سرمایکس
video thumb

آیا بیت کوین دوباره با افزایش قیمت ناگهانی مواجه خواهد شد؟

لیست عناوین این مطلب

تتر (Tether) به تازگی به میزان ۱۵۰ میلیون توکن USDT منتشر کرده است. آیا باید منتظر یک افزایش قیمت ناگهانی دیگر برای بیت کوین باشیم؟ تتر دوباره شروع به منتشر کردن توکن های خود کرده است، ولی این بار احتمال اینکه بتواند بر روی قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد کمتر می باشد.

ارزجو: این تولید کننده بزرگ به تازگی ۱۵۰ میلیون توکن USDT منتشر کرده است و این فرضیات را قوت بخشیده که ممکن است دوباره باعث افزایش قیمت بیت کوین شود.

 

این بار نه!

پائولو آدرینو (Paolo Adrino) مدیر بخش تکنولوژی بیت فینکس (Bitfinex) روشن کرده است که این توکن ها که به تازگی منتشر شده اند، بدون صدور مجوز، ترخیص شده‌ اند. یکصد و پنجاه میلیون توکن تتر به حساب خزانه این کمپانی واریز شده و برای تأمین درخواست ‌های انتشار توکن‌ های این کمپانی در آینده به کار خواهند رفت.

به مدت طولانی و پس از تحقیقاتی تعجب‌آور، این شایعه مطرح شده بود که عامل افزایش قیمت بیت‌کوین در واقع تتر بوده است و گفته می ‌شد که هنگامی که بیت‌کوین در دسامبر سال ۲۰۱۷ به بالاترین قیمت رسید، با کمک این استیبل کوین بوده است. با این حال و با در نظر گرفتن سخنان آردوینو به نظر نمی رسد که توکن هایی به تازگی منتشر شده بتواند تأثیر قابل توجهی بر روی قیمت بیت‌کوین داشته باشد، زیرا هنوز مجوز صدور هم ندارند.

 

بر سر چند راهی

بر اساس گزارش یوتودی (UToday) قیمت بیت‌کوین در دهم ژوئن پس از یک افزایش ۶ درصدی از ۸ هزار دلار گذشت. این مسئله معادلات اشخاصی را که برخی عوامل تکنیکی را در زمینه بازار صعودی مؤثر می دانستند به هم ریخت. حتی تحلیلگران تجاری با تجربه، از اینکه می دیدند این افزایش قیمت به عامل خاصی وابسته نبوده است، متعجب شده بودند.

با اینکه انتظار می رفت بازار صعودی بالاخره باعث تثبیت قیمت بیت‌کوین به بیش از ۸ هزار دلار شود، این اتفاق نیفتاد و بیت‌کوین با کاهش قیمت جزئی، باز هم به منطقه ۷۸۰۰ دلار بازگشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version