video thumb

رشد دو برابری صدور وام ارز دیجیتال در Genesis

بر اساس گزارش های منتشر شده، پلتفرم وام دهنده ارز دیجیتال

این وام ها برای وام گیرندگان شرکتی مانند صندوق های تامینی و بنگاه های تجاری صادر می شود و عمدتاً به صورت بیت کوین (BTC)، اتر (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و پول نقد ارائه می شود.

طبق گزارش سه ماهه سوم این شرکت دارایی دیجیتال آمریکایی که به اشتراک گذاشته شده است، جنسیس وام های فعال خود را با رشد ۵۰ درصدی به ۲٫۱ میلیارد دلار از ۱٫۴ میلیارد دلار در سه ماهه دوم افزایش داده است.

در کل، جنسیس از زمان آغاز به کار وام دهی خود در مارس ۲۰۱۸ ، در مجموع ۱۳٫۶ میلیارد دلار وام ارز دیجیتال پردازش کرده است.

با شاره به جزئیات وام دهی این پلتفرم باید عنوان کرد که وام های مبتنی بر بیت کوین در سه ماهه سوم به شدت کاهش یافت و از ۵۱٫۲ درصد به به ۴۰٫۸ درصد کاهش یافته است. وام های بیت کوین تقریبا در ۴٫۳ درصد ثابت باقی مانده در حالی که قرض دهی اتریوم تقریباً دو برابر شده و به ۱۲٫۴ درصد رسیده است.

جنسیس عنوان کرد که “محرک اصلی این تغییر در این پرتفوی ناشی از تأثیر استخراج نقدینگی بر پروتکل های مالی غیرمتمرکز (defi) بود.”

“ما مشاهده کردیم که آربیتراژ نرخ بهره دیفای منجر به صدور قابل توجهی شد که در آن طرف های معاملاتی ما قرضدهی فعالانه اتریوم و استیبل کوین ها را برای اهرم استراتژی های استخراج نقدینگی آغاز کردند. این طرفین در عین حال، توکن های نظارتی مرتبط مانند UNI ، YFI ، COMP و LEND را قرض گرفتند تا درآمدهای آتی خود را محافظت کنند. “

این پلتفرم عنوان می کند که در تمام خطوط تجاری خود از جمله مشتقات و معاملات اسپات رشد گسترده ای را شاهد بوده است.

در پایات لازم به ذکر است که در سه ماهه مورد بررسی، حجم مشتقات – هم معاملات اختیار و هم قراردادهای آتی – از ۴۰۰ میلیون دلار پیشین خود حدود ۱۵۰ درصد افزایش یافته و به یک میلیارد دلار رسیده است. جنسیس تنها در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ ارائه معاملات مشتقات را آغاز کرده است و بر اساس این گزارش، حجم اسپات در هر سه ماهه با ۱۵ درصد افزایش به ۴٫۵ میلیارد دلار رسیدهاست.