سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گروه G20 مقدمات تنظیم قانون پذیرش پرداخت‌های دیجیتالی را فراهم کرد

لیست عناوین این مطلب

در تاریخ ۱۱ جولای مقامات گروه G20  اعلام کردند که قرار است مقدمات وضع قوانین جدید برای پذیرش پرداخت‌های دیجیتالی را فراهم کنند. گفته می‌‌شود پرداخت‌های ارزهای دیجیتالی

مقامات گروه G20 اظهار داشتند که می‌خواهند زمینه پذیرش پرداخت‌ ارزهای دیجیتالی را با حضور ۱۹ کشور و اتحادیه اروپا را فراهم خواهند کرد. آنچه انتظار می‌رود این است که این تغییرات در ماه اکتبر در جلسه وزرای اقتصادی کشورهای عضو گروه G20 در واشنگتن و قبل از اجلاس بعدی در ماه نوامبر صورت می‌گیرد.

براساس گزارش یک پایگاه خبری ژاپنی، مقامات گروه G20، با توجه به موفق بودن چین در زمینه ایجاد یوان دیجیتال و عرضه لیبرا، در صدد تصویب این قوانین برآمده است و قصد دارد سیاست‌های کنونی را تغییر دهد. در ماه ژوئن، شورای ملی بانک مردم چین از پایان توسعه معماری ارز رمزپایه بانک مرکزی چین خبر داد.

تغییر مواضع در ارزهای دیجیتالی

در اجلاس سرای گروه G20 که در اوزاکا ژاپن برگزار شد، مقامات اظهار داشتند که ارزهای رمزپایه در ثبات مالی خللی ایجاد نمی‌کنند و این فناوری‌های جدید حتی می‌توانند در پیشرفت اقتصاد نقش موثری داشته باشند. اگرچه در ماه اکتبر، اعضای این گروه بیان کردند که استیل کوین‌ها قانون گذاری‌های مالی  سیاست‌های عمومی را تهدید می‌کنند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location