سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راجر ور می‌خواهد Bitcoin.org را خریداری کند!

ساتوشی ناکاموتو، فردی که خالق بیت کوین است، در آگوست ۲۰۰۸ دامنه اینترنتی Bitcoin.org را ثبت کرد. هنگامی که ساتوشی از جامعه خارج شد، وی کنترل سایت را به تعدادی از افراد بی طرف واگذار کرد. از آن زمان، Bitcoin.org تا حد زیادی به عنوان یک منبع آموزشی عمل کرده و به افراد تازه وارد در این فضا کمک می کند تا درباره فناوری بلاک چین اطلاعاتی کسب کنند.

با این حال، به دنبال خروج آنها از این وب سایت در ماه آوریل و اخباری مبنی بر اینکه مدیر فعلی آن یعنی Cobra، قصد دارد این وب سایت را واگذار کند، آینده Bitcoin.org نامشخص است.

Cobra، کنترل Bitcoin.org را در دست می گیرد

متصدی گمنام Bitcoin.org یعنی Cobra، شش سال و نیم پیش توسط مدیر وقت سایت یعنی Theymos، به عنوان یک از صاحبان این سایت معرفی شد.

از زمان پیوستن به این وب سایت، تعدادی از تصمیمات Cobra که شامل فشار برای تغییرات در الگوریتم گواه اثبات کار بیت کوین یا PoW و تلاش برای تغییر وایت پیپر بیت کوین می باشد، او را به عنوان یک شخصیت بحث برانگیز معرفی کرده است.

Cobra در میان هاردفورک بیت کوین که باعث ایجاد بیت کوین کش در سال ۲۰۱۷ شد، انتقادهای بیشتری را به سوی خود جلب کرد و در سال ۲۰۱۸ از یک حریف سرسخت به یک طرفدار ظاهراً متعهد این زنجیره ای تبدیل شد.

Cobra باعث بروز جنجال می شود

در اوایل ماه مه، Cobra اعلام کرد که به تدریج میزان مشارکت خود با این وب سایت را در طول سال ۲۰۲۰ کاهش می دهد. Cobra در صدد است تا به جامعه اطمینان دهد که این دامنه در دستان یک فرد قابل اعتماد باقی خواهد ماند و اضافه کرد که او” چند نفر را هم برای تصدی این امر در ذهن خود دارد.”

Cobra افزود که برای آماده شنیدن توصیه هاست و اظهار داشت که “وی دقیق خواهد بود و افراد مناسب را برای این امر پیدا می کند.”

راجر ور ممکن است در حال سوء استفاده از Bitcoin.org باشد

در حالی که Cobra هیچ یک از خریداران احتمالی را برای این دامنه معرفی نکرده است، اما سایت ردیت نشان می دهد که راجرور، مالک Bitcoin.com و از طرفداران بیت کوین کش‌(BCH) ، علاقه مند به خرید Bitcoin.org هستند.

در مورد بحث درباره صاحبان جدید احتمالی این وب سایت MemoryDealers، یکی از کاربران سایت ردیت از Cobra پرسید که آیا اگر ور یک پیشنهاد خوب ارائه دهد، دامنه مورد بحث را به وی می فروشد. راجر در زیر نظر MemoryDealers به اظهار نظر وی پاسخ داد و اظهار داشت:

“من پول نقد در اخیتار دارم.”

در طول فورکی که منجر به ایجاد بیت کوین کش شد، راجر ور با شکایات زیادی روبرو شد. برخی او را متهم کردند که از مالکیت خود در نام دامنه Bitcoin.com استفاده می کند تا باعث عدم اطمینان از این موضوع شود که کدام زنجیره بیت کوین “واقعی” را تشکیل می دهد – براساس گزارش ها، تازه واردان ارز دیجیتال به طور تصادفی بیت کوین کش را به جای بیت کوین کور خریداری می کنند.

ور انتظار به دست آمدن Bitcoin.org را ندارد

کوین تلگراف در رابطه با این موضوع با راجر ور صحبت کرد. ور اظهار داشت اگرچه “او با خوشحالی آن را خریداری می کند”، اما انتظار ندارد کهCobra این دامنه را به او بفروشد. وی همچنین اظهار داشت که هیچ تلاشی برای مذاکره در مورد فروش این وب سایت انجام نداده است.

وی در پاسخ به این سؤال که وی در صورت تملک Bitcoin.org ، با این دامنه چه کار خواهد کرد، اظهار داشت که وی “از این سیستم برای پیشبرد سیستم های نقدی الکترونیکی همتا به همتا استفاده می کند”. زیرا او انتظار ندارد مالکیت این دامنه را تصاحب کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location