سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

رمزارز شبکه زین‌فین (XDC) به اوج قیمت خود رسید

پذیرش فناوری بلاک‌چین توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مالی، هدف بلند مدت مهم جامعه ارزهای دیجیتال است، زیرا ادغام ارزهای دیجیتالی با فعالیت‌های تجاری، روزانه کاربران جدیدی را وارد اکوسیستم می‌کند و باعث افزایش فعالیت‌های این شبکه می‌شود.

یکی از پروتکل‌هایی که مورد توجه سازمان‌ها قرار گرفته است، شبکه زین‌فین (XDC) است، یک فناوری بلاک‌چین ترکیبی که به طور خاص برای بهتر کردن روند تجارت و امور مالی بین المللی طراحی شده است.

بر اساس داده‌های دو وب سایت Cointelegraph Markets Pro و TradingView، این رمزارز پس از رسیدن به ۰٫۰۶۷۳ دلار در ۲۰ ژوئیه که پایین‌ترین سطح آن می‌باشد، جهش ناگهانی ۱۹۰ درصدی داشت و موفق شد که به ۰٫۱۹۵۲ دلار در ۲۱ آگوست که اوج قیمت آن می‌باشد برسد.

اکنون می‌خواهیم در این مقاله از وب سایت ارزجو، به سه دلیل رشد ناگهانی این رمزارز بپردازیم.

پذیرش توسط یک شبکه تجاری جهانی

یکی از مهمترین تحولات برای شبکه XDC، افزودن آن به طرح توزیع مالی تجارت جهانی (TFD)، مجموعه‌ای از شرکت‌های پیشرو در تجارت، بیمه و سرمایه‌گذاری است که هدف همه آنها افزایش اتوماسیون و شفافیت در معاملات و پایین‌ آوردن ریسک است.

اهمیت این اتفاق برای شبکه زین‌فین قابل توصیف نیست، زیرا این اتفاق آنها را با برخی از بزرگ‌ترین موسسات مالی جهانی و ارائه دهندگان خدمات برجسته مانند شرکت مالی AIG، شرکت Santander Asset Management، بانک ING و دیگر شرکت‌‎های بزرگ شریک می‌کند.

وب سایت LedgerMail به اولین سرویس ایمیل غیر‌متمرکز جهان تبدیل می‌شود

دومین دلیل افزایش XDC در ۴ آگوست و بعد از انتشار LedgerMail (اولین سرویس ایمیل غیر‌متمرکز جهان) اتفاق افتاد، که توسط خود شبکه XDC پشتیبانی می‌شود. طبق گزارش این پروژه در توییتر، هدف آن ارائه بالاترین سطح امنیت، حریم خصوصی، رمزگذاری و جلوگیری از حملات سایبری به صورت غیر متمرکز است.

مشارکت‌ها و قرار‌گرفتن در صرافی‌ها

پذیرش XDC توسط شرکت‌های بزرگ و قرار گرفتن در صرافی‌های متفاوت در هفته‌های گذشته باعث رشد بی‌سابقه این رمزارز شده است. یکی از مشارکت‌های بزرگ این شبکه ادغام آن با Shopping.io بود، یک پروژه تجارت الکترونیکی (e-commerce) که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از ارزهای دیجیتال هزینه خرید‌های خود را در فروشگاه‌های آمازون، eBay، وال‌مارت و Etsy پرداخت کنند.

شبکه XDC همچنین با HAPI، که یک پلتفرم امنیت سایبری برای محصولات مالی غیرمتمرکز (DeFi) است، با هدف ا

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version