سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر عامل پی پال از برنامه های ارز دیجیتال این شرکت رونمایی کرد

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که غول پرداختی پی پال جزئیات بیشتری را از سرویس جدید ارز دیجیتال

مدیر عامل پی پال از برنامه های ارز دیجیتال این شرکت رونمایی کرد

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی پال، جزئیات جدیدی را از سرویس جدید ارز دیجیتال این شرکت در طی تماس با درآمد Q3 2020 ارائه داد. پی پال اخیراً اعلام کرده است که مشتریانش می توانند ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را مستقیماً از حساب های پی پال خود نگهداری و خرید و فروش کنند. همچنین گفتنی است که از ارزهای دیجیتال موجود در حساب های پی پال می توان برای خرید در ۲۸ میلیون فروشگاه در سراسر جهان نیز استفاده کرد.

شولمن در این خصوص عنوان کرد: “واضح است که جهان به سرعت از حالت فیزیک به دیجیتال در حال تغییر است و این برای پرداخت ها و خدمات مالی بسیار صدق می کند. وی افزود که بر اساس مکالمات خود با بانک های مرکزی و افراد در صنعت ارز دیجیتال، “هیچ تردیدی وجود ندارد که ارزهای دیجیتال با افزایش عملکرد و برجستگی بیشتری از اهمیت برخوردار می شوند.”

او ادعا می کند که پی پال، با کیف پول های دیجیتال و مقیاسی که در حال حاضر دارد، “می تواند به شکل سودمندی آن ارزها کمک کند.” او در ادامه اظهار داشت: “من فکر می کنم پلتفرم ما و زیرساخت های دیجیتالی جدیدی که هم اکنون ایجاد می کنیم می تواند به مدیریت و جابجایی پول کمک کند تا کارآمدتر شده و هزینه کمتری داشته و سریعتر انجام شود.”

شولمن در مورد سرویس ارز دیجیتال پی پال که اخیرا رسانه ای شده است نیز عنوان کرد که این اقدام در صدر خواسته های این شرکت بوده است.” وی همچنین عنوان کرد:

ما فقط ۱۰ درصد از خواسته های خود را ارائه داده ایم. ما این کار را دو روز پیش انجام دادیم. اما لیست انتظار ما ۲ تا ۳ برابر انتظارات ماست. ما بنا داریم تقاضای روزانه ۱۰،۰۰۰ دلاری خود را به ۱۵۰۰۰ دلار در روز برسانیم.

ما در دو تا سه هفته آینده این سرویس خود را به طور ۱۰۰ درصد در ایالات متحده عرضه خواهیم کرد. سپس ما می خواهیم در سطح بین المللی گسترش پیدا کنیم و در نیمه اول سال آینده به Venmo نیز گسترش خواهیم یافت. این همان چیزی است که ما کار خود را به خاطرش شروع کردیم.”

علاوه بر این، گفتنی است که  مدیرعامل پی پال عنوان کرده که این شرکت در حال حاضر حضور افرادی را در پلتفرم خود مشاهده می کند که از قبل ارز دیجیتال خریداری کرده اند و خاطرنشان کرد که برخی از کاربران “کیف پول خود را چندین بار در روز باز می کنند تا بررسی کنند که چه اتفاقی برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال آنها می افتد. ما اقدام به بررسی این موارد و اثراتی که به همراه دارد، می کنیم.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location