سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

هنگ کنگ قانون ارز دیجیتال را اصلاح می‌کند تا همه صرافی‌ها را قانون‌گذاری کند

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که مقررات ارز دیجیتال

مقررات ارز دیجیتال جدید هنگ کنگ

اشلی الدر (Ashley Alder)، مدیرعامل SFC در مورد اجرای چارچوب جدید تنظیم مقررات ارز دیجیتال در هفته فین تک هنگ کنگ صحبت کرد.

Radio Television Hong Kong (RTHK) گزارش داد که تمام پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال که در هنگ کنگ فعالیت می کنند یا سرمایه گذاران محلی را هدف قرار می دهند، مجبور به درخواست مجوز از SFC هستند. آلدر عنوان کرده که دولت برای صدور مجوز جدید تحت قانون مبارزه با پولشویی برای پلتفرم هایی که هر نوع دارایی دیجیتالی را مورد معامله قرار می دهند، حتی اگر به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی نشود، پیشنهاد خواهد کرد.”

SFC در نوامبر سال گذشته چارچوبی نظارتی را برای صرافی های ارز دیجیتال معرفی کرد. با این حال، این چارچوب فقط بر روی پلتفرم هایی اعمال می شود که حداقل یک ارز دیجیتال ارائه می دهند که تحت تعریف قانونی اوراق بهادار قرار دارد.

الدر خاطرنشان کرد: سیستم نظارتی فعلی دارای محدودیت های جدی است و این امکان را می دهد که برخی از پلتفرم های تجاری، دور از حوزه تنظیم کننده فعالیت کنند. وی توضیح داد: “اگر یک اپراتور پلتفرم واقعاً مصمم است که کاملاً از رادار نظارتی دور باقی بماند، می تواند این کار را به سادگی با اطمینان از این که دارایی های دیجیتال آن در تعریف قانونی یک اوراق بهادار قرار ندارند، انجام دهد.”

بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال در هنگ کنگ فعالیت می کنند اما آنها تصمیم گرفته اند که برای مجوز اقدام نکنند، این اقدام تحت سیستم فعلی امکان پذیر است. به گفته رویترز، SFC تاکنون مجوز کاملی برای هیچ صرافی صادر نکرده است، اما به طور اصولی توافق کرده است که برای OSL Digital Securities، بازوی ارز دیجیتال گروه BC مورد حمایت Fidelity مجوز صادر کند. الدر در این خصوص توضیح داد:

پس از به کارگیری این سیستم نظارتی جدید، کلیه پلتفرم های معاملاتی دارایی مجازی در هنگ کنگ قانون گذاری و نظارت خواهند شد.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version