سرمایکس
video thumb

معرفی ارز دیجیتال Tron

ترون یا Tron که توسط شخصی به نام جاستین سان یا Justin sun خلق شده است، یک پلتفرم غیر متمرکز بر روی بلاک چین است. ترون به دنبال توسعه نرم افزار‌های غیر متمرکز و مطالب مفید در دنیای دیجیتال است. اولین نرم افزاری که بر روی پلتفرم ترون ایجاد شد، پیوو یا Peiwo نام داشت که یک برنامه چت پولی بود. ترون اهداف زیادی را در دنیای نرم افزار‌های غیر متمرکز دارد و می‌خواهد دسترسی به این نرم افزار‌ها توسط مردم، آسان‌تر شود. همچنین ترون به دنبال این است که توسعه دهنده‌ها، نرم افزار‌های مفیدی را در پلتفرم ترون ایجاد کنند. هر کاربر برای استفاده از امکانات ترون باید توکن تخصصی ترون که TRX نام دارد را خریداری کند.

یکی از مشکلات بلاک چین، فهم سخت مفاهیم برنامه نویسی آن است. در حقیقت توسعه دهنده‌های زیادی وجود دارند که می‌خواهند نرم افزار‌های غیر متمرکز را بر روی بلاک چین ایجاد کنند اما به دلیل دانش کم و نا آگاهی تصمیم می‌گیرند که بلاک چین را فراموش کنند. حال ترون برای این به وجود آمده است که درک این مفاهیم را برای کاربرها آسان‌تر کند تا توسعه دهنده‌ها به روش‌های راحت‌تری بتوانند نرم افزار‌های خودشان را ایجاد کنند. همچنین ترون به دنبال جایگزین سازی نرم افزار‌های غیر متمرکز با نرم افزار‌های برتر متمرکز فعلی است.

ترون مانند برخی از پلتفرم‌های دیگر در بلاک چین فعالیت می‌کند. هر کاربر می‌تواند در شبکه ترون، محتوای مفید خود را ایجاد کند و به دنبال خریدار باشد. کاربرها می‌توانند محتویات خود را به فروش برسانند و توکن مورد نظر خود را دریافت کنند. توکنی که در ترون جریان دارد به توسعه و کارمزد‌های کاربرها کمک می‌کند و نوعی سود رسانی به شبکه و توسعه دهنده‌های اصلی است.

Tron و محتوای رسانه

Tron قصد دارد کاربرهای دنیای دیجیتال را به سمت ایجاد محتوای مفید دعوت کند. کاربرهای زیادی در دنیای دیجیتال وجود دارند که توانایی‌های زیادی در ایجاد یک نرم افزار یا محتوای آموزشی دارند اما نمی‌توانند آن‌ها را به راحتی به فروش برسانند. همین باعث شده است که قدرت دنیای دیجیتال در دست افراد و پلتفرم‌های معدودی قرار گیرد. ترون به دنبال شکستن این زنجیره است و یک پلتفرم کاملا ایمن ایجاد کرده است تا به کاربرها امکان ساخت و فروش را دهد.

کاربر‌ها در شبکه ترون به راحتی می‌توانند با مشتریان خود در ارتباط باشند و تعاملی دو طرفه برقرار کنند. آن‌ها محصولات خود را به فروش می‌رسانند و می‌توانند سود بسیار زیادی را از راه ساخت محتوا، دریافت کنند. البته رسانه‌های دیگری مانند یوتیوب هم در جهان وجود دارند که چنین کاری را انجام می‌دهند اما به دلیل متمرکز بودن این رسانه‌ها، تمامی‌ کاربرها نمی‌توانند به خوبی مهارت خود را نشان دهند و همین باعث نا امیدی کاربرها می‌شود.

Tron نرم افزار‌های غیر متمرکز زیادی را در شبکه خود ایجاد کرده است و دائما از آن‌ها حمایت می‌کند و گاهی حتی به آن‌ها پاداش هم می‌دهد تا بتوانند فعالیت خود را با انگیزه انجام دهند. گیفتو یا Gifto یکی از نرم افزار‌های غیر متمرکز موفق در آسیا است که در حوزه‌های مالی و اقتصادی فعالیت می‌کند و بر روی شبکه ترون ایجاد شده است.

بر اساس تخمین کارشناس‌ها، محتوای دیجیتال نیز در سال‌های آینده، بر دنیای دیجیتال حکم رانی خواهند کرد و ارزشی به‌ اند‌ازه ۳۰ میلیارد دلار را به خودشان اختصاص خواهند داد. محتوای مفید و سرگرم کننده می‌تواند آگاهی کاربرهای جدید را افزایش دهد و ترون هم دقیقا به دنبال چنین چیزی در پلتفرم خود است.

حمایت گسترده

جاستین سان ابتدا در پلتفرم ریپل فعالیت می‌کرد. او نمایندگی ریپل در چین را در دست خود گرفته بود. چنین موقعیتی برای او باعث شده بود که بتواند حامیان مالی قدرت مندی را برای ترون پیدا کند. یکی از این حامی‌ها جیهان وو یا Jihan wu نام دارد که بزرگ‌ترین شرکت توسعه و ساخت سخت افزار‌های استخراج را در دست خود دارد و از شبکه ترون حمایت می‌کند. تاجر‌ها و سرمایه گذار‌های دیگری هم به واسطه سابقه و آشنایی با جاستین سان، حمایت خود را اعلام کردند و مبلغ زیادی را در ترون سرمایه گذاری کردند تا ترون بتواند با بهترین توسعه دهنده‌ها فعالیت خود را آغاز کند.

در ابتدا که ترون معرفی شد، به ازای ۱۰۰ میلیارد توکن ترون، سرمایه ۷۰ میلیون دلاری در دست‌های ترون قرار می‌گرفت. توکن TRX نتوانست به خوبی موفق شود و در ابتدا حدود یک سنت قیمت داشت اما به کمک جامعه کاربری و حامیان مالی، توانست ارزش اقتصادی خود را افزایش دهد و حتی به بیست سنت هم برسد. ترون بحث‌های زیادی را در انجمن‌های ارز‌های دیجیتال ایجاد کرده است و کاربرهای زیادی درباره آینده ترون و توکن‌های آن صحبت می‌کنند. برخی از کاربرها باور دارند که بر اساس سرمایه انبوه پلتفرم، توکن‌های ترون نیز رشد زیادی خواهد کرد.

نسل چهار وب

اینترنت و دنیای وب را می‌توان در چهار نسل دسته بندی کرد. نسل اول و دوم مراحل ابتدایی پیشرفت و دنیای دیجیتال را در اینترنت شکل دادند و در نسل سوم پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک شروع به کار کردند. با معرفی ارز‌های دیجیتال، نسل چهارم اینترنت هم شکل گرفت. شما در نسل چهارم شاهد انتقال آسان وجه نقد و توکن‌های فراوان خواهید بود و همچنین می‌توانید با تولید محتوای مناسب، به سود دهی برسید. در نسل چهارم نرم افزار‌های غیر متمرکز ایجاد شدند و به دنبال ایفای نقش در زندگی مردم بودند.

یکی دیگر از فناوری‌هایی که باعث شد نسل چهارم اینترنت فرا رسد، بلاک چین بود. هنگامی‌که بلاک چین معرفی شد، انقلاب جدیدی توسط کاربرها درون اینترنت و فضاهای مجازی شکل گرفت. بلاک چین به دنبال غیر متمرکز بودن تمامی ‌نرم افزار‌ها بود آن‌هم در وضعیتی که تمام جهان را نرم افزار‌های متمرکز فرا گرفته بود. بلاک چین توانست به سرعت پیشرفت کند و پلتفرم‌های زیادی را برای خود ایجاد کرد.

شما می‌توانید از توکن‌های Tron برای کارمزد‌ها و سرمایه گذاری استفاده کنید. در هر دو حالت باید به خوبی بدانید که نیازمند یک والت برای نگهداری توکن‌های Tron خواهید بود. معمولا خود سایت ترون، بهترین والت‌ها را معرفی می‌کند و همچنین خودش هم نیز یک والت امن به کاربرها ارائه می‌دهد. پس قبل از خریدن توکن از صرافی‌ها یا استخراج آن، والت خود را ایجاد کنید و کلید عمومی خودتان را یادداشت کنید. کلید عمومی شما مانند یک شماره کارت عمل می‌کند و همیشه به آن نیاز خواهید داشت.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version