سرمایکس
video thumb

پلتفرم هنری دیجیتال مبتنی بر اتریوم ArtID یک عرضه توکن بهادار برگزار می‌کند!

لیست عناوین این مطلب

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ArtID قصد دارد نزدیک به ۵ میلیون یورو در عرضه توکن بهادار خود جمع آوری کند، این در حالی است که قبلاً به مبلغ ۵۸۰،۰۰۰ یورو کسب کرده است.

پلتفرم هنری دیجیتال مبتنی بر اتریوم ArtID یک عرضه توکن بهادار را برای تأمین بودجه توسعه بیشتر بازار خود برگزار کرد.

طبق اطلاعیه ای در تاریخ ۲۹ آوریل ، ArtID به دنبال جمع آوری پنج میلیون یورو (نزدیک به ۵٫۵ میلیون دلار) در این عرضه است و در طی یک هفته مبلغ ۵۸۰،۰۰۰ یورو جمع آوری کرده است.

سرمایه گذاران دارای توکن های بهادار این پلتفرم به درصدی از درآمد شرکت دسترسی خواهند یافت. هدف از این عرضه، جمع آوری یک میلیون یورو در یک عرضه عمومی و چهار میلیون یورو به صورت خصوصی است.

یک پلتفرم هنری دیجیتال فعال

بنا بر گزارش ها، ArtID در حال حاضر میزبان بیش از ۱۰۰۰ اثر هنری است و از خرید ۶۰۰۰ عکس هنری و نسخه محدود حمایت کرده است. مشاور این پلتفرم برای عرضه توکن بهادار، شرکت سرمایه گذاری جهانی شرکت Kreston RS است. پلتفرم سرمایه گذاری توکنیره شده مستقر در لوکزامبورگ STOKR نیز میزبان این عرضه است.

استفانو دو نارت (Stefano De Nart)، رئیس بخش مالیKreston RS  توضیح داد که ArtID به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا آثار هنری را که از روی زنجیره چک و تائید شده اند، خرید و فروش کنند.

وی همچنین عنوان کرد که با توجه به چشم انداز مالی فعلی، این پلتفرم بودجه قابل توجهی را بدست آورده است و اظهار داشت: “اگرچه این زمان در یک بحران اقتصادی به سر می بریم، اما بازار پاداش یک پروژه محکم مانند ArtID را می دهد.”

بسیاری بر این باورند که توانایی فناوری بلاک چین در ایجاد موارد دیجیتالی منحصر به فرد و غیرقابل تکرار، باعث می شود هنر به راحتی به عنوان یک سرمایه گذاری در دسترس باشد. همانطور که پیش از این نیز کوی تلگراف گزارش داده است، Vesa Kivinen – خالق پلتفرم هنری الهام گرفته شده از ارز دیجیتال Art For Crypto  اخیراً گفت که سرمایه گذاری بر روی هنر ارز دیجیتال می تواند به اندازه سرمایه گذاری بر روی سایر دارایی های دیجیتال با ارزش باشد.

در اواسط ماه آوریل نیز بن الیوت (Ben Elliot)، هنرمند فرانسوی توکنی را راه اندازی کرد که گویا به آثار شخصی وی و ارزش کل حرفه او گره خورده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version