سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بر اساس یک نظرسنجی صورت گرفته، بسیاری از دارندگان بیت کوین از کیف‌پول سخت‌افزاری استفاده می‌کنند

بر اساس گزارش های منتشر شده، یک نظرسنجی ارسال شده برای ردیت نشان می دهد که بیشتر دارندگان ارز دیجیتال بیشتر بیت کوین

یک از کاربران ردیت به نام gunnaj نتایج این نظرسنجی را به عنوان بخشی از پایان نامه دکتری خود در تاریخ ۳۰ آوریل به ردیت ارسال کرد. این دانشجوی دکترا با تمرکز از نحوه نگهداری کلیدهای خصوصی توسط هودل کنندگان، از ۳۳۹ نفر ۵ سؤال مربوط به امنیت بیت کوین (BTC) پرسید.

وقتی از شرکت کنندگان سؤال شد که بیشتر بیت کوین خود را در چه مکانی ذخیره می کنند، تقریباً نیمی از آنها – ۱۵۸ نفر – گفتند که از یک کیف پول سخت افزاری مانند نمونه هایی که توسط Ledger ، TREZOR و BitLox ارائه شده است استفاده کرده اند. کیف پول های سخت افزاری می توانند هم کیف پول ارز دیجیتال کاربر و هم کلیدهای خصوصی را ذخیره کنند.

امنیت سایبری نیز موضوعی بود که در پایان نامه gunnaj مورد بحث قرار گرفت. تقریباً ۸۸ درصد از افراد مورد بررسی گفتند که آنها بک آپ کلیدهای خود رانگهداری می کنند و اکثریت – ۲۳۸ نفر – اعتراف کردند که نسخه پشتیبان تهیه شده آنها روی یک کاغذ است.

امن ترین راه برای ذخیره کلیدهای خصوصی

جامعه ارز دیجیتال از روزهایی که کاربران گزینه های کمی داشتند و باید کلیدهای خود را با حروف بزرگ روی دفترچه یادداشت بنویسند، گذشته است. چهره های برجسته مانند چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل شرکت بایننس اظهار داشته اند که نگه داشتن کلیدهای خصوصی در صرافی ها بهتر از نگه داشتن آنها توسط کاربران است.

طبق این نظرسنجی، به نظر می رسد که یک روش امنیتی قدیمی در مدرسه ممکن است یک روش برتر باشد. این می تواند در پاسخ به هک شدن صرافی باشد، اما کاربران برای ذخیره سازی کلیدها از لحاظ فیزیکی خطرات خاص خود را دارند. هزاران دلار بیت کوین در طی سالیان متمادی از مالکان و یا تخریب تجهیزات حاوی کلیدهای شخصی از بین رفته اند و در این میان نیز میلیاردها دلار از بین رفته اند.

با این حال، گفتنی است که حتی وقتی کلیدها به طور ایمن، پشتیبان گیری شده و گم شوند نیز می توان امیدوار بود. یک مهندس نرم افزار توانست تقریباً ۳۰۰،۰۰۰ دلار بیت کوین را برای یک فرد روسی که رمز عبورش را در یک فایل زیپ حاوی کلیدهای خصوصی خود گم کرده بود، پس بگیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version