سرمایکس
video thumb

ورود گلدمن ساکس (Goldman Sachs) به بازار مبادلات آتی بیت‌کوین

لیست عناوین این مطلب

طبق گزارشات منتشر شده در فضای مجازی به نظر می‌رسد که گلد‌من‌ ساکس

با توجه به گزارشات منتشر شده در وب‌سایت Forbes، پس از اعتراضات و جنب‌ و جوش‌هایی که از طرف صندوق‌های مالی، موسسات بنیادی و میلیونر‌های بیت‌کوین وارد شد، گلد‌من‌ ساکس به اولین موسسه‌ی مالی قانونی جهان تبدیل شده است که مشتریان خود را قادر می‌سازد تا در یکی از شعبه‌های نیویورک این موسسه بتوانند مبادلات آتی بیت‌کوین را انجام دهند.

این موضوع به این معنی است که اساسا این غول وال‌استریت از این پس به نهاد‌های سرمایه‌گذاری در امر مبادله‌ی بیت‌کوین کمک و راهنمایی می‌کند.

البته گلدمن‌ ساکس درواقع بیت‌کوین مبادله نخواهد کرد، در عوض این بانک با استفاده از سرمایه‌های خودش اقدام به مبادله‌ی قراردادهای آتی بیت‌کوین برای مشتریان می‌کند،

وقوع این چنین تاییدیه‌ی درخشانی از سوی یکی از بزرگ‌ترین و سود‌آور‌ترین شرکت‌های تاریخ که در ارتباط با اوراق بهادار فعالیت می‌کند، نه تنها می‌تواند اعتماد به نفس را به بازار بیت‌کوین برگرداند، بلکه این شور و شوق را در کل بازار رمزارزها گسترش خواهد داد.

کمی تاخیر

تزریق دارایی شرکت‌های سرمایه‌گذاری به بازار رمزارزها پس از اینکه یکی از تحلیلگران ارشد eToro(یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های تجارت الکترونیکی در جهان که سرویس و ابزار‌های وسیعی را در اختیار سرمایه‌گذاران می‌گذارد) به نام متی گرین‌سپن(Mati Greenspan) موجی از ورود سرمایه‌های وال‌استریت به فضای رمزنگاری را پیش‌بینی‌ کرده‌ بود، رخ داد. او مشخصا توضیح داد که شرکت‌های سرمایه‌گذاری پس از سقوط قیمت‌ها در سال قبل، به سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین علاقه نشان داده بودند.

گرین‌سپن توضیح داد:

Mati Greenspanدر آن زمان این شرکت‌ها برای رسیدن به این بازار تلاش‌های زیادی را انجام دادند و به نظر می‌رسد که موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست داده‌اند. ماه نوابر بسیار جالب بود، من فکر می‌کند که در آن ماه حتی برخی مشتریان بانک‌های وال‌استریت نیز به پیوستن در بازار رمزنگاری علاقه نشان دادند.

Mati Greenspan

گلدمن‌ ساکس اکنون مشتریان خود را به سمت صنعت رمزارزها هدایت می‌کند، اما مشخص نشده است که این سرمایه‌گذاران و بازرگانان آینده، بازار را به کدام سمت هل خواهد داد.

گرین‌سپن در رابطه با این اظهار داشت:

هیچ‌کس نمی‌داند که این تغییرات بازار را به کدام سمت می‌کشاند، به سوی پیشرفت و یا سقوط برخی رمزارزها، اما نکته‌ی مهم این است که این صنعت آماده‌ی پذیرش و دریافت نقدینگی است، که حداقل اثرات آن به ثبات رسیدن قیمت‌ها خواهد بود.

Mati Greenspan

BitMEX

گلدمن ساکس مغلوب BitMEX

ورود رسمی گلد‌من‌ ساکس به بازار مبادلات آتی بیت‌کوین پس از ورود BitMEX رخ داد. BitMEX یک صرافی مرتبط با مشتقات رمزارزها است که پیش از این اتفاق نیز در امر عرضه‌‌‌ی مشتقات به سرمایه‌گذاران خرده فروش فعالیت می‌کرد.

طبق مطالبی که توسط Forbes منتشر شده، این صرافی

در حقیقت صرافی BitMEX تنها برای ماه ژانویه درآمد ۲۱ میلیون دلار را گزارش داده است، دقیقا زمانی که بازار در حال انجام اصلاحات قیمتی چشم‌گیری و نوسان بود است. آرتو هایس(Arthur Hayes) مدیر عامل این کمپانی گفته است که:

این بهترین چیزی است که می‌تواند برای شما اتفاق بیوفتد. ما زمانی که بازار در یک سقوط قیمت قرار داشت به سود و پول بیشتری دست پیدا کرده‌ایم. ما عاشق این نوسانات بازار هستیم.

Arthur Hayes

نظر شما در رابطه با ورود گلدمن‌ ساکس به بازار مبادلات آتی بیت‌کوین چیست؟ فکر می‌کنید که این تغییرات بازار رمزارزها را به کدام سمت متمایل خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version