سرمایکس
video thumb

رئیس سابق گوگل: بیت کوین بیشترین پتانسیل سرمایه گذاری را دارد

اریک اشمیت، میلیونر معروف و رئیس سابق گوگل که از جمله هواداران پر و پا قرص بیت کوین و بلاک چین به حساب می‌آید، در سخنان اخیر خود اعلام کرده که اتریوم می‌تواند به پلتفرمی قدرتمند تبدیل شود که پتانسیلی فراتر از آمار و ارقام موجود در اختیار دارد.

اشمیت که این سخنان را در جریان برگزاری اجلاس دهکده جهانی در سان فرانسیسکو مطرح می‌کرد، آینده تکنولوژی بلاک چین و روند ایجاد اصلاحات در مدیریت مشارکتی مالی در زمینه ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار داد. جالب اینجا که وقتی در مورد بالا رفتن و پایین آمدن ارزش بلاک چین صحبت به میان آمد، اشمیت پاسخ داد: در فرمت عمومی، ارزش بلاک چین بالا رفته است. امروز بلاک چین یک پلتفرم گسترده برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به حساب آمده و البته پلتفرمی بزرگ برای مبادلات بانک‌های خصوصی یعنی جایی که مردم به یکدیگر اعتماد ندارند محسوب می‌شود.

به اعتقاد اشمیت، توسعه حال حاضر در سیستم اتریوم می‌تواند به رخداد انقلابی دیگر در حوزه تجارت منجر شود.

وی افزود: من فکر می‌کنم جالب ترین چیزهایی که در حال رخ دادن هستند، بخش ابتدایی بالای بلاک چین‌ها بوده که همین موضوع منجر به افزایش ظرفیت مشهود در بلاک چین اتریوم شده است… هر زمان اتریوم بتواند راهی برای هماهنگ سازی جهانی فعالیت‌های خود پیدا کند، آنگاه به یک پلتفرم با شکوه تبدیل خواهد شد. این یک نوآوری فوق العاده خواهد بود.

در حقیقت این مورد یک ارزیابی فوق العاده از اتریوم است که ویتالیک بوترین به عنوان مدیر عامل آن را به انجام رسانده است.

به گزارش سی سی ان، بوترین اخیرا شایعات مبنی بر پا پس کشیدن وی از روند توسعه اتریوم را رد کرده و گفته که به دنبال تمرکز بر پیگیری کار دیگر توسعه دهندگان در مجمع توسعه دهندگان منبع باز است.

ارزهای دیجیتال

اشمیت در سال ۲۰۱۴: بیت کوین پیشرفتی شگفت انگیز است

جالب است بدانید اریک اشمیت یکی از نخستین شخصیت‌های شناخته شده ای بود که به بیت کوین ایمان آورد. در سال ۲۰۱۴، وی طی سخنانی این ارز دیجیتال را یک پیشرفت نوآورانه ممتاز با قابلیت‌های بالقوه بسیار زیاد توصیف کرد.

وی گفت: بیت کوین یک دستاورد قابل توجه در زمینه ارزهای دیجیتال است. این ارز قابلیت آفرینش چیزهایی را دارد که در دنیای دیجیتال بی نظیر بوده و به عنوان ارزشی شگفت انگیز محسوب می‌شوند.

وی افزود: طراحی بیت کوین اساسا قابلیت خلق لجرهایی را دارد که نظیر نداشته و یک پیشرفت فوق العاده به حساب می‌آیند. بسیاری از مردم اساس تجارت آن را در صدر این بلاک چین استوار خواهند ساخت.

لازم به ذکر است اشمیت نخستین بار بیت کوین را در سال ۲۰۱۱ و از طریق جولیان آسانژ، مدیر عامل ویکی لیکس معرفی کرد. وی در مصاحبه ۵ ساعته خود با آسانژ که بر روی پایگاه رسمی ویکی لیکس منتشر شد، بیت کوین را از مقوله‌های ارزشمندی خواند که روزی ارزش آن بسیار افزایش خواهد یافت.

اشمیت در این گفتگو تاکید کرد: شما باید در همان مراحل اولیه، بیت کوین را بپذیرید. چراکه بیت کوین‌های شما روزی به اندازه مقدار زیادی پول ارزش پیدا خواهند کرد.

مسلما فردی مانند اشمیت که سرمایه وی به بیش از ۱۳٫۴ میلیون دلار می‌رسد، به بیت کوین تنها به چشم وسیله‌ای سود آور نگاه نمی‌کند. بلکه ظاهرا وی شیفته تکنولوژی به روز این ارز دیجیتال شده است.

جالب است بدانید دو مدیر ارشد دیگر گولگ یعنی سرگئی برین و سوندار پیچای هر دو صاحب پسرانی هستند که در زمینه ماینینگ اتریوم فعالیت دارند.

به گفته پیچای، پسر ۱۱ ساله وی با استفاده از یک کامپیوتر خانگی مشغول ماینینگ برای شبکه اترویم است. سرگئی برین نیز می‌گوید که به همراه پسرش کار ماینینگ را انجام می‌دهد.

برین در این خصوص گفت: یک یا دو سال پیش، پسرم از من خواست تا یک کامپیوتر گیمینگ برای وی بخرم. من هم قبول کردم و گفتم به شرطی این کار را می‌کنم که با هم ماینینگ ارزهای دیجیتال را انجام دهیم. از آن پس هم ما کار ماینینگ اتریوم را آغاز کردیم.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version