سرمایکس
video thumb

پترو مردم ونزوئلا را صاحب خانه می‌کند!

لیست عناوین این مطلب

خلاصه مطلب

  • به نظر می‌رسد که دولت ونزوئلا در جدید‌ترین اقدام خود قصد دارد تا با استفاده از پتانسیل‌های نهفه در رمزارز ملی

خبرگزاری Criptotendencia  روز سه‌شنبه گزارش داد که آلدمارو ویلارروئل(Ildemaro Villarroel) وزیر محیط زیست و مسکن ونزوئلا اعلام کرده است که دولت کشور ونزوئلا از این پس قصد دارد تا با استفاده از رمزارز ملی این کشور یعنی پترو(Petro) که با پشتوانه‌ی نفت این کشور فعالیت می‌کند، خانه‌هایی را برای افراد بی‌خانمان تاسیس کند.

دولت این پروژه را که “ماموریت بزرگ برای مسکن ونزوئلا(GMVV)” نام‌گذاری کرده است با هدف ایجاد مسکن مناسب برای افراد بی‌خانمان راه‌اندازی خواهد کرد. براساس وب‌سایت این پروژه با نام GMVV دولت ونزوئلا تا کنون توانسته ساخت بیش از ۲ میلیون خانه را به اتمام برساند.

ویلارروئل توضیح داد که ۳۳ شرکت تاکنون فعالیت‌های مربوط به بررسی تکنیکی، مالی و لوجستیک پروسه‌ی ساخت و ساز را انجام داده‌اند. وی ادامه داد:

ما همراه با فرماندار در حال بررسی برنامه‌هایی برای شروع ادامه‌ی فعالیت‌ها در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری هستیم، در این سه‌ماهه GMVV تزریغ منابع مالی به پروژه را آغاز خواهد کرد که این روند توسط رمزارز پترو محفوظ و تامین خواهد شد.

پترو، سپری محافظ

یکی دیگر از مسئولان Criptotendencia اعلام کرده است که استفاده از رمزارز پترو می‌تواند یک “سپر محافظ” برای این پروژه‌ی ساخت مسکن ایجاد کند. نیکولاس مادورو به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا نیز به تازگی اعلام کرده است که بودجه‌ای معادل ۷۵ میلیارد بولیوار(حدود ۷۵۰ هزار دلار) و ۹۰۹ هزار پترو برای ساخت این خانه‌های جدید در نظر گرفته شده است.

 باید یادآور شویم که این پروژه اولین ابتکار دولت ونزوئلا نیست که از رمزارز ملی این کشور یعنی پترو که پشتوانه‌ی نفتی دارد استفاده می‌کند. در ماه می، رئیس جمهور مادورو از تاسیس “بانک جوانان” در این کشور با استفاده از رمزارز پترو خبر داد.

در نظر داشته باشید که بحران سیاسی و اقتصادی کشور ونزوئلا طی سال‌های اخیر عمیق‌تر شده است و این مشکلات باعث شده ارز فیات این کشور یعنی بولیوار بیش از ۲۵ هزار درصد تورم را پشت سر بگذارد، اما با این وجود این کشور توانسته یک جهش در استفاده از رمزارزها داشته باشد.

خبرگزاری Cointelegraph در اویل ماه ژوئن گزارش داد که میزان مبادله‌ی بیت‌کوین

نظر شما در رابطه با استفاده از رمزارز ملی در پروژه‌های مختلف چیست؟ آیا کشور ما هم می‌تواند با توسعه‌ی رمزارز ملی به این چنین دستاورد‌های برسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version