سرمایکس
video thumb

شرکت های بازرگانی وال استریت به معامله بیت کوین روی آورده اند!

شرکت بازرگانی Jane Street سه شعبه در نیویورک، لندن و هنگ کنگ دارد و حدود ۸ تا ۱۳ میلیارد دلار روی اوراق بهادار، اوراق قرضه، قرارداد های آتی، مشتقات و دیگر دارایی ها سرمایه گذاری کرده است. این شرکت همچنین ادعا می کند که یک میلیون معامله در روز انجام می دهد. خبرگزاری نیویورک تایمز، Jane Street را به عنوان یکی از مرموز ترین شرکت های وال استریت که معاملات پرحجمی را انجام می دهد، معرفی کرده است.این شرکت قرار است از بازار بیت کوین نیز پشتیبانی کند.

این خبرگزاری آنها را به نام معامله گران «کدنویس با مدرک دکترا» که معاملات آربیتراژ زیادی انجام می دهند، نامیده است (اربیتراژ، خرید و فروش در دو بازار مختلف و سود بردن از تفاوت قیمت در ان دو بازار است). به گزارش ارز جو به نقل از Business Insider، این شرکت اعلام کرده که اکنون در حال تجارت بیت کوین می باشد.

این بار، Jane Street و بیت کوین

فرصت های آربیتراژ در دنیای رمزارز ها

Jane Street هیچ جزئیاتی در مورد نحوه انجام معاملات بیت کوین ارائه نکرده است اما توضیح داده که اگر بازار رمزارز ها همچنان داغ باشد، این شرکت به فعالیتش ادامه خواهد داد.

این شرکت در هفته جاری اعلام کرد: «ما بیش از ۵۶۰۰۰ محصول از سراسر جهان در طبقات مختلف دارایی، شامل بیت کوین معامله کرده ایم.»

Jane Street، همیشه یک رویکرد معقول در مورد فرصت های تجاری انتخاب می کند و به آن ادامه می دهد، بنابراین با ظهور محصولات جدید رمزارز ها، ما بیشتر به این بازار ورود خواهیم کرد.

 

jane street welcomes bitcoin 1 4 390x138 شرکت های بازرگانی وال استریت به معامله بیت کوین روی آورده اند!

دیگر بازار سازان مشهور وال استریت Jane Street را دنبال می کنند

همچنین، اخباری از پر آوازه ترین شرکت های وال استریت، درمورد انجام معاملات بیت کوین یا اوراق مبادلات ارزی بر پایه رمزارز ها (crypto-based exchange-traded notes) و محصولات آتی آن، گزارش شده است. امسال در مجمع جهانی اقتصاد که در شهر داووس سوییس برگزار شد، Lloyd Blankfein رئیس و مدیر اجرایی Goldman Sachs گفت در صورتی که مشتریان مایل به معامله بیت کوین باشند، شرایط را تسهیل خواهند کرد.

وی افزود: «ما در حال شفاف سازی اوراق آتی بیت کوین، برای مشتریان اوراق آتی خود هستیم. ما کارگزار بازار اولیه هستیم و اگر مشتریانمان بخواهند، این کار را برایشان انجام می دهیم.»

در سپتامبر ۲۰۱۷، Jamie Dimon بیان کرد که معامله گران بیت کوین «احمق» هستند؛ در حالی که این شرکت درگیر معاملات اوراق مبادلات ارزی بیت کوین برای مشتریانش بود. به علاوه، این شرکت اعلام کرده است که به مشتریان شرکت های CME و Cboe نیز خدمات آتی بیت کوین ارائه می دهد.

Jane Street با شرکت های JP Morgan و Goldman متفاوت است زیرا از زبان برنامه نویسی Ocaml استفاده می کند که به شرکت های معاملاتی امکان می دهد در زمان تغییر شرایط بازار به سرعت معامله کنند. این شرکت حتی برخی از کد های متن باز (open source) کتابخانه Ocaml خود را نیز منتشر کرده است. با این همه، Jane Street برای خبرگزاری ها آشکار نکرد که چگونه معاملات رمزارز ها را انجام می دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version