سرمایکس
video thumb

خالق مدل انباشت به جریان می‌گوید که بیت کوین “یک اسباب بازی نیست”

PlanB ، نام مستعار خالق مدل انباشت به جریان بیت کوین، چگونگی انتقال بیت کوین را از اثبات مفهوم به یک دارایی مالی توضیح داد.

PlanB از تحلیلگران ارزهای دیجیتال اخیرا عنوان کرده که بیت کوین یک کسب و کار جدی است.

PlanB در گفتگو با پیتر مک کورمک در اولین قسمت پادکست خود عنوان کرد: بیت کوین دیگر اسباب بازی نیست.  شاید یک دارایی هم نباشد. وی گفت: این ارز دیجیتال خیلی بزرگتر از این ها خواهد بود. ”

PlanB برای مدل سهام خود به جریان در اطراف فضای رمزنگاری شناخته شده است. این مدل پاداش بلاک بیت کوین یا تورم فعلی و کاهش وقایع را در نظر می گیرد و آن را به قیمت دارایی تبدیل می کند.

طبق این داده ها، PlanB چند هدف قیمت آتی را برای بیت کوین ترسیم کرده و در نهایت پتانسیل این دارایی را برای قیمت گذاری ۱ میلیون دلاری در مسیر نشان می دهد.

PlanB یک نسخه به روز شده از مدل خود را در یک پست وبلاگ در تاریخ ۲۷ آوریل منتشر کرد و بخشی از معادله را با استفاده از طلا و نقره ساخت، در حالی که مؤلفه زمان را از این مدل خارج می کرد.

بیت کوین به عنوان یک اسباب بازی شروع به کار کرد

PlanB با اشاره به ابتدای کار خود در حدود ۱۱ سال پیش گفت که بیت کوین سفر خود را به عنوان اثبات مفهوم یا PoC، برای یک سیستم نقدی دیجیتال همتا به همتا آغاز کرد. مک کوراک گفت: “بیت کوین نوعی اسباب بازی بود” و PlanB نیز با آن موافقت کرد.

PlanB خاطرنشان کرد: بیت کوین حتی در دو سال اول ظهور خود ارزش بازار ۱ میلیون دلاری خود را نگه نداشت، هرچند که چشم انداز متعاقباً تغییر کرد. وی گفت: “پس از آن انتقال انجام شد.” وی سپس گفت: “بیت کوین از یک اسباب بازی و پول اینترنتی جادویی به برابری با دلار دست یافت.”

این تحلیلگر، سفر و قیمت استفاده بیت کوین را در طی این سال ها توضیح داد، از جایی که هویت بیت کوین از یک راه پرداخت، به وضعیتی مشابه طلا به موقعیت فعلی خود به عنوان دارایی مالی منتقل می شود.

PlanB در مورد احتمال انتقال دیگری نیز اشاره کرد، اگرچه او تصمیم گرفت هیچ گونه گمانه ای راجع به آنچه ممکن است دقیقاً شامل شود، ارائه ندهد. این تحلیلگر و میزبان پادکست همچنین در این پادکست یک ساعته به نکات و مفاهیم دیگری پرداخته اند.

با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، زمان می گوید که چگونه وضعیت این کوین در روزهای آینده تغییر خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version