سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

میانگین ارزش انتقال روزانه تتر از بیت کوین و پی‌پال پیشی گرفته است

متوسط ارزش انتقال روزانه تتر در ماه آگوست از بیت کوین فراتر رفته است. طبق تحقیقات اخیر، میانگین ارزش انتقال روزانه قیمت تتر از بیت کوین و پی پال پیشی گرفته است.

گزارشی از کوین متریکس نشان داده است که میانگین انتقال ۷ روزه تتر تا ۲۰ آگوست به بیش از ۳٫۵۵ میلیارد دلار رسیده است. این رقم حدود ۲۰ درصد بیشتر از ارزش انتقال روزانه بیت کوین است که طبق تحقیقات انجام شده ۲٫۹۴ میلیارد دلار گزارش شده است.

ارزش انتقال تتر و بیت کوین. منبع: کوین متریکس

پس از شش ماه رشد سریع، سرانجام میانگین ارزش روزانه USDT باعث تغییر قیمت بیت کوین شد، زیرا همچنان بیشتر و بیشتر سهم بازار نقل و انتقالات زنجیره ای را در اختیار می گیرد. افزایش اخیر در میزان استفاده از تتر از دیفای و پروتکل های تعویض توکن هایی مانند Uniswap نشات گرفته است.

جان پاول کونینگ (John Paul Koning)، یک اقتصاددان نیز اظهار داشت که طبق گزارش سه ماهه دوم پی پا ، میانگین ارزش روزانه انتقال این غول پرداخت آنلاین نیز کمتر از ۲٫۹۴ میلیارد دلار تتر بود.

با این حال، تراکنش های فعال بر روی پی پال و تراکنش های عمدتا ناشناس تتر ممکن است مقایسه عادلانه ای را ارائه ندهند. تتر این رشد را به شرایط اقتصادی فعلی نسبت داد و در توییتی عنوان کرد که مردم از روش های پرداخت سنتی فاصله می گیرند. وی گفت: “در میان این زمان های نامشخص و چالش برانگیز، ابزار، امنیت و دوام خرید و فروش ارز دیجیتال به برتری رسیده است.” “مردم به دنبال گزینه های دیگری به جای سیستم های بانکی و پرداخت های قدیمی هستند.”

در حال حاضر حدود دو سوم از کل USDT در اتریوم استفاده شده است که باعث کند شدن شبکه و گرانتر شدن هزینه های استفاده از آن است. طبق اعلام Gas Station، تتر دومین منبع هزینه های شبکه با مصرف گس حدود ۸٫۶ میلیون دلار در طی سی روز گذشته است.

گفتنی است که افزایش روزافزون هزینه های استفاده اتریوم باعث شده تا تتر بخشی از عرضه خود را به شبکه های سریعتر مانند راه حل لایه ۲ OMG Network و بلاک چین های EOS و Tron منتقل کند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location