سرمایکس
video thumb

اشتیاق George Soros میلیاردر نابغه به سرمایه گذاری در رمزارز ها

به گزارش ارزجو از سایت خبری news.bitcoin.com، این حرکت یک چرخش قابل توجه از سوی فرد بزرگی است که قبلا بیت کوین را ترس آور، یک حباب و ابزار دیکتاتور ها می نامید. جورج سوروس (George Soros) 87 ساله، که سالهای موفقیت آمیز زیادی را پشت سر گذاشته، اکنون متوجه فرصتی نو برای سود در بازار رمزارز ها

چشم داشت George Soros به بازار رمزارز ها

شگفت آور این که جورج سورس و وارن بافت، بزرگان سرمایه گذاری که این دانش را نه از دانشگاه، بلکه از کف بازار به دست آورده اند، ارزش دارایی رمزارز ها را با تردید مورد بررسی قرار داده اند. خوشبختانه، برای درک کامل تکنولوژی بلاکچین نیازی به حضوردربازار های رمزارز ها نیست؛ توانایی محاسبه ریسک و سود کافیست.

 بلومبرگ گزارش می دهد که  جورج سوروس  این روزها در حال سبک و سنگین کردن  ورود به بازار رمزارز هاست.

بیشتر بخوانید: دانش رمزنگاری در شبکه بیت کوین و چگونگی تولید آدرس ها

بنیاد مدیریت  سورس، شرکت سرمایه گذاری خانوادگی وی، ۲۶ میلیارد دلار دارایی دارد. برخی اعتقاد دارند که بخشی از این سرمایه به این بازار اختصاص یافته است. بلومبرگ ادعا می کند که آدام فیشر، یک سرمایه گذار بنیاد سورس، دستور بررسی حضور در بازار ارز های مجازی را دریافت کرده است. در حقیقت شروع افت و خواب زمستانی خرس بازار رمزارز ها و یخ زدگی که از ماه دسامبر شروع شد تا سقوط سه برابری قیمت را تجربه کند، نشان خاص این حضور در آینده نزدیک است.

چرخش بهنگام مرد هشت میلیارد دلاری

اخیرا مسایل مربوط به بیت کوین با ورود تعدادی از چهره های شاخص به بازار رمزارز ها  که  سابقا آن ها را یک دارایی بی فایده محسوب می کردند، به زباله دان افکنده شد. اکنون موضع جیمی دیمون در مورد بیت کوین به میزان قابل توجهی نرم شده است و به نظر می رسد که جورج سوروس نیز نتایج مثبت این پدیده را درک کرده است.

George Soros در ژانویه  سال جاری گفته بود: “در حال حاضر [بیتکوین] بیشتر برای فرار مالیاتی و برای حاکمان دیکتاتوری که نیاز به آشیانه ای پر از تخم در خارج از کشور خود دارند، استفاده می شود.” حتی اگر جورج سوروس این دیدگاه را حفظ کرده باشد، این امر مانع از سرمایه گذاری دربازار رمزارز ها برای رسیدن به هدفش، یعنی سود نمی شود.

بازار رمزارز ها از زمان اعلام آخرین نظرات جورج سوروس درباره بیت کوین ۴۱ درصد کاهش پیدا کرد. حال اگر ورود او تایید شود، بعید است که فقط تقویت کوتاه مدتی در بازار اتفاق بیافتد. به نظر می رسد اشتیاق به سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت در بیت کوین وزن بیشتری دارد. جورج سوروس به دلایل مختلفی شخصیت بحث برانگیزی دارد، اما وقتی به سرمایه گذاری می رسد، به ندرت اشتباه می کند.

 توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version