سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بنیان‌گذار کاردانو: قیمت بیت کوین به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید!

لیست عناوین این مطلب

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان ‌گذار شبکه بلاک چین کاردانو (ADA) و یکی از بنیان گذاران اتریوم بر این باور است که بیت کوین به بالای ۱۰،۰۰۰ دلار بازخواهد گشت و در آینده به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خواهد رسید.

وی با پستی که در توئیتر خود منتشر کرد از فعالان جامعه ارزهای دیجیتال خواست که در گسترش بلاک چین و بیت ‌کوین تلاش کنند و به ریزش اخیر بیت کوین که احتمالا به دلیل ترس از دست دادن فرصت و دستکاری در بازار است توجهی نداشته باشند.
یک حرکت جهانی

از آنجا که چیزی بیشتر از یک رشد قیمتی برای بیت کوین وجود دارد، وی انتظار دارد که بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان بتواند در آینده با رشد بیشتری روبرو شود. وی در این خصوص عنوان کرد:

قیمت بیت کوین، در حال پایین آمدن است؟ همه باید به یاد داشته باشند که بعد از این ترس، تردید و شک (اصطلاحا FUD)، دستکاری بازار و … ما کماکان در حال یک حرکت جهانی بزرگ هستیم که دنیا را تغییر خواهد داد. ما بار دیگر قیمت ۱۰٫۰۰۰ دلاری بیت‌ کوین را خواهیم دید و سپس از قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلاری استقبال می کنیم. ارزهای دیجیتال غیرقابل توقف هستند. ارزهای دیجیتال آینده ی ماست.

تغییرات قیمتی اخیر بیت کوین

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، روز گذشته بیت کوین و آلت کوین ها با کاهش چشمگیر قیمت روبرو بودند، به طوری که قیمت بیت‌ کوین برای دقایقی به زیر ۷۰۰۰ دلار کاهش یافت و در حال حاضر نیز اندکی بالاتر از این قیمت در حال معامله است.

با این حال، همانطور که در تحلیل کوین تلگراف عنوان شده، تسلط بیت کوین بر بازار در هفته ۶۹ درصد افزایش یافته است، به این معنی که بیت کوین علی رغم افت در هفته جاری، بار دیگر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال عملکرد بهتری داشته است. پس از ریزش قیمتی اخیر، حجم معاملات روزانه آتی بیت‌ کوین در پلتفرم بکت توانست رکورد جدیدی را ثبت کند که این مسئله نشان از افزایش علاقه به سرمایه گذاری دارد. در ماه اکتبر، هاسکینسون نیز این ایده را ابراز داشت که در صورت عدم موفقیت بیت کوین، کل صنعت ارزهای دیجیتال نیز سقوط خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version