سرمایکس
video thumb

CipherTrace محصول جدیدی را برای کمک به بانک‌ها در از بین بردن “نقاط کور”، به بازار عرضه می‌کند

گزارشهای منشر شده حاکی از آن است که CipherTrace با راه اندازی آرمادا (Armada) به دنبال پر کردن “نقطه کور” در مطابقت با ارزهای دیجیتال است. گفتنی است که CipherTrace در تاریخ ۲۸ آوریل، آرمادا را به بازار عرضه کرد، محصولی که برای از بین بردن نقاط کور ارزهای دجیتال پر مخاطره برای بانک ها و موسسات مالی طراحی شده است.

برخلاف سایر محصولات CipherTrace و بسیاری از محصولات مشابه توسط رقبای آن، آرمادا به جای داده های روی زنجیره ای بر روی داده های خارج از زنجیره تمرکز می کند و می تواند به طور همزمان با ابزارهای نظارتی موجود بانک ها کار کند و کارکرد آن این گونه است:

“شناسایی تراکنش ها با ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) ، از جمله آنهایی که دارای فرآیند شناسایی هویت مشتری ضعیف هستند یا به عنوان کسب و کارهای خدمات پولی (MSBs) ثبت نام نشده فعالیت می کنند.”

در این اطلاعیه مطبوعاتی دیگر آمده است که با انتشار آرمادا، CipherTrace قصد دارد:

“دیدی انتقادی به نقاط کور ارزهای دجیتال پر مخاطره داشته باشد، بنابراین می دانید که فرآیندهای شناسایی هویت مشتری (KYC) را تشخیص داده و با رعایت احتیاط بر روی ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی انجام دهند.”

کامل ترین پوشش

جان جفریس (John Jefferies)، تحلیلگر ارشد مالی CipherTrace در اظهارات خود به کوین تلگراف تأکید کرد که شرکت وی دقیق ترین داده ها را در اختیار دارد. وی عنوان کرد:

“CipherTrace دارای دقیق ترین پوشش داده های مربوط به انتساب داده ها به نهادهای دنیای واقعی به آدرس های ارز دیجیتال است که آرمادا را قادر می سازد تا داده های بانکی و توصیفگر صورتحساب را به اشخاص پیوند دهد که این وجه تمایز آن از رقبا است زیرا این امر برای تطبیق تراکنش ها بسیار مهم است. “

طبق اطلاعیه مطبوعاتی این شرکت، آرمادا می تواند KYC را برای تعیین VASP ها و MSB های ثبت نشده، انجام دهد، “امکان سنجی دقیق در پرداخت دارایی های مجازی با ریسک بالا” را فعال کند و ریسک طرف مقابل را در ارتباط با صدها نوع از این کسب کارها کشف کند. پایگاه داده CipherTrace شامل بیش از ۵۰۰ کسب کار در تراکنش های دارایی های مجازی است.

جفریس در مورد تعریف CipherTrace “از پرداخت های مجازی پر مخاطره” توضیح داد:

“نهادهای پر مخاطره شامل نهادهای مجازات شده، فعالیت های جنایی شناخته شده و سرقت ها، دارک نت ها، صرافی های با خطر بالا، کلاهبرداری HYIP ، بدافزار، باج افزار و میکسر هستند.”

CipherTrace علیه دیکتاتورها کار می کند

این خبر چند روز پس از آن صورت می گیرد که آندریاس آنتونوپولوس شرکت هایی مانند CipherTrace را متهم کرد که به “صورت مستقیم یا غیرمستقیم با اطلاعاتی که حقوق شهروندی میلیون ها نفر را نقض می کنند، به بدترین دیکتاتورها و رژیم های جهان کمک می کنند.

جفریس در پاسخ به اتهامات آنتونوپولوس اظهار داشت که محصولات CiptherTrace قصد دارند تا دیکتاتورها و رژیم های ستمگر را از بین ببرند. وی در این خصوص عنوان کرد:

CipherTrace به بانک ها و سایر موسسات مالی کمک می کند تا تحریم های بین المللی، مقررات تأمین مالی ضد تروریسم و استانداردهای ضد پولشویی را رعایت کنند. این نوع کارها همان چیزی است که دیکتاتورها و رژیم های سرکوبگر را از از ادامه اراسل بودجه برای برنامه های تسلیحاتی و سایر شرکت های مخرب باز می دارد. “

برای اینکه بیت کوین (BTC) بتواند پذیرش گسترده تری را در اقتصاد اصلی کسب کند، باید با مقررات اصلی مطابقت داشت باشد و این موجب خشم طرفداران حفظ حریم خصوصی مانند آنتونوپولوس خواهد شد. فقط زمان خواهد گفت که کدام یک از طرفین پیروز خواهند شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version