سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

معرفی ۵ آلت‌کوین برتر شهریور ماه

علاوه بر حملات به شبکه‌های مختلف رمزارز، شهریور ماه یکی از ماه‌های بی‌ثبات برای بسیاری از ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین بود. با این حال در بین این ناپایداری‌ها، آلت‌کوین‌های بسیاری بودند که در خلاف جهت باد حرکت کردند و به پیشرفت‌های خوبی رسیدند.

اکنون در این مقاله از وب سایت ارزجو، می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به رمزارزهای محبوب ماه گذشته بازار که رشد عالی داشتند و موفق شدند که به سطح‌های بالایی برسند.

سولانا (SOL)

سولانا را می‌توان به جرعت یکی از رمزارزهای خوب بازار معرفی کرد که همواره رشد‌های خوبی داشته و هرگز سرمایه‌گذاران خود را ناامید نکرده است. سولانا که در لیست مرداد ماه هم حضور داشت توانست در شهریور ماه رشد ۸۵ درصدی داشته باشد و به ۲۱۰ دلار که اوج قیمت آن می‌باشد دست پیدا کند.

کازماس (ATOM)

کازماس یک پروژه جاه طلبانه است و می‌توان گفت که این پلتفرم تازه در ابتدای مسیر پیشرفت خود است. این رمزارز با سقوط قیمت شدیدی مواجه شد و به ۱۹ دلار سقوط کرد، با این وجود، کازماس توانست دوباره روند صعودی خود را به دست بگیرد و با ۶۱ درصد رشد در ماه گذشته به محدوده ۳۰ دلار برسد. لازم به ذکر است که این رمزارز هم در لیست ماه گذشته قرار داشت.

الگورند (ALGO)

الگورند یک بلاک‌چین و پلتفرم ارز دیجیتال با عملکرد بالا است که هدف آن حل مشکل مقیاس پذیری است که مدت‌هاست بیت‌کوین را آزار می‌دهد. این پروژه در کنار حل این مشکل امنیت خود را حفظ می‌کند و تنها بر روی این موضوع تمرکز ندارد. رمزارز الگورند در ماه شهریور حدود ۵۳ درصد رشد داشته و به بالاترین نقطه تاریخی خود یعنی ۲٫۴۳ دلار رسیده است. این رمزارز در حال حاضر در قیمت ۱٫۶۷ دلار معامله می‌شود.

آی او اس تی (IOST)

آی او اس تی یکی دیگر از چندین شبکه‌های بلاک‌چین است که در سنگاپور قرار دارد و هدف آن مشابه رمزارز الگورند است و قصد دارد که مشکل مقیاس پذیری را برطرف کند. اگر شبکه‌های بلاک‌چین بخواهند صدها میلیون عملیات عادی انجام دهند، باید بتوانند میلیون‌ها تراکنش را با سرعت و امنیت بالا انجام دهند. اینجا جایی است که آی او اس تی وارد می‌شود، تیم این رمزارز شبکه‌ای ایجاده کرده‌اند که می‌تواند تراکنش‌های بالا و کاربران بالا را به راحتی مدیریت کند.

توکن این شبکه یکی دیگر از ارزهای موفق شهریور ماه است که توانسته رشد ۶۰ درصدی داشته باشد به اوج قیمت خود (۰٫۰۸۵ دلار) برسد. این ارز امروز در محدوده ۰٫۰۶ دلار معامله می‌شود.

اولنچ (AVAX)

اولنج بی‌ثباتی‌های زیادی را در اواسط ماه تجربه کرد و برای مدتی رشد قابل توجه‌ای نداشت، اما موفق شد که مقاومت خود را بشکند و باری دیگر روند صعودی خودش را آغاز کند. این رمزارز در شهریور ماه رشد ۴۶ درصدی داشته و موفق شده که به بالاترین سطج تاریخی خود یعنی ۷۵ دلار برسد. امید‌های زیادی به این رمزارز وجود دارد و بسیاری معتقد هستند که این رمزارز به زودی به ۱۰۰ دلار خواهد رسید.

توجه داشته باشید که تمام رمزارزهای معرفی شده در این پست در ارزجو قابل خرید و فروش هستند. شما چه ارزهای دیگری را پیشنهاد می کنید؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version