سرمایکس
video thumb

هتل های روسی در طول جام جهانی بیت کوین می پذیرند

لیست عناوین این مطلب

بزرگ‌ترین رویداد جهانی ورزش، چند ماه دیگر برگزار می‌شود و طرفداران می‌خواهند از طریق اینترنت در روسیه برای خود اتاق رزرو کنند. بیت کوین در جام جهانی هم راه خود را باز کرده است. شهر کالینگراد یکی از شهرهای برگزار کننده رقابت‌های جام جهانی به مسافران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ارز دیجیتال برای خود اتاق رزرو کنند.

بیت کوین در جام جهانی

هتل مالینا (Malina) در همکاری با سیستم پرداخت Free-Kassa به کاربران اجازه می‌دهد تا محل اقامت خود را با کمک ارز دیجیتال رزرو کنند. در مجموع ۴ بازی در این شهر برگزار می‌شود. آنا سوبوتینا مدیر این هتل می‌گوید:

ارزهای دیجیتال توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. رفته رفته استفاده از آن‌ها متداول خواهد شد. ما هم تصمیم گرفتیم تا علاقه‌مندان بتوانند به کمک این فناوری جدید از خدمات هتل استفاده کنند. خیلی خوب خواهد شد تا سایر هتل‌ها هم این رویه را پیش بگیرند.

 

بیت کوین در جام جهانی

بیشتر بخوانید:

آیا در سال ۲۰۱۸ قیمت بیت کوین

۱۱ شهر در روسیه میزبان رقابت‌های جام جهانی خواهند بود. سایر شهرها هنوز این گزینه را در نظر نگرفته‌اند؛ به همین دلیل ویتالی لاوروف مدیر توسعه Free-Kassa استفاده از بیت کوین در جام جهانی برای رزرو هتل یک تجربه جذاب می‌داند. او می‌افزاید:

ما با تک تک هتل‌ها به این صورت همکاری نمی‌کنیم. اما صنعت میزبانی برای چنین روندی هنوز خیلی حساس است.

همکاری Free-Kassa با بانک تجاری پترزبورگ نشان می‌دهد که هنوز این شانس وجود دارد که سن پترزبورگ هم از سیستم پرداخت ارزهای دیجیتال

روسیه ماه گذشته در حال آماده‌سازی پیش نویس قوانین ارزهای دیجیتال و عرضه اولیه سکه بود. البته یک سری تبصره از طرف وزارت اقتصاد، وزارت ارتباطات، وزارت دادگستری و بانک مرکزی روسیه به این پیش‌نویس اضافه شد تا فرایند استفاده از این ارزها ساده‌تر شود. هر چند این تصمیمات چندان مورد علاقه وزارت اقتصاد نبود در نهایت به یک لایحه تبدیل شد که براساس آن ارزهای دیجیتال به جای سیستم پرداخت به عنوان دارایی مالی در نظر گرفته می‌شوند.

اگر شما هم قصد دارید برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به این کشور سفر کنید، ارزجو علاوه بر ارائه خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و اتریوم ، به شما در رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و همچنین مستر کارت تراول یاری خواهد رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version