سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

راه اندازی کاستدی و معاملات ارزهای دیجیتال توسط بزرگ‌ترین بانک سنگاپور

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک جهانی دیگری بر این باور است که دارایی های دیجیتال، آینده اقتصاد جهانی هستند. بر اساس این گزارش ها، به نظر می رسد که DBS، بزرگ ترین بانک خرده فروشی و تجاری سنگاپور، با سه عرضه جدید در حال ورود به فضای ارزهای دیجیتال

براساس اطلاعات مشاهده شده توسط کوین تلگراف، DBS در حال راه اندازی معاملات و کاستدی ارزهای دیجیتال و همچنین پلتفرمی برای عرضه توکن های اوراق بهادار می باشد.

با توجه به توصیف پلتفرم مشاهده شده توسط کوین تلگراف، سرویس ارز دیجیتال DBS یعنی DBS Digital Exchange از چهار ارز دیجیتال برتر از جمله بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، XRP، بیت کوین کش (BCH) و اتریوم کلاسیک (ETC) پشتیبانی خواهد کرد. ارزهای فیات پشتیبانی شده نیز شامل دلار ایالات متحده، دلار سنگاپور، دلار هنگ کنگ و ین ژاپن می باشند.

DBS Digital Exchange خود هیچ دارایی را در اختیار نخواهد داشت، در عوض ، “تمام دارایی های دیجیتال در بانک DBS نگهداری می شوند که به دلیل خدمات کاستدی در سطح جهانی شناخته شده است.”

DBS Digital Exchange همچنین به شرکت های کوچک و متوسط و همچنین شرکت های بزرگ امکان صدور توکن های اوراق بهادار را می دهد.

DBS به عنوان شرکتی که توسط اداره پولی سنگاپور تنظیم می شود، خاطرنشان کرد که سرویس ارز دیجیتال آن “مزایای مشخصی مانند اطمینان از امنیت درجه نهادی” را ارائه می دهد. بر اساس این سند، هدف این صرافی با پشتوانه بانک، ارائه اقدامات قوی برای جلوگیری از تقلب و رعایت دقیق مقررات مبارزه با پولشویی و مبارزه با تأمین مالی تروریسم می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location