سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

یک ابزار جالب برای تشخیص صرافی خوب ارزهای دیجیتال

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که با افزایش آگاهی عمومی نسبت به ارزهای دیجیتال

این گزارش همچنین حاکی از آن است که در صورت تلاش مضاعف صنعت برای آموزش به مردم با نشان دادن موارد متمایز استفاده از ارزهای دیجیتال و توضیح واضح مزایا و معایب مرتبط با این کلاس دارایی، سطح اعتماد می تواند افزایش یابد.

با توجه به اینکه چگونه بسیاری از پروژه های متمرکز بر ارز دیجیتال، محصولات خود را به روشی بیش از حد فنی ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر شفافیت کمی ارائه می دهند، دستیابی به اطلاعات بی طرف برای مصرف کنندگان دشوار است تا به آنها کمک کند تا تصمیم خود را بگیرند.

Cryptogeek یکی از وب سایت هایی است که هدف آن تغییر این است. این تیم می گوید، این برنامه در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و اطلاعات مستقلی در مورد پروژه های ارز دیجیتال و بلاک چین را ارائه می دهد و به خوانندگان بررسی های مفیدی ارائه می دهد که می توانند به آنها اعتماد کنند.

این شرکت در حال حاضر صدها نقد و بررسی برای علاقه مندان به ارز دیجیتال در دسترس دارد که شامل صرافی ها، کیف پول، کوین، سخت افزار استخراج و بازی هاست. هدف این راهنماها که توسط یک تیم متخصص نوشته شده است، ارائه حقایقی است که کاربران روزمره می خواهند بدانند.

به عنوان مثال، بررسی های بی طرفانه Cryptogeek در صرافی ها به وضوح کارمزدهایی را که از انواع مختلف تراکنش ها اعمال می شود، مشخص می کند، ویژگی های اساسی پلتفرم معاملات را مورد بررسی قرار می دهد و اقدامات امنیتی را که برای محافظت از کاربران در نظر گرفته شده، نقد و بررسی می کند.

در پایان هر بررسی Cryptogeek – که همراه با تصاویر صفحه و زیرعنوان های مفید ارائه می شود – این پلتفرم برای هر پروژه درجه بندی کلی را بر اساس پنج عامل عملکرد، اعتبار، امنیت، پشتیبانی و کارمزد ارائه می دهد.

مطمئناً، تجربیات یک منتقد می تواند با افرادی که به طور منظم از این پلتفرم ها استفاده می کنند متفاوت باشد. به همین دلیل صفحه هر برند نیز براساس بررسی اعضای عمومی یک امتیاز ارائه می دهد. این بررسی ها فاقد سانسور است و به برندها این فرصت را می دهد تا شهرت آنلاین خود را کنترل کنند. نمایندگان می توانند به راحتی به بررسی های انجام شده توسط کاربران Cryptogeek پاسخ دهند، چه برای تایید و چه برای رفع خرابی ها. با گذشت زمان، این می تواند به بهبود سطح پاسخگویی در صنعت کمک کند.

به طور کلی، همه اینها به توانمندسازی مصرف کنندگان ارز دیجیتال برای تصمیم گیری آگاهانه کمک می کند. یکی از جدیدترین ویژگی های Cryptogeek ابزاری است که در آن کاربران می توانند نام دو شرکت را تایپ کرده و از این طریق آنها را به طور فوری مورد مقایسه قرار دهند. به عنوان مثال، سایت Binance و Coinbase را در کنار هم قرار می دهد و این دو صرافی بزرگ را بر اساس کارمزد، زبان های پشتیبانی شده، حجم معاملات، تعداد توکن های دیجیتال و جفت ارزهای معاملاتی ارائه شده مقایسه مس کند و آنها را توسط Cryptogeek و عموم رتبه بندی می کند. در پایین صفحه، برنده این دو صرافی بر اساس امتیاز مشخص می شود.

مزایایی برای همه

Cryptogeek می گوید که پایگاه داده آن به نفع همه است: مشتریانی که می خواهند نظر خود را در مورد محصولات با انجمن ارز دیجیتال به اشتراک بگذارند، تازه واردانی که به دنبال بررسی های بی طرفانه تخصصی و آموزش های مفید هستند و شرکت هایی که علاقه زیادی به دریافت بازخورد از کاربران خود دارند.

پلتفرم هایی که علاقه مند به دریافت نقد هستند، به راحتی می توانند یک فرم درخواست را برای به دست آوردن یک صفحه برند در وب سایت Cryptogeek پر کنند. برنامه ها معمولاً ظرف چند روز مورد بررسی قرار می گیرند.

Cryptogeek قبلاً با سایر برندهای ارز دیجیتال نیز همکاری کرده است، از جمله پلتفرم Coin360 و شرکت کارگزاری برتر Bequant.

در این اوقات نامشخص، اعتماد مهم است. پلتفرم هایی که هدف آنها آگاهی دادن به مردم در مورد وعده ها و مشکلات احتمالی دارایی های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات باشد، در کمک به صنعت ارز دیجیتال برای پذیرش بیشتر در نزد مردم نقش مهمی دارند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location