video thumb

یافتن یک مزرعه استخراج غیرقانونی بیت کوین در منطقه آزاد اقتصادی قرقیزستان توسط مقامات دولتی این کشور

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که، مقامات اجرای قانون در قرقیزستان یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال

سرویس دولتی مبارزه با جرایم اقتصادی که یک سرویس ضد فساد در جمهوری قرقیزستان است، گزارش داده است که یک مزرعه بزرگ استخراج را در منطقه اقتصادی آزاد محلی بیشکک کشف کرده است. مقامات قرقیز ویدئویی از امکانات موجود را در یوتیوب منتشر کردند.

مقامات اجرایی محلی در حین بازرسی در محل، دستگاه های استخراج ارز دیجیتال را پیدا کردند که به برق و اینترنت متصل هستند. براساس آژانس خبری محلی ۲۴٫kg ، مقامات، تحقیقاتی را درباره اصل و نسب ماینرها و منابع انرژی آنها آغاز کرده اند.

اعضای سازمان های دولتی محلی و مدیران این منطقه اقتصادی آزاد محلی ظاهراً درگیر و تحت پوشش قرار دادن تاسیسات غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال بوده اند.

منطقه اقتصادی آزاد محلی بیشکک که در پایتخت جمهوری قرقیزستان واقع شده است، سرزمینی برای ایجاد و گسترش مشاغل خصوصی در جمهوری قرقیزستان می باشد.

طبق اعلام وب سایت این منطقه، منطقه اقتصادی آزاد محلی بیشکک تا به امروز بیش از ۲۰ سال است که مشغول به فعالیت می باشد.

قرقیزستان یک مکان محبوب برای شرکت های استخراج ارز دیجیتال جهانی است

لازم به ذکر است که قرقیزستان که به دلیل قیمت های ارزان قیمت انرژی شناخته شده است به عنوان یک مقصد محبوب برای شرکت های استخراج ارز دیجیتال جهانی تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۹، مقامات انرژی محلی اعلام کردند که دولت ارائه برق به ۴۵ شرکت استخراج ارز دیجیتال را متوقف می کند زیرا آنها بیشتر از سه منطقه محلی در کنار هم انرژی بیشتری مصرف می کنند. در ژوئیه سال ۲۰۲۰ ، پارلمان قرقیزستان برای افزایش درآمد دولت از این صنعت نوظهور لایحه ای برای مالیات و تنظیم فعالیت های استخراج در نظر گرفته است.