش های بین مرزی یک دهم ارز فیات نوسان دارد.

رئیس بازارهای سازمانی جهانی ریپل Breanne Madigan، در توییتر حاضر شد تا در مورد این انتقاد بی اساس مبنی بر اینکه دارایی های دیجیتال با توجه به نوساناتشان دیر رسیده اند شفاف سازی کند.

مقایسه نوسانات XRP با پرداخت های برون مرزی سنتی

سوئیفت که در حال حاضر یک استاندارد بین المللی فعلی برای پرداخت های بین مرزی است، یک موسسه ۴۶ ساله بر اساس استانداردهای تکنولوژیکی قدیمی می باشد. گفتنی است که انتقال وجه بین المللی از طریق سوئیفت بین ۱ تا ۱۴ روز طول می کشد تا انجام شود. شرکت ریپل در مطالعات خود، انتقال وجه بین دلار آمریکا و پزوی مکزیک (USDMXN) را مقایسه می کند.

سپس این مورد را با استفاده از XRP به عنوان واسطه مقایسه می کند:

مقایسه نوسانات XRP با فیات در پرداخت های برون مرزی | منبع: Ripple.com

این مطالعه نتیجه می گیرد که XRP فقط برای نرخ ارز خطرناک است اگر:

  • شما ارز دیجیتال XRP را برای چند ساعت بین نقل و انتقالات نگه می دارید، یا
  • سوئیفت مدت زمان لازم برای انجام انتقال های بین المللی را به شدت کاهش می دهد.

از آنجا که انجام یک تراکنش به طور متوسط بین ۵ تا۷ ثانیه طول می کشد تا انجام شود و بعید است که شرکت سوئیفت روند خود را بهبود ببخشد، هیچکدام از این مسائل اهمیتی ندارند. برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل شرکت ریپل در مصاحبه ای که اوایل ماه اکتبر انجام داده بود به این سؤال پاسخ داد. وی عنوان کرد:

اگر شما ۲۷۰،۰۰۰ ثانیه (فقط بیش از ۳ روز) را در یک دارایی با نوسانات پایین ضرب کنید و آن را با یک دارایی بسیار بی ثبات مانند XRP مورد مقایسه قرار دهید، معلوم می شود که تراکنش شما با ریپل نسبت به ارز فیات ریسک با نوسان کمتری همراه است.

نمودار نوسان ریپل قابل چشم پوشی است

نمودار نوسانات XRP یک نمونه جالب است. این نمودار غیر عادی است زیرا در اصطلاح قیمتی ارز دیجیتال در اکثر موارد کاملاً پایدار است. با این حال هر کسی که در طول دو سال گذشته در بازار ارزهای دیجیتال حضور داشته است به شما می گوید که این ارز دوره های نوسان شدید نیز داشته است:

نمودار نوسانات XRP | منبع: TradingView

و البته این نتیجه مطالعات است. اگر هنگام انجام معامله مجبور شدید XRP را برای چند ساعت نگه دارید، ارزش سرمایه شما به میزان قابل توجهی تغییر کند. بعضی اوقات تا ۳۰ درصد.

این کار برای کسی که می خواهد دلارهای خود را به پزو تبدیل کند شدنی نیست. اما همانطور که مطالعات نتیجه گرفته اند، بزرگ ترین دارایی ریپل سرعت آن است:

در نهایت سرعت یک تراکنش ریپل بدین معنی است که طرفین تراکنش اینقدر سریع از یک دارایی دیجیتال خارج و به آن وارد می شوند که نیازی به پوشش ریسک نیست. ریسک حاصل از دارایی دیجیتال بسیار کمتر است. پس جای تعجبی نیست که گارلینگ هاوس اصرار دارد ریپل در بخش پرداخت بیت کوین را شکست می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version