سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راهکارهایی برای دستیابی به پس انداز روزانه

یک صرفه جویی نا چیز روزانه می تواند راه طولانی را برای شما کوتاه تر کند. احتمالا شما با اصول اولیه و روش های پس انداز

برخی تغییرات کوچک در سبک زندگی و عادات روزمره ای که دارید، می تواند برای شما تفاوت های فاحشی ایجاد کند. این تفاوت چیزی بین پس انداز داشتن یا نداشتن است. حتما قبول دارید که نداشتن پس انداز زندگی را ترسناک می کند.  به این جهت ترسناک می شود که شما همواره باید بدانید که هیچ پشتوانه ای ندارید. پیشنهاد ات در این خصوص که شما روزانه چگونه از پس هزینه ها برآیید در عین حال بتوانید پس انداز هم بکنید، پایانی ندارد. کافی است که یکبار به دنبال آن بگردید و می بینید که با انبوهی از پیشنهاد روبرو می شوید. شما باید یک روش را برای خود انتخاب کنید و بر روی آن تمرکز کنید. باید بدانید که انتخاب سبک زندگی ای که برای شما پس انداز هم به ارمغان بیاورد به این معنا نیست که شما زندگی سختی داشته باشید. بلکه شما با هر روشی که به نیت پس انداز، شروع به اقدام کنید باید به دنبال سبک زندگی بهتر باشید و رفتارهای هزینه کرد بهینه را اتخاذ کنید نه این که روش خرج نکردن را پیش بگیرید.

این پیشنهاد اول من است که همیشه برای پس انداز کردن، جلوی تنبلی را بگیرید نه جلی هزینه های جاری را.  بررسی هزینه های جاری  به منظور جلوگیری از مخارج بیهوده، اولویت اول است. در روش هایی که اینجا برای راهنمایی به شما جهت داشتن پس انداز ارائه شده است، یکی از مهمترین راهنماها و تکنیک هایی که می شود ارائه داد، جلوگیری از تنبلی است.

کار کنید

اگر کار اولی دارید که بیشترین زمان شما را می گیرد، کار دومی داشته باشید که زمان کمتری از شما بگیرد. زمان کم تر درآمد کمتر هم دارد. شما با کم کار کردن در کار دوم نباید انتظار داشته باشید که به حقوق سرشاری دست پیدا کنید، هر چند این هم بسته به نوع کار دومی که انتخاب می کنید دور از ذهن نیست که با زمان کم درامد بالاتری داشته باشید. اما اصل موضوع بر سر استفاده از اوقات مرده است. در اوقات مرده، درآمد زایی کنید.

جهان پیرامون خود را بشناسید  از آن  استفاده کنید، باید بدانید که کار دوم صرفا کار یدی نیست. یا از قابلیت های خود استفاده کنید یا این که قابلیت جدید در خود ایجاد کنید. جهان امروز جهان دیجیتال است. کسب  کار آنلاین، درآمد آنلاین و پول دیجیتالی. این مسائل را بشناسید و با آن ارتباط بگیرید. قبل از هر کاری علم خود را زیاد کنید. دانش بالا نسبت به ارزهای دیجیتالی، فرصت های جدید را برای شما مشخص می کند. به دنبال تهدید ها و فرصت های این عرصه بگردید. این روزها هر کسی تمایل دارد در مورد ارزهای دیجیتالی صحبت کند، یعنی قدم به هرجایی بگذارید نمی توانید از گفتگوها پیرامون ارزهای رمزنگاری شده، فرار کنید.

هر سرمایه گذاری ای مخاطرات خود را دارد و باید بدانید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کار ساده‌ای نیست. افراد زیادی تاکنون این مسیر را رفته‌اند و قیمت‌های گزافی بابت درس‌ها و تجربه‌های آن پرداخته‌اند. پس باید اول بیاموزید، دوم بیاموزید و سوم از تجارب دیگران درس بگیرید تا حداقل برخی از اشتباهات را تکرار نکنید و در مرحله چهارم اقدام کنید. برای هر کاری نیاز است تا استراتژی لازم به آن کار را داشته باشید. این مهم را فراموش نکیند. درآمد حاصل این کار، می تواند برای شما پس اندازی مطلوب فراهم کند.

در کنار این اقدام روش های دیگری هم هستند که به شما در داشتن صندوق ذخیره ای مناسب تر کمک می کنند. اتخاذ بر نامه برای بهبود سبک زندگی و انجام این اقدامات باعث می شود تا شما برنامه های استراتژیک خود را  در کنار هم قرار داده و به یک نقشه استراتژی برسید.

یکی از این اقدامات که باید انجام داد مدیریت در خرید هست

چند روش عالی برای کاهش سریع صورتحساب خرید شما وجود دارد: لیستی تهیه کنید تا از خرید کردن های ناگهانی و از سر وسوسه پرهیز کنید. قبل از خرید قیمت کالا را بررسی کنید. به هزینه قیمت هر واحد نگاه کنید تا به شما کمک کند از پول نقد خود استفاده کنید. پس انداز در اینجا متوقف نمی شود. در خرید اقلامی که در تخفیف قرار دارند، از تخفیف های استراتژیک بهره ببرید. در وهله اول باید بدانید که کالایی که برای ایجاد انگیزه بیشترین تخفیف را دارند نخرید چرا که غالبا این اقلام همان هایی هستند که به آنها نیازی ندارید.بیشترین صرفه جویی را در خصوص خرید کالاهای تخفیف دار لیست خود داشته باشید.

برای چیزهای مهم هزینه کنید و برای چیزهایی که مهم نیستند صرفه جویی کنید، یعنی دست از هزینه کردن بی مورد بردارید. از نظر برخی ، خرید از مارک های خاص از نظر برخی دیگر گرفتن سبزیجات ارگانیک، ممکن است اولویت باشد. شاید ارزشمند باشد که برای وسایلی که به آنها اهمیت می دهید، هزینه کنید. شاید یافتن راه هایی که با آن، بتوانید در خصوص هزینه هایی که برایتان اهمیت کمتری دارند، پس انداز کنید راحت باشد. وزن دادن به گزینه های شما بر اساس اولویتی که خودتان تعیین می کنید، می تواند یک روش ساده برای نگه داشتن بودجه شما باشد.

عادت های غذایی خود را در نظر بگیرید و از قبل برنامه ریزی کنید. قبل از بررسی دقیق نحوه آشپزی و برنامه غذایی خود در طول هفته، خریداری نکنید. سعی کنید خود را به چالش بکشید و کمتر به رستوران بروید و از غذاهای بیرون استفاده کنید.  حداقل یک وعده غذایی دیگر در خانه بخورید. به جای آن، نسبت به وعده های غذایی خود از قبل برنامه ریزی کنید. شما می توانید با استفاده از مواد غذایی که به انقضای خود نزدیک شده اند، از هدر رفت پول خود جلوگیری کنید.

در خانه:

اصول اولیه صرفه جویی در خانه آسان است: هنگام ترک اتاق ، چراغ ها را خاموش کنید ، وسایل را تا قبل از هنگام استفاده از آنها به برق  وصل نکنید ، یا به دستگاه تهویه مطبوع خود نظارت داشته باشید تا از لکه های اصلی برق جلوگیری کنید. شرکت های خدماتی و تولیدی معمولاً در بخش های مختلف روز انرژی بیشتری را برای برق مصرف می کنند. با انجام لباسشویی یا کار با ماشین ظرفشویی در ساعات خارج از اوج ، می توانید حدود شش درصد در قبض برقی خود صرفه جویی کنید.

حمل و نقل

گزینه های پس انداز در اینجا مبتنی بر انتخاب سبک زندگی است: در کجا زندگی می کنید ، تا چه اندازه از شغل خود فاصله دارید ، منطقه شما چقدر قابل پیاده روی یا دوچرخه است و غیره. فناوری را به دوست خود تبدیل کنید. قیمت بنزین اغلب بسیار بالا است بنابر این برای استفاده از ان باید با احتیاط و مدیریت رفتار کنید. از وب سایت های مفید یا برنامه هایی استفاده کنید که می توانند به شما در یافتن نزدیک ترین و سریعترین راه به مقصدتان کمک کند تا هزینه کمتری برای شما ایجاد شود.

حالت های متناوب حمل و نقل را در نظر بگیرید. با جستجوی گزینه های رفت و آمد در منطقه خود ، هزینه های حمل و نقل خود را بررسی کنید. به اتوبوس ها و قطارها، کرایه ماشین یا برنامه های مشترک سواری در تاکسی های اینترنتی فکر کنید. اگر دوچرخه سواری باعث می شود تا هزینه جابجایی شما کم شود، خب پس تنبلی مانع داشتن پس انداز برای شماست. ممکن است یک برنامه اشتراک دوچرخه در نظر بگیرید و از آن استفاده کیند. این ممکن است به شما کمک کند تا ببینید که چقدر واقعاً در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

خودروی شخصی، خندقی است که هیچوقت پر نمی شود. خندق بسته به اینکه چند بار رانندگی می کنید و در کجا زندگی می کنید ، این ماشین ممکن است هزینه های غیر ضروری برای شما ایجاد کند. بدون اتومبیل ، از هزینه های بنزین ، بیمه ، ثبت نام طرح ترافیک، معاینه فنی و مالیات و بسیاری چیزهای دیگر راحت می شوید.

صرفه جویی در پول به معنای قربانی کردن سرگرمی نیست. همچنین به تاین معنا نیست که برای اتخاذ هر تصمیم باید یک سری از معدلات پیچیده ریاضی را حل کنید تا به جواب برسید. در نهایت پول برای راحتی شما است اما توجه داشته باشید که پول شما به کجا می رود. در مورد تأثیر چند تجارت ساده که می توانید در درازمدت با پس انداز خود راه بیاندازید فکر کنید. اجازه بدهید کمی سختی به شما کمک کند تا در یافتن راه هایی برای پس انداز در هزینه های روزمره که با شیوه زندگی شما هم سو هست، خلاق شوید.

برای رسیدن به اهداف پس انداز خود، انگیزه لازم دارید؟ نقشه پس انداز آمریکایی به شما کمک می کند! همه چیز از زمانی شروع می شود که خودتان را برای پس انداز کردن متعهد کنید. امروز اولین قدم را بردارید و تعهد خود را برای صرفه جویی در پول ، کاهش بدهی و ایجاد ثروت با گذر زمان به عهده بگیرید. و در اینجا متوقف نشوید.

انواع کارهای دوم و سرمایه گذاری ها را جدی بگیرید و در خصوص آن بررسی لازم را داشته باشید. همگام با تغییرات در دنیای تکنولوژی قدم بردارید و باور کنید که هر اندازه خود را از تحولات روز دور نگه دارید، به همان اندازه در به دست آوردن پول، سرمایه و پس انداز، مسیر دشواری را پیش رو خواهید داشت. سرعتی که در به دست آوردن پول لازم دارید را با دانش به دست آورید. عرصه درآمدزایی دیجیتال، به عنوان عرصه درآمدزایی آینده است که با رویکرد های نوین مدل کسب و کار سنتی را پس خواهد زد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version