سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل شرکت Messari: کاردانو، جای زیادی برای رشد دارد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که هفته گذشته، کاردانو به ششمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شد، به همین دلیل رایان سلکیس (Ryan Selkis)، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت Messari همچنان معتقد است که معامله گران می توانند بیشتر آلت کوین ها را خریداری کرده و بر روی آنها سرمایه گذاری کنند.

سلکیس در خبرنامه خود اظهار داشت که نرخ سهام پایین تر برای کاردانو (ADA) می تواند به معنای پرداخت پاداش بالاتر به سرمایه گذارانی باشد که گمان می کنند، خیلی دیر وارد بازار سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال می شوند.

بنیان گذار Messari می گوید: یکی از کاتالیزورهای مورد نیاز برای رشد اخیر این توکن که از تاریخ ۸ ژوئیه ۸۵ درصد افزایش یافته است، شلی (Shelley) است که یک هاردفورک مهم می باشد و در آینده رخ می دهد و اکوسیستم این ارز دیجیتال را بروزرسانی می کند. وی در این باره عنوان کرد:

“اختلاف بالقوه بین سهامداران ADA و غیر سهامداران آن می تواند بعد از بروزرسانی شلی مشخص شود. در حالی که درصد استیکینگ اولیه تا زمان راه اندازی آن مشخص نخواهد شد، شبکه آزمایشی کاردانو شاهد یک مشارکت ۴۰ درصدی بوده است. اگر این کار تا راه اندازی شبکه اصلی ادامه پیدا کند، نرخ استیکینگ کاردانو به طور قابل توجهی پایین تر از سایر شبکه های بزرگ مانند تزوس(۸۰ درصد) و کازموس(۷۱ درصد) خواهد بود.”

سلکیس می گوید این بدان معنی است که فضای زیادی برای رشد در ADA وجود دارد زیرا سرمایه گذاران نرخ پایین تر سهام را برای خرید و سهام گذاری در بورس دنبال می کنند.

پس از اعلام اینکه دارندگان ADA قادر خواهند بود تا سه چهارم پایانی سال۲۰۲۰ دارایی های خود را در Coinbase custody سرمایه گذاری کنند، گمانه زنی هایی وجود دارد، مبنی بر اینکه این صرافی ارز دیجیتال به زودی ممکن است کاردانو را در پلتفرم خود لیست کند. گفتنی است که کاردانو در حال حاضر با قیمت ۰٫۱۳ دلار مورد معامله قرار می گیرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location