سرمایکس
video thumb

استفاده از توکن واحد جهت تبادل مالی موثر با سازندگان بازی‌های موبایلی

شرکت AppCoins از ارائه توکن سازگار با توکن اتریوم ERC20 به عنوان انطباق پذیر ترین توکن با کیف پول‌های دیجیتال در بازار خبر داد. بر اساس طرح پیشنهادی این شرکت، توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال می‌توانند استفاده از این توکن جدید را مبنای روش پرداختی خود در مبادلات ارزی قرار داده و از آن به عنوان توکن واحد در شبکه مبادلات مالی شرکت Unity استفاده نمایند.

بنا بر ادعای این شرکت بلاک چینی، با استفاده از این توکن جدید امکان دسترسی بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر بلاک چینی به شبکه مبادلات ارزی گسترده در جهان آن هم با استفاده از روشی بسیار آسان و پیوسته فراهم خواهد شد.

همچنین «جان ریچیتللو»مدیر عامل شرکت Unity در گفتگوی اخیر خود با TechCrunch اعلام کرده که با ارائه این توکن، بیش از ۵۰ درصد از سازندگان بازی‌های بلاک چینی قادر به استفاده از خدمات تبادلات مالی دیجیتالی خواهند شد. توکن ارائه شده جدید، همچنین به شرکت‌های بزرگ سازنده کنسول‌های بازی دیجیتال همچون Nintendo Switch و PlayStation 4 متصل بوده و حتی می‌توان از آن برای انجام مبادلات مالی با توسعه دهندگان و اپلیکیشن‌های موجود در Play Store گوگل و یا اپ استور استفاده کرد. این روش امکان استفاده از یک پلتفرم واحد جهت انجام مبادلات مالی دیجیتالی را فراهم خواهد آورد.

لازم به ذکر است امضای قرارداد میان دو شرکت بزرگ Appcoins و Unity با توجه به رشد مبادلات مالی گسترده در شبکه Appcoins صورت گرفته که بنا بر ادعای مسئولین این شرکت، با افزایشی ۵۹۰ درصدی طی ماه‌های اخیر همراه بوده است. Appcoins امیدوار است با امضای این قرار داد و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت Unity بتواند رقم فعلی مبادلات مالی را تا حد زیادی افزایش داده و پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های اپلیکیشنی جهت انجام مبادلات مالی خود را سرویس بلاک چینی Appcoins استفاده می‌کنند که در صورت اجرایی شدن قرارداد مذکور، امکان دسترسی توسعه دهندگان اپلیکیشن ها به خدمات مورد نیاز مالی خود تا حد زیادی افزایش خواهد یافت.

توسعه بازار

شرکت Appcoins معتقد است پروتکل باز و توزیعی ارائه شده توسط این شرکت امکان پوشش چندین حوزه مهم و قابل توجه در حوزه صنعت بازی های کامپیوتری به ویژه برای توسعه دهندگان و سازندگان بازی های موبایلی را خواهد داشت.

بنابر طرح اولیه ارائه شده از سوی این شرکت، انجام تبلیغات به روش حاضر منجر به مداخله واسطه‌های غیر خبره و افزایش هزینه برای کاربران جدید و البته وقوع کلاهبرداری در تراکنش های مالی دیجیتال شده است. این در حالیست که اپلیکیشن‌های مالی حدود چهار درصد از سهم بازار اپلیکیشن های جهان را به خود تخصیص داده‌اند. یکی از مشکلات موجود در صنعت بازی‌های موبایلی، چگونگی پرداخت های درون برنامه‌ای در اپلیکیشن‌های طراحی شده توسط توسعه دهندگان اینگونه اپلیکیشن‌ها به حساب می‌آید.

اکنون، شرکت Appcoins مدعی است که تمامی مشکلات مذکور را که ناشی از فعالیت فروشگاه‌های متمرکز اپلیکیشن ها است را پوشش داده و برطرف خواهد کرد.

ایجاد اصلاحات در بازار

پروتکل Appcoins بر اساس مبنایی متفاوت از مبنای مدل تجاری متداول مورد استفاده در بازی‌ها عمل می‌کند. کاربران بازی‌های کامپیوتری برای گذراندن وقت در یک بازی پاداش دریافت می‌کنند و می‌توانند از وجوهی که در ساخت پوسته‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌شود بهره ببرند. مدیران امیدوارند که این امر بتواند در گذر زمان به ایجاد یک «اقتصاد مدور» کمک کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version