سرمایکس
video thumb

بایننس برای معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز، توکنی با پشتوانه ONT صادر می‌کند!

بایننس اخیراً با رشد دارایی های ساخته شده بر روی بلاک چین خود، توکن جدیدی را صادر کرد که به وسیله دارایی دیجیتال آنتولوژی (ONT) پشتیبانی می شود.

سخنگوی بایننس که در یک ایمیل به کوین تلگراف گفته است، این توکن جدید که ONT-33D نام دارد، با استفاده از یک سری پارامترهای معروف به BEP2 ساخته شده است.

توکن ها توسط کوین های ONT پشتیبانی می شوند

سخنگوی بایننس اظهار داشت که هر یک از توکن های ONT-33D اوسط کوین های ONT پشتیبانی می شوند. از نظر تئوری، این اقدام باید قیمت این توکن را همانند توکن های ONT که در بازار ارز دیجیتال آزاد معامله می شوند، نگه دارد.

از نظر ذاتی، کوین های ONT بر روی بلاک چین اصلی خود یعنی آنتولوژی قرار دارند و آنها را با صرافی غیرمتمرکز بایننس یا DEX ناسازگار می کنند، زیرا این دو برروی بلاک چین های مختلف کار می کنند.

سخنگوی ONT-33D عنوان کرد: “این اقدام، این امکان را به دارندگان ONT می دهد که از خدمات صرافی غیرمتمرکز استفاده کنند.”

ONT-33D در نوع خود اولین نیست

بایننس نیز بیت کوین BEP2 (BTCB) را تحت همان پارامترها در ژوئن سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که هر توکن به وسیله بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود.

سخنگوی ONT-33D اظهار داشت: “بسیاری از خدمات DEX بیشتر در آینده راه اندازی می شوند.” وی در ادامه عنوان کرد:

“به عنوان مثال، آنتولوژی به زودی یک ویژگی استیکنیگ نود را اضافه می کند و انتظار می رود که آن را با Binance DEX ادغام کند و دارندگان ONT را قادر سازد تا ضمن شرکت در نظارت اکوسیستم، بر دارایی های خود کنترل کامل داشته باشند.”

این مفهوم شبیه به wrapped Bitcoin (WBTC) است که یک توکن صادر شده در بلاک چین اتریوم می باشد که به وسیله بیت کوین پشتیبانی می شود و امکان تجارت بیت کوین در صرافی های غیرمتمرکز مبتنی بر ERC-20 را فراهم می کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version