سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

دولتمردان می‌دانند که دارایی‌ های دیجیتال برای ماندن آمده‌اند

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارش های منتشر شده، یک صرافی دارایی های دیجیتال در حال راه اندازی، قول داده است تا با رگولاتورهای سراسر جهان همکاری کند تا یک تجربه پیشرفته را به سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی ارائه دهد.

یک شرکت مستقر در جبل الطارق می گوید که در حال ساخت یک صرافی دارایی دیجیتال است که کاملاً با مقررات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی و اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد.

براساس INX، تکامل ارزها و دارایی های مبتنی بر بلاک چین سرانجام امکان پذیر می شود و دولت های سراسر جهان شروع به درک این موضوع می کنند که پرداخت دیجیتال برای ماندن در اینجا است.

تیم این شرکت متشکل از مدیران ارشد بزرگ ترین موسسات مالی جهان از جمله American Express ، Morgan Stanley ، Standard Chartered ، HSBC ، TD Ameritrade و Societe Generale می باشد.

INX می گوید که چشم انداز آن ایجاد یک اکوسیستم جدید تجارت دارایی دیجیتال با یک تفاوت بزرگ است. این شرکت ادعا می کند، در حالی که برخی از شرکت های متمرکز بر ارز دیجیتال تمایل به دور شدن از قانون گذاران دارند، INX مصمم است که برای تقویت نوآوری و حمایت از مصرف کنندگان با آنها همکاری کند.

این شرکت می افزاید که یک نقطه فروش منحصر به فرد دیگر آن نیز این است که فناوری زیربنای محصول آن با زحمت در داخل ساخته شده و مجوز آن داده نشده است.

دنیای دارایی های دیجیتال

به طور کلی، INX می گوید مصمم است که اطمینان حاصل کند که تجارت دارایی دیجیتال دیگر برای تعداد اندکی از سرمایه گذاران نهادی یا سرمایه گذاری خطرپذیر نیست. در عوض، این سازمان می خواهد به پرورش “یک جامعه سالم و قدرتمند از دارندگان ارز دیجیتال” کمک کند.

راه حل معاملات دارایی بلاکچین این شرکت کاملاً توسعه یافته و آماده راه اندازی است. این امر، راه را برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) ، لایت کوین (LTC) ، زی کش (ZEC) و بیت کوین کش (BCH) و همچنین توکن های اوراق بهادار و مشتقات آنها برای کاربران هموار خواهد کرد. طیف وسیعی از انواع سفارشات اصلی پشتیبانی می شود و ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی برای کمک به بازرگانان در تصمیم گیری آگاهانه ارائه می شود. یک رابط API برای فروشندگان کارگزار، سرمایه گذاران شرکتی، بازرگانان و بازارسازان نیز ارائه می شود و این با گزارش استاندارد صنعت برای تنظیم کنندگان همراه خواهد بود.

INX می گوید که تاکنون میلیون ها دلار در فناوری آن سرمایه گذاری شده است که هدف آن کمک به فضای دارایی های دیجیتال در دستیابی به مشروعیت از نظر سرمایه گذاران روزمره است. به گفته این تیم، انطباق با فرآیند شناسایی هویت مشتری و اقدامات ضد پولشویی به طور خودکار حاصل خواهد شد و این پلتفرم برای باز کردن “طیف گسترده تری از ابزارها و امکانات مالی برای همه” تنظیم شده است. با گذشت زمان، همچنین امید است که از INX برای جمع آوری سرمایه برای دارایی های جزئی و نقدینگی مانند املاک و مستغلات و هنر استفاده شود و زمینه را برای مالکیت جزئی فراهم کند.

در نهایت، هدف INX کمک به تحول دائمی به دنیای دارایی های دیجیتال است که در آن سهام حق مالی با توکن های اوراق بهادار دیجیتال جایگزین می شوند که نشان دهنده مالکیت یک دارایی است نه یک شرکت. این امر از طریق یک رابط کاربری حرفه ای که در بسیاری از سیستم عامل ها از جمله ویندوز و مک و همچنین دستگاه های iOS و اندروید یکپارچه شده است، حاصل خواهد شد.

INX اکنون آنچه را به عنوان عرضه عمومی اولیه توکن اوراق بهادار که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تصفیه شده است، در دست دارد و “دروازه های توکنیزه سازی را به روی خرده فروشان آمریکایی باز می کند که تاکنون از سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال منع شده اند.”

هدف این شرکت جمع آوری ۱۱۷ میلیون دلار از IPO خود می باشد و می گوید این امر می تواند زمینه را برای راه اندازی پلتفرم معاملات دارایی دیجیتال طی شش ماه فراهم کند.

INX عنوان کرد: “در حالی که چندی پیش، رهبران برجسته تجارت و سیاستمداران از جمله رئیس جمهور ترامپ، ارزهای دیجیتال را به عنوان پول جعلی دانسته و آن را رد کردند، اما دولت های سراسر جهان در حال درک این ارزها و دارایی های دیجیتال می باشند که برای ماندن در اینجا هستند.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location