سرمایکس
video thumb

Props Project از بلاک چین خصوصی به الگورند منتقل می‌شود

لیست عناوین این مطلب

بر اساس گزارش های منتشرشده، Props Project که شامل برنامه محبوب دوستیابی Dating.com است، به سمت الگورند بلاک چین حرکت می کند.

شبکه Props برنامه های مستقل از Props Token به عنوان مکانیزم پاداش استفاده می کند. در حال حاضر بیش از سه میلیون کاربر در برنامه های مختلف وجود دارد. این شرکت PropsChain ، فورک خصوصی اتریوم را توسعه داده است که در حال حاضر ۵۰،۰۰۰ تراکنش در ساعت انجام می دهد.

با این حال، این شرکت برای دستیابی به مقیاس پذیری و شفافیت بیشتر، تصمیم گرفته که به سمت بلاک چین های عمومی الگورند حرکت کند. استیون کوکینوس (Steven Kokinos)، مدیر عامل الگورند به کوین تلگر اف گفت که الگوراند برخلاف “بلاک چین های نسل اول” است زیرا برای مجبور نیست که مقیاس پذیری را فدای امنیت یا عدم تمرکز کند.

وی در ادامه افزود: “تاکنون، افراد باید واقعاً بلاک چین خصوصی را مستقر کنند تا در صورت داشتن پایگاه های کاربری بزرگ، مقیاس و توان را بدست آورند. اگر این کار را نمی کردند، می توانستند یک سیستم غی متمرکز را در نظر بگیرند. در مورد Props فکر می کنم این یک برنامه یا یک گروه از برنامه هایی است که واقعاً در یگ شبکه عمومی معنی بیشتری پیدا می کنند، اما آنها فقط راهی برای انجام این کار ندارند. بنابراین ما واقعاً هیجان زده می شویم که آنها را در الگورند مستقر کرده و کاربران خود را به شبکه بیاورند. ”

ادغام با شبکه محبوب دوستیابی

Dating.com، مجموعه ای از ۱۵ برنامه بین المللی دوستیابی که بیش از ۷۳ میلیون کاربر ثبت نام شده بین آنها وجود دارد، در Props Project سرمایه گذاری کرده و قصد دارد Props را در برخی از برنامه های خود ادغام کند.

نیک گروسمن (Nick Grossman)، شریک شرکت Union Square Venture که یکی دیگر از سرمایه گذاران پروژه Props است، در این باره اظهار داشت:

“Props یکی از ویژگی های قاتل ارز دیجیتال را – شرکت کنندگان را قادر می سازد تا ثروتی را که در شبکه هایی که به رشد آنها کمک می کنند، به اشتراک بگذارند – به برنامه های اصلی منتقل می کند.”

بلاک چین اغلب به دلیل عدم پذیرش مورد انتقاد قرار گرفته است، بنابراین دیدن پذیرش آن توسط یک پروژه ای که دارای میلیون ها کاربر است، نشانه امیدواری است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version