سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بایننس، یک صرافی ارز دیجیتال در کره‌جنوبی راه‌اندازی می کند!

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که صرافی ارزهای دیجیتال

Binance KR در بایننس کلود راه اندازی می شود و عمیق ترین نقدینگی معاملات بازار، قوی ترین موتور هماهنگ سازی و پیشرفته ترین کنترل های امنیتی، حضانت و کنترل ریسک پیشرفته را ارائه می دهد.

این صرافی همچنین از Binance KRW (BKRW) پشتیبانی می کند، BKRW استیبل کوینی است که با ون (KRW) کره جنوبی (واحد پول کره جنوبی) پشتیبانی می شود. کاربران می توانند با استفاده از بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) و بایننس کوسن (BNB) معاملات خود را انجام دهند. Binance KR با پشتیبانی از استیبل کوین ها به معامله گران کره ای این امکان را می دهد تا ارزهای مالی کشور خود را به راحتی به BKRW تبدیل کنند.

آغاز سپرده گذاری KRW از دوم آوریل

راه اندازی Binance KR درست زمانی آغاز می شود که این صرافی ارز دیجیتال خرید شرکت فناوری BxB را اعلام کرده است. BxB شرکتی است که پشتیبان KRWb، اولین استیبل کوین با پشتیبانی KRW در جهان است. بایننس مدتی بود از گسترش احتمالی این صرافی به کره خبر می داد، اما تا هفته جاری هیچ چیزی تائید نشده بود.

جیهو کانگ (Jiho Kang)، مدیرعامل شرکت Binance Ltd. در این باره عنوان کرد:

“ما متعهد هستیم از طریق بایننس کلود و BKRW یک صرافی دارایی دیجیتال در سطح جهانی را به بازار کره وارد کنیم. ما مفتخریم که با بایننس همکاری داشته باشیم و در راستای انجام رسالت خود برای افزایش آزادی پول در کنار یکدیگر تلاش کنیم.”

Binance KR در تاریخ ۲ آوریل ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت کره جنوبی (KST) برای ثبت نام و سپرده گذاری باز می شود و معاملات آن از ۴ آوریل مجاز است و برداشت ها تا تاریخ ۹ آوریل امکان پذیر نخواهد بود.

هنوز هم اقداماتی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ در کره جنوبی وجود دارد

همچنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اقداماتی در شبه جزیره کره انجام شده است و برخی از شهرهای بزرگ مانند سئول و دائگو شهروندان خود را از بیرون رفتن منصرف می کنند. این کشور از مردم خود خواسته تا خیلی زود به کشور بازگردند تا دوران قرنطینه برای دو هفته دیگر ادامه داشته باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version