سرمایکس
video thumb

ارز دیجیتالی بیت کوین به ۵۰ هزار دلار خواهد رسید

جوردن بلفورت که در فیلم معروف «گرگ وال استریت»، لئوناردو دی‌کاپریو نقش او را بازی می‌کرد، ۳۱ ژانویه در یک مصاحبه ویدئویی از طریق فیسبوک با پاتریک بت دیوید (کارآفرین مشهور) باعث ایجاد شک و شبه در مورد بیت کوین شده است.

بلفورت در این برنامه به بت دیوید می‌گوید که باور ندارد بیت کوین

بلفورت باور دارد که افزایش قیمت بیت کوین به خاطر فعالیت سوداگران بازار است و آن را نتیجه استفاده نادرست از آن به عنوان یک ارز می‌داند. او می‌افزاید:

بیت کوین برای استفاده به عنوان ارز طراحی شده بود و حالا به عنوان وسیله‌ای برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌شود. بیتکوین نه در قیمت ۱۰۰ یا ۲۰۰۰۰ دلار نمی‌تواند به عنوان ارز مورد استفاده قرار بگیرد.

گرگ وال استریت

گرگ وال استریت معتقد است که کوچک بودن این بازار راه را برای دستکاری قیمت‌ها باز می‌کند. او به ماجرای رسوایی اولاف کارلسون وی اشاره می‌کند که وقتی سال ۲۰۱۳ در صرافی (Coinbase) کار می‌کرد حقوق خود را از طریق ارزهای دیجیتال

بلفورت یا همان گرگ وال استریت می‌گوید که اولاف تمام بیت کوین‌های خود را فروخت و بیت کوین کش خرید و بعد در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که بیتکوین مرده است و بیت کوین کش آینده است. این اقدام باعث افزایش شدید قیمت‌ها شد.

ما نمی‌توانیم تایید کنیم که آیا کارلسون هیچ وقت دست به این عمل زده یا نه، هر چند او این مصاحبه را با شبکه (CNBC) در مورد اتریوم داشت و بعضی کاربران وبسایت (Reddit) به اشتباه تصور کردند که او همه سرمایه خود را به اتر تبدیل می‌کند.

بلفورت می‌گوید که از نظر او بیت کوین (که گرگی در لباس میش است) قبل از کاملا بی‌ارزش شدن، می‌تواند به قیمت ۵۰ هزار دلار نیز دست پیدا کند.

در سپتامبر ۲۰۱۷ نیز او گفته بود که بیتکوین مشکل بزرگی دارد و آن اینکه به راحتی می‌تواند مورد سرقت هکرها قرار بگیرد. در ماه اکتبر او در مورد عرضه اولیه سکه (ICO)

برای مشورت با مشاوران و کارشناسان تیم ارزجو در زمینه ی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی به سایت arzjoo.com مراجعه کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version