سرمایکس
video thumb

پولشویی بیت کوین فقط سهم ۱ درصدی دارد

پولشویی بیت کوین ، ایا این مساله واقعیت دارد؟ نتایج تحقیق مشترک شرکت FDD و Ellicit که در زمینه امور حقوقی بیتکوین فعال است نشان می‌دهد که تنها کمتر از ۱ درصد تراکنش‌های بیت کوین شامل پولشویی می‌شود. این گزارش به این علت نوشته شده تا خطرات پولشویی در این ارز را مورد تحلیل قرار بدهد و در نهایت نتیجه گرفته که پولشویی بیت کوین، مهم‌ترین مشکلی نیست که بعضی منتقدان به این ارز وارد می‌دانند. در گزارش آمده است که:

میزان پولشویی بیتکوین که مشاهده شده خیلی کوچک است و اغلب آن نیز در بازارهایی مثل راه ابریشم و بعد از آن آلفابی (AlphaBay) خرج می‌شود که بعدا از طریق این سرویس‌ها دوباره وارد چرخه می‌شود.

گزارش نتیجه گرفته که اغلب این تراکنش‌ها در اروپا صورت می‌گیرد که بیش از ۵ برابر مقدار آنها در ایالات متحده آمریکا است.

فرایند ضد پولشویی بیت کوین (AML) باید سرعت بگیرد

بیشتر بخوانید:

آیا نظارت جهانی روی بیت کوین امکان پذیر است؟

گزارش پیشنهاد می‌کند که بهترین راه مبارزه با پولشویی بیت کوین از طریق مقرارت سخت گیرانه‌ی ضد پولشویی است. این گزارش تاکید می‌کند که تنها راه مدیریت پولشویی تراکنش‌ها این است که مقامات مالی در تمام حوزه‌های قضایی قوانین خود در این زمینه را تشدید کنند.

 

اگر مایل به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال هستید، برای خرید بیتکوین

ما در ارزجو دسترسی به خدمات خرید و فروش بیت کوین را برای شما سهولت بخشیده‌ایم، اما همانطور که در اطلاعیه درباره سرمایه‌گذاری روی بیت کوین به شما توصیه کردیم، به هیچ عنوان بدون شناخت کافی از بازار، در این عرصه سرمایه گذاری نکنید. مقالات وبلاگ ارزجو تنها جنبه تحلیل و بررسی این حوزه را دارند و مطالب درج شده در آن اعم از پیش‌بینی یا سخن متخصصان، قطعی نیستند و جنبه تهییج یا ترغیب افراد به ورود به این بازار را ندارند؛ بنابراین هیچ مسئولیتی برای این مجموعه ایجاد نمی‌کنند. تنها هدف ما افزایش دانش و آگاهی در این زمینه است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version