سرمایکس
video thumb

آرتور هایس مدیر عامل BitMEX: اواخر ۲۰۱۸ قیمت بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار می‌رسد

آرتور هایس مدیر عامل صرافی BitMEX در جدید‌ترین مصاحبه‌ی خود با خبرگزاری CNBC اعلام کرده است که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۱۸ به بیش از ۵۰ هزار دلار خواهد رسید؛ وی همچنین توضیحاتی در مورد این پیش‌بینی خود ارائه داده است.

زمانی که از آرتور هایس(Arthur Hayes) در مورد پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین

هرچند پس از اینکه در دسامبر ۲۰۱۷ بیت‌کوین توانست به یک رکورد قیمت بالاتر از ۲۰ هزار دلار برسد و دیگر رمزارزها نیز به تبعیت از آن به بالاترین قیمت‌های خود رسیده بودند، صنعت رمزارز سال ۲۰۱۸ را با یک سختی سقوط چشمگیر کار خود را شروع کرد، تا جایی که در ماه فوریه حتی قیمت بیت‌کوین به زیر ۶ هزار دلار نیز رسید. وی در رابطه با پیش‌بینی خود گفت:

شغل من این است که پیش‌بینی انجام دهم، برای من مهم نیست که این پیش‌بینی‌ها درست یا اشتباه باشد.

Arthur Hayes

تام لی(Tom Lee) از شرکت تجاری Fundstrat نیز در موارد متعددی اعلام کرده است که قیمت بیت‌کوین در اواسط سال به ۲۰ هزار دلار و تا اواخر سال ۲۰۱۸ به ۲۵ هزار دلار خواهد رسید.

Arthur Hayes
Arthur Hayes

BitMEX: بالا‌ترین حجم مبادله‌ی بیت‌کوین

صرافی BitMEX در هنگ‌کنگ مستقر است و دارای یک پایگاه تجازی بزرگ در شمال آسیا نیز می‌باشد. این پلت‌فرم تجاری توانسته رکورددار بیشترین حجم مبادله‌ی  مجاز بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت باشد که به تعداد ۱۴۰ بیت‌کوین(BTC) بوده است را داشته باشد. BitMEX یکی از صرافی‌هایی است که در زمینه‌ی مرتبط با مبادلات آتی بیت‌کوین و همچنین رمزارزهای دیگری مانند ریپل، لایت‌کوین، بیت‌کوین‌کش و اتریوم فعالیت می‌کند. یکی از برجسته‌ترین امکانات این پلت‌فرم ارائه‌‌ی مبادلاتی با اهرم صد برابر یا ۱۰۰x Leveraged است که طبق گفته‌های هایس به ندرت توسط کاربرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او توضیح داد:

این فقط یک عدد تیتروار است. بیشتر مبادله‌گران از اهرم ۱۰۰ برابری برای ترید استفاده نمی‌کنند

. تنها برخی کاربران از آن به عنوان یک انتخاب آزمایشی و یا یک گزینه‌ی رایگان استفاده می‌کنند. از نظر مبادله‌گران این گزینه برای صرافی یک مسئولیت محدود است و در صورت وجود هر مشکلی ما به آن‌ها کمکی نخواهیم کرد. شما در صرافی BitMEX تنها آنچه که پرداخت کرده‌اید را از دست می‌دهید.

Arthur Hayes

تسلط مبادلات رمزنگاری در آسیا

Asiaدر این مصاحبه، هایس همچنین از تسلط مبادله‌گران خرده فروش آسیایی در بازار رمزنگاری صحبت کرد و توضیح داده که این تسلط به دلیل وجود یک سنت مبادله‌ی دارایی‌های دیجیتال در این منطقه است. به دلیل عادل و استفاده‌ی زیاد این منطقه از کالاهای دیجیتال، آسیا در مبادلات مرتبط با رمزارزها به یک منطقه‌ی پیشرو تبدیل شده است. به عنوان مثال در کره‌ی جنوبی بیش از دو دهه است که کالا‌های دیجیتال مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای مبادله می‌شود. حالا با در نظر داشتن این موضوع می‌توانید بفهمید که چرا وقتی شما یک ارز دیجیتالی جدید که با پشتوانه‌ی پول است به آن‌ها معرفی می‌کنید، می‌توانند سریعا خود را با آن وفق دهند.

در انتها باید ذکر کنیم که هایس یکی از شرکت کنندگان در کنفرانس و گردهمایی امسال(هفته‌ی بلاک‌چین) در نیویورک خواهد بود. وی روز دوشنبه در توییتر خود تصویری از یک لامبورگینی نارنجی رنگ را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد برای ورود به این کنفرانس اجاره کرده است.

نظر شما در رابطه با پیش‌بینی‌های انجام شده برای قیمت بیت‌کوین چیست؟ آیا دلیل اصلی تسلط آسیا بر بازار رمزارزها، آشنایی بیشتر این مردم با اینگونه مبادلات است؟ نظرات خود را با ما در اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version