سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بهترین بانک دیجیتال چین به دنبال تقویت نوآوری DLT در دانشگاه‌های سنگاپور است

بانک دیجیتال برتر چینی WeBank با OpenNodes که یک پلتفرم فناوری دفتر کل توزیع شده می باشد، همکاری می کند تا نوآوری بلاک چین

از طریق این مشارکت جدید، WeBank پلتفرم بلاک چینFISCO BCOS را در اختیار دانشگاهیان سنگاپوری قرار می دهد. این ابتکار تلاش می کند تا پلتفرم بلاک چین را به جوامع دانشجویی سنگاپور برای تسریع در توسعه دفتر کل توزیع شده ارائه دهد.

یکی از شروط مشارکت در برنامه این است که، کلیه نوآوری های تولیدشده از طریق ابتکار FISCO BCOS به صورت متن باز در دسترس قرار می گیرد. این برنامه امیدوار است که تحقیقات مربوط به برنامه های بلاک چین را برای زنجیره تأمین و بخش های مالی تحریک کند.

WeBank از توسعه دفتر کل توزیع شده در سنگاپور پشتیبانی می کند

انتظار می رود دانشجویان دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور، دانشگاه فناوری نانیانگ و دانشگاه مدیریت سنگاپور با پلت فرم FISCO BCOS مشارکت داشته باشند.

هنری (Henry Ma)، مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد فناوری اطلاعاتWeBank  گفت: “ما به دنبال این هستیم که استعدادهای نسل بعدی را در ساختن راه حل های مناسب با استفاده از بلاک چین برای خدمت به عموم مردم ترغیب کنیم.”

وی افزود: “ارائه این فناوری متن باز به عنوان یک عرصه توسعه دهنده همچنین به ما کمک خواهد کرد تا ضمن فراهم کردن محصولات و خدمات بهتر برای عموم مردم ، فن آوری های خود را در این فرآیند نیز تقویت کنیم.”

WeBank و OpenNodes برای آگاهی و تعامل با این پلتفرم میزبان کارگاه ها و هاکاتون ها خواهند بود و از توسعه این  ابتکار عمل پشتیبانی خواهند کرد.

WeBank ،DAML را بر روی FISCO BCOS ادغام می کند

FISCO BCOS یک پلتفرم بلاک چین متن باز است که توسط کنسرسیوم مالی بلاک چین شنژن (FISCO) ساخته شده است تا از طریق همکاری، تحقیق DLT  و نوآوری را تقویت کند.

توسعه این پلتفرم از طریق همکاری با ۲۰ شرکت برتر فن آوری پیشرفته چینی صورت گرفته است و در سال ۲۰۱۶ ، قبل از آنکه در سال بعدش یعنی ۲۰۱۷ متن باز شود ، تأسیس شده است. از زمان راه اندازی پلتفرم ، تعداد اعضای FISCO به بیش از ۱۰۰ نفر افزایش یافته است که از جمله آنها عبارتند از: شرکت های پیشروی Tencent ، Huawei و WeBank.

گفتنی است که ماه گذشته، WeBank اعلام کرد که زبان قرارداد هوشمند دارایی دیجیتال DAML را با پلتفرم FISCO BCOS ادغام خواهد کرد. از پلتفرم FISCO BCOS به عنوان پایه متن باز استفاده می شود که شبکه خدمات بلاک چین چین از آن ساخته شده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version