سرمایکس
video thumb

صرافی Coinbase امکان تجارت کریپتو به کریپتو را برای مشتریان خرده پا فراهم می‌کند

روز دوشنبه صرافی Coinbase اعلام کرد که از این به بعد کاربران این صرافی می‌توانند ارزهای دیجیتال‌شان را مستقیما با دیگر ارزهای دیجیتال ( کریپتو به کریپتو ) معامله کنند.

به گزارش ارزجو، این شرکت پشتیبانی از معامله کریپتو به کریپتو را برای مشتریان خرده پا به فهرست خدمات خود اضافه کرده است. به گفته آنا مری کلیفتون، مدیر محصول این شرکت، این خدمت مدت زمان طولانی است که در دسترس مشتریان حرفه‌ای ارز دیجیتال قرار داشته است. کاربران وبسایت این صرافی و همچنین کاربران اپلیکیشن‌های آندروید و iOS می‌توانند در روزهای آتی با بهره گیری از این ویژگی جدید که Coinbase Convert نام دارد به معامله بیت کوین‌های خود بپردازند.

خانم کلیفتون گفت با وجود این‌که تجارت این ارزهای دیجیتال “در فضای داد و ستد کریپتو دارای یک الگوی کاملا رایج است”، ولی هنوز در میان مخاطبین گسترده خرده پا به خوبی عرضه نشده است.

خانم کلیفتون می‌گوید: “این عملکرد به مشتریان این توانایی را می‌دهد تا مستقیما بین یک ارز دیجیتال و یک ارز دیجیتال دیگر جابجا شوند، این ویژگی یک عملکرد پیشرفته به حساب می‌آید”.

به گفته کلیفتون، جفت‌های معاملاتی بر اساس بازخورد کاربران توسعه یافته‌اند.

برخلاف خدمات معاملاتی حرفه‌ای، که از چنین جفت‌های معاملاتی استفاده می‌کنند تا از نوسانات قیمت به نفع خود بهره بگیرند، کاربران خرده پا از این جفت‌های معاملاتی برای مقاصد سودمندانه‌تری استفاده می کنند.

به عنوان مثال، برخی مشتریان قبلا بیت کوین خریداری کرده بودند ولی اکنون می‌خواهند با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dapps) تعامل کنند و بنابراین باید متعلقات و دارایی‌های‌شان را به ارزهای دیگر تبدیل کنند.

کلیفتون می‌گوید: “به نظر من یکی از شگفت‌انگیزترین چیزها این بود که بسیاری از مشتریان نا امید شده بودند زیرا می‌خواستند بلافاصله از این محصول استفاده کنند ولی انجام این کار به دو حق الزحمه تراکنش نیاز داشت”.

در ابتدا، Coinbase Convert از جفت‌های معاملاتی بیت کوین حمایت می‌کند و مشتریان می‌توانند آن را به بیت کوین کش، اتریوم، اتریوم کلاسیک، لایت کوین و ۰x تبدیل کنند. احتمالا در آینده بر مبنای بازخورد مشتریان جفت‌های بیشتری اضافه خواهد شد.

این صرافی در هفته‌های گذشته از این عملکرد پرده برداری کرده است. این ویژگی به تدریج برای کشورهای مختلفی که در آن‌ها خدمات پرداخت ارائه می‌کند در دسترس قرار خواهد گرفت.

کلیفتون می‌گوید: “ما به توسعه این محصول و عملکرد آن ادامه خواهیم داد. تعداد فزاینده‌ای از مشتریان این محصول را در دسترس خواهند داشت”.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version