سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مبارزه کره جنوبی با فرار مالیاتی ارز دیجیتال

فرار مالیاتی ارز دیجیتال در حال تبدیل شدن به موضوع داغ برای مقامات برخی از کشورهای آسیایی مانند ژاپن و کره جنوبی است. یکی از شهرهای کره جنوبی اکنون به طور فعال علیه فرار مالیاتی که به طرزی مشکوک درآمد ناچیز در پرونده های خود گزارش می دهند، مبارزه می کند.

براساس Gugkje News، مقامات گیونگجو در استان گیونگ‌ سان شمالی، از چندین مورد احتمالی فرار مالیاتی ارز دیجیتال آگاه هستند که گفته می شود افراد پول خود را در ارزهای دیجیتال پنهان می کنند بدون آنکه آنها به مقامات مالیاتی گزارش دهند.

از آنجا که قوانین جدید “اطلاعات ویژه مالی خاص” نظارت بر صرافی های ارز دیجیتال را برای مقابله با پولشویی و فرار مالیاتی اعمال می کند، گیونگجو و استان گیونگ‌ سان شمالی در حال همکاری با چهار صرافی داخلی برای شناسایی ادعاهایی مبنی بر فرار مالیاتی هستند.

در حقیقت، گفته می شود که بیتمب و آپبیت داده هایی را که مقامات درخواست کرده اند برای تجزیه و تحلیل بی نظمی های احتمالی ارائه می دهند.

در زملن نگارش این مطلب، حدود ۵۱۱ نفر تحت تحقیق و بررسی قرار گرفته اند، در حالی که ۶۸ شخص حقوقی بخشی از تحقیقات موازی برای بررسی اینکه آیا دارای دارایی های دیجیتال اعلام نشده هستند، می باشند.

اما این یک درخواست ویژه از طرف ناظران نیست، زیرا طبق قانون، صرافی های ارز دیجیتال باید همیشه هر تراکنش مشکوکی را که از طریق پلتفرم آنها انجام می شود، گزارش دهند. با این حال، این شهرستان درخواست تجزیه و تحلیل عمیق در این موارد ادعایی را دارد.

علاوه بر این، مقامات تهدید کردند که در صورت مشاهده بی نظمی و تأیید فرار مالیاتی در هر فرد، کیف پول های آنها را”ضبط و جمع آوری” می کنند.

استان گیونگ بوک می خواهد بررسی کند که آیا در حقیقت، کسری ۱۰ میلیون وون (۸،۹۷۰ دلار) “یا بیشتر” به دلیل فرار مالیاتی است یا نه. جو ناک یانگ (Joo Nak-young)، شهردار گیونگجو اظهار داشت:

ما درگیر انواع و اقسام معوقات هستیم تا خلافکارانی را که دارای بدهی هستند، شناسایی کنیم.

کره جنوبی به طور فعال در سراسر کشور با فرار مالیاتی ارز دیجیتال مبارزه می کند

به تازگی، Bitcoin.com News گزارش داده است که سازمان ملی مالیات کره جنوبی(NTS) حدود ۲،۴۱۶ نفری را که گفته می شود دارایی های خود را به منظور دور زدن مالیات در ارز دیجیتال پنهان کرده اند، شناسایی کرد.

چنین ادعا شده است که اجتناب کنندگان از پرداخت مالیات، از بیت کوین (BTC) ، اتریوم (ETH) ، ریپل (XRP) و سایر ارزهای دیجیتال برای جلوگیری از بررسی ها توسط مقامات مالیاتی استفاده کرده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version