سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

چهارمین سالگرد هک صرافی بیتفینکس و جابجایی ۱۲ میلیون دلار از بیت کوین‌های به سرقت رفته

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که هکرها تقریباً ۱۲ میلیون دلار از بیت کوین

شخصی با دسترسی به ۱۱۹٫۷۵۶ بیت کوین که از صرافی ارز دیجیتال بیتفینکس در سال ۲۰۱۶ به سرقت رفته بود، در شش روز گذشته ۱۲ میلیون دلار را به کیف پول های ناشناخته منتقل کرده است.

طبق مجموعه ای از توییت های ارسال شده توسط Whale Alert در تاریخ ۳ آگوست، مشخص شده است که این آدرس کیف پول ها با یکی از بزرگ ترین نقض هایی که تاکنون در صرافی های ارز دیجیتال وجود داشته در ارتباط است که ۶۲۰ بیت کوین (BTC) – به ارزش تقریبی ۷ میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله – در بیش از ۴ تراکنش جا به جا شده است. در تاریخ ۲۹ ژوئیه، نزدیک به ۵ میلیون دلار – یا ۴۴۸ بیت کوین – در یک تراکنش واحد منتقل شد.
همراه با این حرکت اخیر که ۳۹ میلیون دلار از تاریخ ۲۷ تا ۲۸ ژوئیه جا به جا شده است، می توان گفت که تقریباً ۵۱ میلیون دلار بیت کوین در طی یک هفته و از طریق بیش از ۱۷ تراکنش منتقل شده است.

چهار سال بعد

در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۶، هکرها صرافی بیتفینکس را هک کردند و ۱۱۹٫۷۵۶ –که در آن زمان معادل ۷۲میلیون دلار ارزش داشت- بیت کوین را به سرقت بردند. بعد از گذشت چهار سال و حرکت صعودی اخیر بیت کوین، اکنون مجموع ارزش آن بیت کوین ها حدود ۱٫۳ میلیارد دلار است.

با این حال، علیرغم جابه جایی ۵۱ میلیون دلاری اخیر، مسئولان این هک فقط ۱-۲ درصد از وجوه سرقت شده را جابجا کرده اند. این مسئله نشان می دهد که مجرمین ممکن است با اجرای مقررات جدید مبارزه با پولشویی (AML) با مشکل مواجه شوند.

هک صرافی های ارز دیجیتال در اروپا

کوین تلگراف اخیرا گزارش داده است که هکرها حدود ۱٫۳۹ میلیون دلار از پلتفرم معاملات ارز دیجیتال اروپایی ۲gether در تاریخ ۳۱ ژوئیه به سرقت برده اند. علاوه بر این، صرافی ارز دیجیتال ارز مستقر در انگلیس Cashaa در ۱۰ ژوئیه قربانی یک حمله سایبری شد. هکرها بیش از ۳۳۶ بیت کوین معادل ۳٫۷ میلیون دلار در زمان نگارش این مطلب را به سرقت بردند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location