سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سامسونگ همکاری خود را با صرافی جمینی آغاز کرد

شرکت سامسونگ در تلاش است تا با همکاری جیمینی صرافی معروف ارز دیجیتال

در یک همکاری بزرگ جدید، سامسونگ اعلام کرده است که کیف پول بلاک چین سامسونگ با صرافی جمینی (Gemini) صرافی مستقر در نیویورک ادغام خواهد شد. این ادغام به صاحبان گوشی‌های جدیدتر گلکسی سامسونگ اجازه می‌دهد تا از دستگاه خود تنها به عنوان کیف پول سرد استفاده نکنند بلکه خرید و فروش ارز دیجیتالی را از طریق صرافی جمینی نیز انجام دهند. طبق اعلام شرکت تحلیل Canalys ، سامسونگ با ۲۹۸٫۱ میلیون دستگاه فروخته شده و ۲۱٫۸ درصد سهم بازار در سال ۲۰۱۹ یک پیشگام جهانی در بازار گوشی‌های هوشمند است. با افزودن پشتیبانی جمینی، موانع استفاده از ارزهای دیجیتالی برای میلیون‌ها نفر کاهش پیدا می‌کند.

پیش از این صاحبان دستگاه‌های سازگار با کیف پول قادر بودند ارز رمزپایه را در تلفن‌هایشان ذخیره، ارسال و دریافت کنند و همچنین از برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده کنند. با این حال با این آخرین نسخه جدید صاحبان سامسونگ اکنون می‌توانند از طریق صرافی جمینی ارز دیجیتالی را خرید و فروش کنند. سامسونگ و جمینی امیدوارند که با تسهیل کردن فرایند کسب ارز دیجیتالی، بتوانند بر برخی از موانعی که منجر به عدم مقبولیت ارزهای دیجیتالی می‌شوند را بردارند. مدیرعاملی صرافی جمینی بیان می‌کند رمزپایه تنها یک تکنولوژی نیست. در واقع آن یک جنبش است. مفتخریم که با سامسونگ همکاری می‌کنیم تا انتخاب وسیع تر، استقلال و فرصت های بهتر و بیشتری را برای افراد در سراسر دنیا به ارمغان بیاوریم.

مسیر پرتلاطم در پذیرش رمزپایه

از مبدا مبهم بیت کوین به عنوان زاییده فکر ساتوشی ناکاموتو تا رشد ناگهانی رمزپایه در سال ۲۰۱۷، ارزهای دیجیتال مسیری پرتلاطم در طی یک دهده با موانع همیشگی تجربه کرده است. در آغاز این سفر، ارز‌های دیجیتالی مانند بیت کوین تا حد زیادی به عنوان ابزاری برای انجام امور غیرقانونی تلقی می‌شد. از زمان سفارش آنلاین دارو برای بدافزار کریپتوجکینگ ارزهای دیجیتالی سابقه بدی پیدا کردند.

متاسفانه به دلیل اینکه ارزهای دیجیتال از طریق یارانه‌ها که همیشه در برابر حملات سایبری آسیب پذیر هستند در دسترس قرار می‌گیرند بسیاری ازافراد در مورد امنیت سرمایه‌هایشان احساس نگرانی می‌کنند اگر بخواهند ارز رمزپایه را به عنوان پول بپذیرند. اگرچه ارزهای دیجیتالی از رمزنگاری‌های پیچیده برای امن بودن استفاده می‌کنند، روش‌های بسیاری برای بهبود بیشترامنیت سرمایه‌های شما وجود دارد. از جمله این راه‌ها می‌توان به تغییر از ذخیره سازی ابری به ذخیره سازی سرد اشاره کرد. بسیاری از افراد از ترس هک شدن ممکن است این تغییرات را آهسته انجام دهند. هرچند این نگرانی‌ها رشد علاقه عمومی را متوقف نمی‌کند اما باعث می‌شود بدست آوردن رمزپایه در برخی کشورها دشوارتر و همچنین مانع از توانایی آن برای تبدیل شدن به یک ارز جهانی شود. با توجه به اینکه چندین دولت رمزپایه را کاملا ممنوع اعلام کرده‌اند و بسیاری از مردم از وی پی ان (VPN) برای گریز از این ممنوعیت‌ها استفاده نمی‌کنند.

از این گذشته حتی اگر مردم نگران ارزهای دیجیتالی نبوده و برای بدست آوردن توکن منع قانونی نداشته باشند، بسیاری از صرافی‌های ارز رمزپایه برای برخی از کاربران در حین سادگی پیچیده هستند. در طول چند سال گذشته صرافی‌ها برای آسانی کاربرپسند شده‌اند و صرافی جمینی یکی از این صرافی‌ها است. این عدم وجود صرافی‌های آسان خود می‌تواند یکی از موانع پذیرش ارز دیجیتالی باشد.

با وجود این همه آشفتگی، سامسونگ یکی از بزرگترین طرفداران و حامیان ارزهای دیجیتالی بوده است. در سال ۲۰۱۹ این کمپانی کیف پول بلاک چین سامسونگ را به بازار عرضه کرد که از ارسال، دریافت و ذخیره توکن‌های  ERC-20 پشتیبانی می‌کرد. این خود به عنوان یکی از بزرگترین اقدامات فناوری در جهت پذیرش ارز رمزپایه به همراه ارز دیجیتالی فیس بوک (Libra) به شمار می‌آمد. با این حال بدون امکان خرید ارز دیجیتالی در صرافی هنوز یک مانع برای صاحبان سامسونگ وجود داشت.

در حالیکه ریاضیات پیچیده پشت ارزهای دیجیتالی ممکن است برای مصرف کنندگان دشوار باشد، مزایای ارز جهانی نیستند. با پشتیبانی جمینی که در مدل‌های گلکسی سامسونگ قرار گرفته است پذیرش گسترده ارز دیجیتالی ممکن است نزدیک و نزدیک‌تر شود. برخلاف برخی دیگر از صرافی‌های ارز رمزپایه مانند بایننس، Bittrex یا Poloniex، جمینی بر روی ارائه تجربه خرید و فروش ارز ساده و بصری برای کاربرانش تمرکز دارد. گفتنی است جمینی از جمله معدود صرافی‌هایی است که مجوز BitLicense دارد که این خود باعث می‌شود صرافی جمینی در معرض بازار بالقوه‌ بالغ بر ۱۹ میلیون نفر قرار گیرد. همکاری جمینی با کیف پول‌های ذخیره سازی سرد سامسونگ، این دو کمپانی این امکان را برای ورود کاربران جدید به فضای رمزنگاری شده و تامین سرمایه‌های امن در ذخیره سازی سرما فراهم می‌کنند. مدیرعامل جمینی در این خصوص بیان می‌کند، میلیون‌ها کاربر سامسونگ در سرتاسر آمریکا و کانادا قادر خواهند بود ارز رمزپایه را به طور مستقیم روی گوشی‌هایشان ذخیره کنند و موانع ورود نیز کاهش پیدا می‌کند.

هرچند این مسئله هنوز به طور کامل چشم انداز ارز دیجیتالی را تغییر نمی‌دهد اما می‌تواند گامی مهم در راستای تحولات این فضا در آینده نیز باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location